Een nieuw forum...

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Een nieuw forum...

Berichtdoor Rich Art » 24 apr 2007 22:13

Zoals Peter vandaag melde gaat er van alles gebeuren omtrent het forum. Maar de grote vraag blijft: Wát gaat er gebeuren?! Tijd om de theorie-machine aan te slingeren en te discussieren over hoe jullie denken dat het nieuwe forum gaat worden.

Persoonlijk hoop ik dat er niet te veel veranderd, want eigenlijk bevalt het forum mij zo prima. Het feit dat ze het meer willen koppelen aan de frontpage vind ik wel een goed punt.
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Ann McDunn » 24 apr 2007 22:16

Tja, moeilijk maar ik denk dat er heel veel sub topics verdwijnen, Café de Lemming zelf zal wel blijven bestaan want die heeft Tako zelf op het forum gezet, misschien dat er nu wel één topic komt voor studenten. :lol:
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor dannyB » 24 apr 2007 22:21

Ik ben zeer benieuwd wat er zal gaan komen. Nu kan ik er nog niets van voorstellen en alleen maar zeggen dat ik het jammer vind. Maar wie weet.. :)
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Vleeshaak » 24 apr 2007 22:27

Ze moeten wel echt gaan knallen wil ik het een verbetering vinden. Persoonlijk hoop ik wel stiekem op een mogelijkheid om animated gifs als avatar te kunnen gebruiken. Doen ze bij het andere forum (sorry, jullie zijn niet de enige voor mij :wink: ) ook en dat levert hele leuke resultaten op. maar voor de rest mag alles blijven zoals het nu is, het bevalt mij allemaal prima.
Laatst bijgewerkt door Vleeshaak op 24 apr 2007 22:33, in totaal 2 keer bewerkt.
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor dannyB » 24 apr 2007 22:29

Vleeshaak schreef:Persoonlijk hoop ik wel stiekem op een mogelijkheid om animated gifs als avatar te kunnen gebruiken..
Ik vraag me af of ze de avatars nog wel behouden als het forum "verdwijnt".
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Een nieuw forum...

Berichtdoor Thiver » 24 apr 2007 22:33

Rich Art schreef:Persoonlijk hoop ik dat er niet te veel veranderd, want eigenlijk bevalt het forum mij zo prima.

Van mij mogen de dvd-subfora wel worden aangepast of worden weggelaten. Ik bedoel: het halve internet staat vol met sites over dvd's. Ik denk dat FilmTotaal zich vooral moet richten op films en de dvd's misschien beter aan anderen kan overlaten.

Ann McDunn schreef:...misschien dat er nu wel één topic komt voor studenten. :lol:

Doe maar gelijk een heel subforum. ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Vleeshaak » 24 apr 2007 22:34

Van mij mogen de dvd-subfora wel worden aangepast of worden weggelaten. Ik bedoel: het halve internet staat vol met sites over dvd's. Ik denk dat FilmTotaal zich vooral moet richten op films en de dvd's misschien beter aan anderen kan overlaten.

Film en DVD zijn onlosmakelijk met mekaar verbonden en ik kan me geen filmzite zonder voorstellen.
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Red » 24 apr 2007 22:58

Vleeshaak schreef:Film en DVD zijn onlosmakelijk met mekaar verbonden en ik kan me geen filmzite zonder voorstellen.

Internetsites en fora zijn onlosmakelijk met mekaar verbonden en ik kan me geen site zonder voorstellen.

Ik ben zeer benieuwd en net als Gollum ook n beetje sceptisch. Het moet wel iets heel goeds zijn waar de heren T&P mee komen!
Als het forum verdwijnt en ze berichten meer bij de rest van de site willen betrekken staat er dus niks meer bij elkaar en moet je de halve site misschien afzoeken om berichten te lezen en te plaatsen.

Het valt mij ook op dat de heren moderators zwijgen in alle talen over dit onderwerp. Volgens mij hebben ze een spreekverbod gekregen... :o
A glance from her, the whole city goes down. A second glance leaves the nation in ruins.

DVD-Collectie
Red
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Flossie » 24 apr 2007 23:04

Dit is nog is een keer een topic waar je kan zeggen wat je denkt dat het gaat worden en wat misschien stiekem ook wel door iemand gelezen word die iets nog niet helemaal af heb en het er misschien wel instopt. Dat is nog is een theorie of wat dacht je er van. Maar hoe ik persoonlijk denk dat die vervanger van het forum er uit gaat zien is denk ik iets wat ik al vaker heb gezien op andere sites. Dat is een systeem waarbij geen forums meer zijn, geen hokjes meer waar je iets in kan stoppen, er zijn alleen nog maar discussies. Een pagina of tracker met daarop de laaste 20/30/xx laatst actieve onderwerpen van discussie. Geen bullshit meer, geen offtopic geneuzel meer maar alleen nog maar film gerelateerde onderwerpen. Misschien hebben ze wel een dvd, bios of fotv sectie op die site staan waar je op de overzichtspagina van die sectie ruimte hebben voor discussies, dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Anyway, ik zit er klaar voor, na meer als een jaar ziet het er naar uit dat het nu bijna gaat gebeuren. \o/
I like rabbits and all. They're cute and they're horny. And if you're cute and you're horny, then you're probably happy.
Flossie
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Peter » 24 apr 2007 23:05

dannyB schreef:Ik vraag me af of ze de avatars nog wel behouden als het forum "verdwijnt".

1 hele grote dikke ja
"gypsies are eating our pets!"
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor WizardOfOss » 24 apr 2007 23:48

Wellicht een overstap op andere forumsoftware? phpBB is niet echt slecht, maar haalt het toch niet bij vBulletin. Denk aan een betere editor (WYSIWYG) en de mogelijkheid voor multiple quotes vanuit meerdere berichten.

Inhoudelijk vind ik het eigenlijk prima, al zou een koppeling met de FP inderdaad niet verkeerd zijn. Afwachten maar...
Accustomed to the supernatural, disaster-like madness, I mistake my daily life for peace.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 24 apr 2007 23:54

Vleeshaak schreef:Persoonlijk hoop ik wel stiekem op een mogelijkheid om animated gifs als avatar te kunnen gebruiken.
Dat kan nu toch ook?
Oh, en de 'heren moderators', die paar die nog actief zijn, die weten zelf ook nog niet zo heel veel...
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Ann McDunn » 25 apr 2007 00:00

Dat vind ik dus niet zo'n goede zaak, moderators en al zijn het er dan nog maar een paar hebben toch zeker wel het recht om alles te weten? Dit doet mij denken aan een school waar de leraren maar wat moeten aanmodderen en het hoofd van de school vertrokken is. :wink:
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor WizardOfOss » 25 apr 2007 00:36

Hmm, ik zie zojuist elders dat er toch meer gaat gebeuren dan ik had kunnen vermoeden. En ik maar denken dat de overstap op andere software al een behoorlijke revolutie zou zijn...
Accustomed to the supernatural, disaster-like madness, I mistake my daily life for peace.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor ash_ » 25 apr 2007 05:59

Ann McDunn schreef:Dat vind ik dus niet zo'n goede zaak, moderators en al zijn het er dan nog maar een paar hebben toch zeker wel het recht om alles te weten? Dit doet mij denken aan een school waar de leraren maar wat moeten aanmodderen en het hoofd van de school vertrokken is. :wink:
Valt wel mee hoor. Ik heb wel een idee van hoe het gaat worden maar het wordt zo anders dan wat er nu is, dat ik het eerst in actie moet zien om het precies te kunnen bevatten. En qua spreekverbod: dat hebben we niet maar als Peter er niet meer over kwijt wil, lijkt het me niet aan ons om er meer over te vertellen.
Afbeelding
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame

Volgende

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen