Ideeen voor de FP poll

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor Colonel_Kurz » 03 jun 2003 18:53

JB schreef:
Colonel_Kurz schreef:Tja, nou je het zegt, er was wel een stuk hek dat plat op de grond lag. 'k heb er voor de rest nog niet echt over nagedacht, moet ik eerlijk zeggen. Hoezo? Weet jij waarom die hekken er stonden? Het gaat goed met me, maar ik krijg nogal honger. Ik denk dat ik net wat hoog gepiep hoorde in het bos wat hier vlakbij ligt. Misschien kan ik eens gaan kijken of daar iets te eten valt. (Komt die cursus Jagen Op De Utrechtse Heuvelrug misschien toch nog van pas)

Hmmm kweenie hoek zeggemoe, maar ken je de uitdukking: The hunter will become the hunted? Ik zou dat jagen maar effe vergeten. Blijf zitten waar je zit en veroer je niet, enne ... vooral de beestjes niet voeren.

Ik zal eens kijken of ik een helicopter ofzo kan regelen.

Iemand die mee wil, de held uithangen?
Misschien is Bolo er wel voor te porren, maar Ruben & Rooster zullen zich waarschijnlijk op het laatste moment terugtrekken, net als toen ik zoekacties voor Bolo voorstelde...

Maar wat loopt hier dan rond wat zo gevaarlijk is? Het klonk iig niet zo groot, dus wat is het probleem. Oh trouwens, je kan hier zomaar in en uit lopen en ik heb nog geen afsluitbare ruimtes gevonden, zou ik daar naar op zoek moeten?
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Simon » 03 jun 2003 18:53

JB schreef:Iemand die mee wil, de held uithangen?
Nah, maar ik wil alles graag vanuit mijn stoeltje volgen met een zakkie popcorn.
Simon
Filmster
Filmster

Berichtdoor Colonel_Kurz » 03 jun 2003 18:59

Simon schreef:
Nah, maar ik wil alles graag vanuit mijn stoeltje volgen met een zakkie popcorn.
Dat bedoel ik, het zijn eigenlijk allemaal een stelletje lafbekken, die maar weinig over heeft voor zijn of haar mede-fotv'er. Of heb ik het mis? Laat je stem horen, oh held(in)!
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor JB » 03 jun 2003 19:12

Simon schreef:

Hè verdorie, dan moet ik ook nog een cameraman vinden en een geluidsman en een clapper en een gaffer en een cateringploeg en een executive producer (wat doet die ook weer?) om meneer Simon van dienst te zijn. Dat wordt wel een heel grote heli zo.

Kurz, nog effe geduld, het heeft wat voeten in de aarde, maar eh je mede-eilandbewonders hadden ook 65 miljoen jaar geduld, dusss ... hou nog effe vol. :oops:
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 03 jun 2003 19:15

JB schreef:
Simon schreef:

Hè verdorie, dan moet ik ook nog een cameraman vinden en een geluidsman en een clapper en een gaffer en een cateringploeg en een executive producer (wat doet die ook weer?) om meneer Simon van dienst te zijn. Dat wordt wel een heel grote heli zo.

Kurz, nog effe geduld, het heeft wat voeten in de aarde, maar eh je mede-eilandbewonders hadden ook 65 miljoen jaar geduld, dusss ... hou nog effe vol. :oops:
Ok, ik hoorde net een enorm, oorverdovend gebrul. Nu wil ik weten wat er gaande is! Wat is dit voor een eiland? Kan Bolo niet ff Commando-style langskomen?
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Simon » 03 jun 2003 19:16

JB schreef:
Simon schreef:

Vergeet de Second Assistant Key Grip niet!

En het is Dr. Catz voor jou!
Simon
Filmster
Filmster

Berichtdoor Colonel_Kurz » 03 jun 2003 19:20

Simon schreef:
JB schreef:
Simon schreef:

Vergeet de Second Assistant Key Grip niet!

En het is Dr. Catz voor jou!
Hmm... Jij zou misschien wel passen in de wereld die er bestaat in 632 Na Ford, snap je? Lekker stabiel. :wink:
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor ruben » 03 jun 2003 23:33

zeg mensen, duurt het nog lang? Want terwijl jullie lopen te miepen, ben ik gedoemd om me te vermaken met meisjes in tropische jurkjes, prachtige stranden, tropisch fruit, hangmatten e.d.
En daarom zouden we hier niet naar toe komen, toch? We willen in muffe zaaltjes films zien.

Dus
waar blijven jullie?
ruben
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Kenji » 04 jun 2003 09:40

Colonel_Kurz schreef:Ok, ik hoorde net een enorm, oorverdovend gebrul. Nu wil ik weten wat er gaande is! Wat is dit voor een eiland? Kan Bolo niet ff Commando-style langskomen?

No problemo, I eat giant carnivorous theme-park attractions for breakfast, and right now I'm very hungry!!
Kenji
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Konami » 04 jun 2003 12:08

Hahahaah lol
oké dames en heren, even centraal....

We komen eerst met de trein uit het hele land in Utrecht aan (midden van het land), huren wij een limousine met het logo van filmsoptv erop.. rijden we met alcoholische drank van her naar der, en dan naar een film première in het station van Utrecht, film kijken en het eten halen we wel bij Pizza Hut of iets dergelijks.
Aan het eind kletsen we, nemen we afscheid en iedereen zal nog op tijd voor de Sesamstraat thuis kunnen zijn.

Maar gaan we niet een beetje offtopic?!!
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven......
Konami
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor ruben » 04 jun 2003 12:40

Konami schreef:Maar gaan we niet een beetje offtopic?!!
we doen niet anders
ruben
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Konami » 04 jun 2003 13:18

ruben schreef:
we doen niet anders

Haahahah I remember the days when a Colonel named Kurz, always point it at us when we get offtopic....
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven......
Konami
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Colonel_Kurz » 04 jun 2003 14:06

Konami schreef:
ruben schreef:
we doen niet anders

Haahahah I remember the days when a Colonel named Kurz, always point it at us when we get offtopic....
It was a futile exercise in futility, son. I could control most of 'm, but men like Ruben were out of my reach. Like a snail, crawling over the straight edge of a razor.

En daarbij komt nog eens dat je de mensen van wie je leven afhangt niet gaat bekritiseren of verbeteren, of iets anders dergelijks.

Het is trouwens 'pointed out to us'.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Konami » 04 jun 2003 18:12

Colonel_Kurz schreef:Het is trouwens 'pointed out to us'.

Thx, weer wat geleerd...

En wat vind je van mijn nieuwe onderschrift?? Beter dan de vorige keer?
Konami
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor ruben » 26 aug 2003 11:20

hey, een nieuwe poll op de FP, en wat schetst mijn verbazing...iemand heeft op Stoffel gestemd. Dat heeft hij vast en zeker zelf gedaan...alleen, volgens de mannen van FoTV is Stoffel niet langer onder ons...or...is he?

Goed, er stond een plaatje van een gelynchte Stoffel bij, maar het schijnt dat je dat tegenwoordig makkelijk kunt faken met behulp van b.v. Photoshop...
ruben
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen