Nieuwe layout forum

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Nieuwe layout forum

Berichtdoor Tako » 18 apr 2003 18:06

Peter is er mee bezig! _O_ Als je alvast ff wil kijken/gebruiken kan je nu in je profiel kiezen voor de fotv layout.

Let op! Tis nog buggy als de pest, links werken niet en de kleuren moeten ook nog verder getuned worden! Dus aub nog geen: dit werkt niet of lelijk etc, dinsdag gaat Peter ermee verder en als het online is mag er (eventueel) geklaagd worden! :)
To boldly go where no one has gone before. ...
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Dyna18 » 23 apr 2003 04:27

Over layout gesproken.
Ik draai op een resolutie van 1152, en ik moet zeggen dat ik het erg irritant vind dat alle content van de site (vooral forum) links tegen de kant zit aangeplakt.

Is het ook mogelijk het hele content the centreren op de pagina (zodat je dus zowel links als recht die light bruine kleur hebt, met de content in het midden)? Zie bijv hier wat ik bedoel: http://www.security.nl/

Op de site zelf gaat het nog wel, omdat daar links een menu zit, waardoor de content toch wat meer in het midden zit, maar hier op het forum zit alle content meteen strak links.

Ach, misschien zit ik te muggenziften, maar dit wou ik ff kwijt :)
Dyna18
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Colonel_Kurz » 23 apr 2003 06:40

Dyna18 schreef:Over layout gesproken.
Ik draai op een resolutie van 1152, en ik moet zeggen dat ik het erg irritant vind dat alle content van de site (vooral forum) links tegen de kant zit aangeplakt.

Is het ook mogelijk het hele content the centreren op de pagina (zodat je dus zowel links als recht die light bruine kleur hebt, met de content in het midden)? Zie bijv hier wat ik bedoel: http://www.security.nl/

Op de site zelf gaat het nog wel, omdat daar links een menu zit, waardoor de content toch wat meer in het midden zit, maar hier op het forum zit alle content meteen strak links.

Lijkt mij ook erg prettig.
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Aphelion » 23 apr 2003 08:00

Lijktme persoonlijkw atmoeilijk aan te passen, kweet niet hoe de opbouw van de pagina plaats vind :) maar als het niet al te vervelend is is het misschien leuk zoiets met een simpel instellinkje in je profiel in te stellen?
Seems I was sleeping for one thousand years
The wheel of time has turned into the age of tears
How long I am in there I cannot tell for sure
But the flower starts to fade she has to endure
Aphelion
Filmster
Filmster

Berichtdoor ruben » 23 apr 2003 08:00

yup, mij ook.

ziet er trouwens wel mooi uit, mannen _O_
ruben
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Syndro » 07 mei 2003 00:27

ja ik wilde ook even zeggen dat het forum er netjes uitziet. phpBB zijn prima fora en uitstekend naar je eigen wensen te finetunen... En ook belangrijk het zijn professioneel geschreven standaard fora, die dus (bijna) waterdicht zijn voor mensen met foute bedoelingen, iets wat je met een forum die je zelf schrijft alleen met veel kennis van security kan bereiken. :)

Ik draai ook hogere resolutie op mijn pc, kun je de site niet horizontaal centreren of moet je dan gelijk de hele site opnieuw nagaan?
Anyways, you need people of intelligence on this sort of... mission... quest... thing.
Syndro
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor JB » 08 mei 2003 17:08

Peter, Tako, vraagje:

is het mogelijk om de links naar de laatste berichten op de fora die op de voorpagina staat, te laten verwijzen naar het laatste bericht in plaats van de eerste pagina van dat forum? Nu moet je wachten tot die eerste forumpagina is geladen om dan het nummer van de laatste pagina aan te klikken. Op de forumpagina kan dit ook, dus het lijkt me mogelijk.

Het is niet echt dringend, maar zou wel fijn zijn.

Verder is alles zeer :T
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Agent-Smith » 06 okt 2003 17:53

zuur niet gek wijf }:
say it in my face
Agent-Smith
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor ruben » 06 okt 2003 17:54

Agent-Smith schreef:

zuur niet gek wijf }:
oy, oppassen mannetje!
ruben
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Peter » 06 okt 2003 19:19

Agent-Smith schreef:zuur niet gek wijf }:

Aan Rubens reactie kun je al zien dat niet iedereen blij is met je irritante reacties, dit in tegenstelling tot de reacties van mensen die met suggesties en opmerkingen over de site komen; die zijn namelijk WEL welkom.

Nog een keer zo'n soort reactie (het is niet de eerste keer) en je hebt een ban te pakken. Voor de duidelijkheid: dan kun je hier niet meer posten, en ik denk niet dat veel mensen dat heel erg gaan vinden.
"gypsies are eating our pets!"
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor MovieMan » 06 okt 2003 19:25

tako is ook gek :Y
hello people again and again
MovieMan
Figurant
Figurant

Berichtdoor MovieMan » 06 okt 2003 19:26

(maar niet heus)grapje vergeef me _O_
hello people again and again
MovieMan
Figurant
Figurant

Berichtdoor Pieternel » 06 okt 2003 19:28

MovieMan schreef:(maar niet heus)grapje vergeef me _O_

Er worden geen grapjes gemaakt over de geestelijke gesteldheid van onze plaatselijke God! }:
The Vampire casts no reflection because it's image is an affront to God.
Pieternel
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor FuzzyWuzzy » 06 okt 2003 19:29

Pieternel schreef:
MovieMan schreef:(maar niet heus)grapje vergeef me _O_

Er worden geen grapjes gemaakt over de geestelijke gesteldheid van onze plaatselijke God! }:

Sommige mensen snappen het gewoon niet :-?
They're Here....
FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor ruben » 06 okt 2003 19:30

MovieMan's berichten lijken inhouden en qua vorm verdacht veel op die van Agent-Smith }:
ruben
Regisseur
Regisseur

Volgende

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen