Becijfering films door FOTV'ers

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Becijfering films door FOTV'ers

Berichtdoor Meneer » 28 feb 2004 15:17

Wat me opvalt is dat er niet serieus gestemd wordt op films. Zie ik een wanproduct die 3 X een 10 heeft mogen ontvangen. Mijn boodschap: Stem serieus of stem niet!!
I thought I could see the light at the end of the tunnel, but it was just some bastard with a torch, bringing me more work!
Meneer
Hoofdrol
Hoofdrol

Re: Becijfering films door FOTV'ers

Berichtdoor JB » 28 feb 2004 15:24

Meneer schreef:Wat me opvalt is dat er niet serieus gestemd wordt op films. Zie ik een wanproduct die 3 X een 10 heeft mogen ontvangen. Mijn boodschap: Stem serieus!

Amen!

Maar ik ben bang dat dit toch aan dovemansoren gericht is. Ook op de IMDB zie je dat er altijd wel een groepje smakelozen ridicuul hoge scores aan totale baggerfilms geeft. Hier zal dat ook gebeuren, zeker omdat deze site laagdrempeliger is dan bijvoorbeeld cinema.nl (nog wel!)

Vervelende is dat dit je zowat dwingt om ter compensatie een 1 te geven, terwijl het wanproduct toch echt wel een 3 waard is. Alleen door massaal te stemmen zulen de extremen op den duur uitmiddelen. Kwestie van tijd dus.
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tako » 28 feb 2004 15:30

en daarom blijven de stemmen op de nieuwe site altijd bewaard, waar de film ook naar boven komt.
To boldly go where no one has gone before. ...
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JB » 28 feb 2004 15:41

Tako schreef:en daarom blijven de stemmen op de nieuwe site altijd bewaard, waar de film ook naar boven komt.

Heel goed, twee vraagjes ter verduidelijking:
Je mag altijd maar één keer stemmen?
En eens gestemd blijft gestemd: je stem later wijzigen kan niet?
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Becijfering films door FOTV'ers

Berichtdoor Peter » 28 feb 2004 16:25

Meneer schreef:Stem serieus of stem niet!!

Helemaal mee eens, maar was jij niet degene die in de battles op het forum zich meerdere keren onder andere namen inschreef om zo de resultaten te beinvloeden?
"gypsies are eating our pets!"
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Peter » 28 feb 2004 16:30

JB schreef:
Tako schreef:en daarom blijven de stemmen op de nieuwe site altijd bewaard, waar de film ook naar boven komt.

Heel goed, twee vraagjes ter verduidelijking:
Je mag altijd maar één keer stemmen?
En eens gestemd blijft gestemd: je stem later wijzigen kan niet?

Momenteel kun je opnieuw op een film stemmen als deze opnieuw wordt uitgezonden (of als je je cookies weggooit). Te zijner tijd (dat is niet in de nabije toekomst) gaat het er naartoe dat je stem op een bepaalde film echt aan je inlognaam gekoppeld wordt (wat nu niet het geval is), omdat je dan bv. erg makkelijk bij een profiel iemands film top-zoveel kunt genereren, en meer van dat leuks....
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor JB » 28 feb 2004 16:34

Peter schreef:Momenteel kun je opnieuw op een film stemmen als deze opnieuw wordt uitgezonden (of als je je cookies weggooit). Te zijner tijd (dat is niet in de nabije toekomst) gaat het er naartoe dat je stem op een bepaalde film echt aan je inlognaam gekoppeld wordt (wat nu niet het geval is), omdat je dan bv. erg makkelijk bij een profiel iemands film top-zoveel kunt genereren, en meer van dat leuks....

Wow, dat laatste is erg gaaf. Dat betekent dat ik maar eens heel serieus ga stemmen dus!
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Peter » 28 feb 2004 16:45

JB schreef:Wow, dat laatste is erg gaaf. Dat betekent dat ik maar eens heel serieus ga stemmen dus!

Hmmm, deed je dat voorheen niet? }:

Maar dat stemmen gekoppeld worden aan je profiel gaat voorlopig niet gebeuren, en is nu dus niet het geval. De stemmen horen alleen bij een film en hebben geen afzender om het zo maar te zeggen...

Heb je je prijs trouwens ontvangen?
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor JB » 28 feb 2004 17:03

Peter schreef:
JB schreef:Wow, dat laatste is erg gaaf. Dat betekent dat ik maar eens heel serieus ga stemmen dus!

Hmmm, deed je dat voorheen niet? }:

:oops: eh ja natuurlijk wel ... ik heb me in uitzonderlijke gevallen wel eens schuldig gemaakt aan een compensatiestem, maar alleen als de score in mijn ogen echt absurd was. Maar dat zal ik nooit meer doen!

Peter schreef:[Heb je je prijs trouwens ontvangen?

Ja, toevallig net vanmiddag bij de post! :T Kijken of ik deze week nog naar "In de snee" ga. (Echt heel fijne titel voor een erotische thriller ...)
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen