GEK VAN DIE REKLAME OP DE SITE

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Te Veel Storende Reclame Op De Site

Yep, get rid of them!
13
62%
No way, keep 'em comming!
8
38%

Totaal aantal stemmen : 21

GEK VAN DIE REKLAME OP DE SITE

Berichtdoor aapejong » 24 apr 2006 17:34

Wie wordt er nog meer gek van al die
reclame op deze site. Toen de overgang van filmsoptv.nl naar
filmtotaal.nl een feit was, is de site in rap tempo een reclame-boodschap
fabriek geworden. En ik praat niet eens zo zeer over de reclame
voor de eigen dvd shop (die is namelijk minder geworden) maar meer over rond vliegende KIA'S. Dit zijn reclame messages die niet aan de zijkant van de site gepositioneerd staan, maar bijzonder storend
door het beeld vliegen. Met weemoed denk ik terug aan de dagen van filmsoptv.nl. Gewoon een oldschool film site. Puur informatief. Just the
way it's supposed to be.

Genoeg gejammerd...Voor de rest vindt ik het een ontzettend goede
site waara ik vaak gebruik van maak..dus wat dat betreft...keep
up the good work! :T
Power....Unlimited Power.....
aapejong
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor gollum36 » 24 apr 2006 17:37

Sorry, maar wat een gezeik. Ik heb reclamebanners op andere sites veel storender gevonden. Laat de mensen die deze site beheren ook wat verdienen zeg, anders heb je helemaal geen site meer. Liever met banners dan geen site.
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PUMA » 24 apr 2006 17:43

Ik heb zelf met FireFox nooit last gehad...
Frankly my dear, I don't give a spam
PUMA
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ann McDunn » 24 apr 2006 17:44

gollum36 schreef:Sorry, maar wat een gezeik. Ik heb reclamebanners op andere sites veel storender gevonden. Laat de mensen die deze site beheren ook wat verdienen zeg, anders heb je helemaal geen site meer. Liever met banners dan geen site.

Hear, Hear :Y
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Vleeshaak » 24 apr 2006 17:46

Ann McDunn schreef:
gollum36 schreef:Sorry, maar wat een gezeik. Ik heb reclamebanners op andere sites veel storender gevonden. Laat de mensen die deze site beheren ook wat verdienen zeg, anders heb je helemaal geen site meer. Liever met banners dan geen site.

Hear, Hear :Y

Ben ik het over het algemeen mee eens, maar die auto die af en toe midden in beeld springt, is behoorlijk vervelend. Banners ok, maar geen pop ups!
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Glue » 24 apr 2006 18:02

Ik vind die auto reclame, die ik weg moet drukken is wel irritant ja, maar die andere heb ik geen problemen mee.
We are not human beings on a spiritual journey. We are spiritual beings on a human journey.
Glue
Filmster
Filmster

Berichtdoor Thiver » 24 apr 2006 18:07

gollum36 schreef:Ik heb reclamebanners op andere sites veel storender gevonden.

Maar we zitten hier niet op een andere site. Argument van niks, als je het mij vraagt. :N Maar als we toch zo bezig zijn: er zijn ook talloze sites waabij ik nooit last heb van irritante pop-ups.

gollum36 schreef:Laat de mensen die deze site beheren ook wat verdienen zeg, anders heb je helemaal geen site meer. Liever met banners dan geen site.

Rare zin dit. Je zegt dat aan de ene kant dat de beheerders van deze site iets mogen verdienen aan de website, maar aan de andere kant is het hebben van pop-ups een noodzakelijk kwaad om de site in stand te houden... }:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor gollum36 » 24 apr 2006 18:14

Thiver schreef:
gollum36 schreef:Ik heb reclamebanners op andere sites veel storender gevonden.

Maar we zitten hier niet op een andere site. Argument van niks, als je het mij vraagt. :N Maar als we toch zo bezig zijn: er zijn ook talloze sites waabij ik nooit last heb van irritante pop-ups.

gollum36 schreef:Laat de mensen die deze site beheren ook wat verdienen zeg, anders heb je helemaal geen site meer. Liever met banners dan geen site.

Rare zin dit. Je zegt dat aan de ene kant dat de beheerders van deze site iets mogen verdienen aan de website, maar aan de andere kant is het hebben van pop-ups een noodzakelijk kwaad om de site in stand te houden... }:
Oké, argument een is prut dat geef ik toe. Maar met de tweede bedoel ik meer: Ze moeten de site in de lucht houden, en hun kosten eruit halen. En dat kost geld. Dus mogen er van mij best banners gebruikt worden.
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Ann McDunn » 24 apr 2006 18:17

Tako en Peter hebben dit al eens uitgelegd, maar als het niet zonder pop-ups kan omdat ze anders een klant kwijtraken dan moet het maar, je kunt de pop-up nu zo wegklikken. Er zal toch wel wat verdiend moeten worden als FilmTotaal wil blijven draaien zoals het nu doet. En ach, eerdaags komt er misschien wel een ander automerk zonder pop-up. :wink:
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Megalomaniac » 24 apr 2006 19:47

Wat wil je dan? Lidmaatschap? Dat zou de doodsteek zijn voor sites als dit, die moeten het hebben van de advertentie inkomsten. Ik irriteer met er ook wel aan, maar zie het nut. Noodzakelijk kwaad zullen we maar zeggen.
Megalomaniac
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor KoenZ » 24 apr 2006 21:56

Het forum wat ik graag bezoek zit maar één klikje achter een KIA verstopt. Zolang dit de moeite is die ik er voor moet doen vind ik het allang best. Stel ze krijgen geen geld binnen van die reclame's, dan komt het forum misschien op een slechtere server, en dan houdt de pret helemaal op! 3 minuten wachten totdat je post geplaatst is......

.....en maar dubbelposten...... :wink:
'Un-fuck you all!'
KoenZ
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Westlander » 24 apr 2006 22:17

Door dat moeten wegklikken van die reclame zou je bijna een hekel gaan krijgen aan een Kia ................ dus ja, wat is dus eigenlijk reclame!
En als door die reclame de site van filmtotaal financieel ondersteund kan worden door dagelijks een paar keer te klikken ......... ok hoor! :T
Westlander
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Ann McDunn » 25 apr 2006 01:33

Tja, en het blijkt wel dat deze reclame nog erg goed werkt ook, wie zal er ooit nog de KIA vergeten. :D
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Evertdv » 25 apr 2006 10:14

Ann McDunn schreef:Tja, en het blijkt wel dat deze reclame nog erg goed werkt ook, wie zal er ooit nog de KIA vergeten. :D

wie zal ooit nog een KIA kopen is denk ik een betere vraag. :)

denkt KIA nu echt dat als ik zit te internetten en even naar FilmTotaal ga om recensies te lezen, door die reclame opeens denk: "Goed idee! morgen even een KIA kopen, mijn huidige auto is toch niet meer wat hij geweest is." Het lijkt me sterk dat er iemand is die door deze reclame opeens een auto gaat kopen die ze anders niet hadden gekocht.
Afbeelding
Evertdv
Filmster
Filmster

Berichtdoor dh » 25 apr 2006 10:17

PUMA schreef:Ik heb zelf met FireFox nooit last gehad...

Jep, ik heb er ook nooit last van gehad.

firefox _O_ :Y
dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Volgende

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen