R.I.P. Bolo 2002 - 2006

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

R.I.P. Bolo 2002 - 2006

Berichtdoor Mark » 26 apr 2006 20:34

We zijn hier vandaag bijeen gekomen om het verlies van een mod, een graag gezien forumlid maar vooral ook een vriend te verwerken. Daarom ook dit topic waarin wij samen kunnen elkaar helpen om de dood van Bolo te accepteren en er vrede mee te hebben. Maar ook om de herinnering aan hem levend te houden door te praten met elkaar over al het goeds wat hij tijdens zijn leven heeft gedaan. Maar ook over het tragische ongeval wat Bolo is overkomen. Waarom vraag ik mij telkens af, waarom nou juist hij. Waarom niet ik. Bolo kon nog zoveel goede daden doen. De wegen van de Maker zijn ondoorgrondelijk, en ook al is dit moeilijk te begrijpen, het heeft een doel. Ergens op aarde neemt een nieuw leven zijn plaats in en maakt daardoor de omgeving om zich heen een betere plek om te leven.

Ik weet nog goed die eerste keer dat ik Bolo ontmoette, hij was gepassioneerd aan het praten over film. Hij pakte me met zijn woorden en liet me tot aan deze dag niet meer los. Ik denk dat een ieder wel weet dat film voor hem niet zomaar een bron van vermaak of een manier om te ontsnappen uit de realiteit was maar een geloof. Hij geloofde in film. Bij de meeste hier bijeengekomen nu onmiddellijk zijn favoriete acteur te binnen zal schieten. Zelden heeft er iemand op deze site bestaan wiens hart sneller ging kloppen bij het aanzicht van een gespierde Amerikaan met een accent. Dat maakte Bolo zo bijzonder in mijn ogen, hij hield juist van die niet voor de hand liggende dingen maar zag die verborgen schoonheid in een persoon.

Die verborgen schoonheid werd in het laatste gedeelte van zijn korte bestaan steeds belangrijker voor hem. Hij verliet daarvoor ook de website om de verborgen schoonheid in de rest van de wereld te ontdekken. Maar ook om zichzelf te ontdekken en misschien wel om de zin van het leven te ontdekken. Die ontdekkingstocht is hem uiteindelijk fataal geworden. Nooit kunnen we vragen of hij gevonden heeft wat hij zocht, we kunnen slechts nog genieten van al die recensies die hij vol overgave heeft geschreven. Laat ons daar troost in zoeken en bedenken dat hij bij het lezen van die recensies weer even zal leven in onze harten.

Dan nu een moment van bezinning als wij luisteren naar een bewerkte versie van een nummer van Marillion.

Do you remember black text of a late night talk
Do you remember taking the time for a cyber walk
Do you remember intense movie feelings in the air
Do you remember I wasn’t even really there
By the way didn’t I hear you cry?
Please excuse me, I never meant to make you cry.
So sorry, I never meant to make you cry
But you made me cry

Bolo, is it too late to say I’m sorry?
And Bolo could we be together again?
I just can’t go on pretending you came to a natural end

Bolo, oh I never thought I’d miss you
And Bolo I thought that we’d always be friends
We said it would last forever
So how did it come to this bitter end?

Do you remember looking at that movie page
Do you remember reading with a smile on our face
Do you remember backtalk in that textbox cage
Do you remember never wanting to leave that place
By the way didn’t I hear you cry?
Please excuse me, I never meant to make you cry.
So sorry, I never meant to make you cry
But you made me cry

Bolo I just wanna say I’m sorry
But Bolo I’m too scared to walk out that door
To find out you don’t live there anymore

Bolo I’m still trying to write that perfect reply
Bolo it’s more important to me now you’re bye bye
Maybe it will prove that we were right
We never should of done that autumn night

Dank u voor het luisteren.

Dan geef ik nu graag het woord aan de collega’s en andere vrienden van Bolo die graag nog iets kwijt willen of een herinnering aan Bolo met ons willen delen.
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Dr. Strangelove » 26 apr 2006 20:50

GEK Jong !!! }:

Ach ! Bolo 'Schwarzenegger' heeft zijn FT Alter Ego veranderd...

Zeg dat dan gewoon !

Hier is zijn laatste post... Maar dan niet zo 'a la Mark' morbide..
Laatst bijgewerkt door Dr. Strangelove op 26 apr 2006 21:07, in totaal 2 keer bewerkt.
Fear the goat from the front
The horse from the rear
And man from all sides
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Mark » 26 apr 2006 20:56

Wat meer respect graag voor de doden Dr. Strangelove. Wij gaan jou toch ook geen gek noemen als je overleden bent.
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Vleeshaak » 26 apr 2006 20:59

eh...? :-?
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor ruben » 26 apr 2006 21:05

Mark heeft weer tijd over. Kan deze dicht?
ruben
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor PUMA » 26 apr 2006 21:07

ruben schreef:Mark heeft weer tijd over. Kan deze dicht?
Dat is wel heel erg flauw en lullig en oppervlakkig over een, al zeg ik het zelf, zeer gerespecteerd forumlid. Geweldige post Mark, alleen jammer dat sommige mensen een stukje tekst niet twee keer lezen voordat ze klakkeloos wat neerposten :N
Frankly my dear, I don't give a spam
PUMA
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Megalomaniac » 26 apr 2006 21:08

Dude, dit gaat wel erg ver...
Megalomaniac
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor rrambuiter » 26 apr 2006 22:06

Om niet in de lach te schieten om dit toch wel enigszins (lees: behoorlijk) grappige topic kan ik over Bolo slechts één ding zeggen:
Ik was er niet bij, ik wist van niets, ik zal het nooit weten.

En omdat bepaalde dingen al beter gezegd zijn dan ik het kan als laatste wil ik Optimus Prime qouten met de woorden:
Until that day, till all are one
Redundant
rrambuiter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ann McDunn » 26 apr 2006 23:19

Jakkes, zeker goed geschreven Mark, maar doe zoiets liever nooit meer! Ik had niet op de data gelet en schrok er behoorlijk van, dit is niet leuk. }:
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor sickboy1984 » 27 apr 2006 09:33

Mark je ben echt zo gek als een deur.
hahahahahaha.
Je weet van te voren wat voor reacties hierop zullen komen en toch doe je het.
Volgens mij word je gewoon opgewonden van alle negatieve aandacht die je krijgt en zit je mastruberend achter je computer.
I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor hettar » 27 apr 2006 10:08

PUMA schreef:
Dat is wel heel erg flauw en lullig en oppervlakkig over een, al zeg ik het zelf, zeer gerespecteerd forumlid. Geweldige post Mark, alleen jammer dat sommige mensen een stukje tekst niet twee keer lezen voordat ze klakkeloos wat neerposten :N

Na elke scheet van Mark komen jij en een aantal anderen steevast met _O_ 's aanzetten, daar word ik ondertussen nogal moe van.. ik vind zijn grappen niet shockerend, alleen maar nogal gemakkelijk en vooral niet grappig. Maar goed, humor is subjectief, dus zal ik (die door een lage postcount toch niet echt recht van spreken heeft) het bij dit berichtje laten om even mijn irritatie te ventileren. Ga gerust verder.
hettar
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor Red » 27 apr 2006 10:15

Dit soort topics is volgens mij precies de reden dat hij hier niet meer komt......:N

jammer, ik wist zijn posts zeer te waarderen!

Shame on you; allen die hem hebben verjaagd (al dan niet bewust).

Afbeelding ?
A glance from her, the whole city goes down. A second glance leaves the nation in ruins.

DVD-Collectie
Red
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor dh » 27 apr 2006 10:31

Red schreef:Dit soort topics is volgens mij precies de reden dat hij hier niet meer komt......:N

jammer, ik wist zijn posts zeer te waarderen!

Shame on you; allen die hem hebben verjaagd (al dan niet bewust).

idd erg jammer en een gemis voor filmtotaal...

Afbeelding idd
dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Megalomaniac » 27 apr 2006 10:34

hettar schreef:
PUMA schreef:

Na elke scheet van Mark komen jij en een aantal anderen steevast met _O_ 's aanzetten, daar word ik ondertussen nogal moe van.. ik vind zijn grappen niet shockerend, alleen maar nogal gemakkelijk en vooral niet grappig. Maar goed, humor is subjectief, dus zal ik (die door een lage postcount toch niet echt recht van spreken heeft) het bij dit berichtje laten om even mijn irritatie te ventileren. Ga gerust verder.
Ik neem aan dat je het ook over mij hebt en ik kan je verzekeren dat ik deze grap niet echt waardeer.

owja, sickboy, het is mastuRberend. :P
Megalomaniac
Regisseur
Regisseur

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen