Nieuws Headlines

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor einstein » 16 jun 2004 15:55

Colonel_Kurz schreef:Wat vind jij dan wel nieuwswaardige gegevens?

2 voorbeeldjes voor jou:

voorbeeld 1

voorbeeld 2

ik vind deze iig veel interessanter dan een dagelijkse update van onze grote Anti-Bush-Hero..
einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Mark » 16 jun 2004 16:49

FuzzyWuzzy schreef:
Tako schreef:
Mark schreef:
Tako schreef:yeah right, als we meer hits wilden gingen we wel weer J-lo/Ben Affleck niveau artikelen plaatsen. Oftwel "gel*l :Z
Om 23:56 ja.. ZZZZZzzzz
Het niveau van Jen/ben nieuws en het plaatsen van elk nutteloos detail van wat Moore wel niet van plan is toch wel bijna vergelijkbaar.
whatever... maak je eigen filmsite...
He got ya there Mark :D

Ohw ja... geef je is wat commentaar over de berichtgeving hier is het weer niet goed. Weet je wat.. ik zeg al niets meer..
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Aziez » 16 jun 2004 18:43

Mark schreef:
FuzzyWuzzy schreef:
Tako schreef:
Mark schreef:
Tako schreef:yeah right, als we meer hits wilden gingen we wel weer J-lo/Ben Affleck niveau artikelen plaatsen. Oftwel "gel*l :Z
Het niveau van Jen/ben nieuws en het plaatsen van elk nutteloos detail van wat Moore wel niet van plan is toch wel bijna vergelijkbaar.

Ohw ja... geef je is wat commentaar over de berichtgeving hier is het weer niet goed. Weet je wat.. ik zeg al niets meer..

mooi zo.

enne voor tako: "GO TAKO, GO TAKO"

hhmm... never thougt I would say that :} .
Aziez
Filmster
Filmster

Berichtdoor Mark » 16 jun 2004 18:58

!!!

delete
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Aphelion » 16 jun 2004 20:58

Aziez schreef:
Mark schreef:
FuzzyWuzzy schreef:
Tako schreef:
Mark schreef:

mooi zo.

enne voor tako: "GO TAKO, GO TAKO"

hhmm... never thougt I would say that :} .

Double that
Seems I was sleeping for one thousand years
The wheel of time has turned into the age of tears
How long I am in there I cannot tell for sure
But the flower starts to fade she has to endure
Aphelion
Filmster
Filmster

Berichtdoor einstein » 16 jun 2004 21:09

Aziez schreef: "GO TAKO, GO TAKO"

dat klinkt als een nieuw aziatisch gerecht.. :8
einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor hermit elephant » 16 jun 2004 21:15

Mark schreef:Ohw ja... geef je is wat commentaar over de berichtgeving hier is het weer niet goed. Weet je wat.. ik zeg al niets meer..

Weet je wat het punt is Mark? Het is de toon die de muziek maakt. M.a.w. het gaat er nog niet zozeer om DAT je commentaar hebt over het nieuws dat op FT wordt geplaatst, maar om de MANIER waarop je dat doet.
Help me blow the nose off George Washington at Rushmore.
hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Mark » 16 jun 2004 21:34

hermit elephant schreef:
Mark schreef:Ohw ja... geef je is wat commentaar over de berichtgeving hier is het weer niet goed. Weet je wat.. ik zeg al niets meer..

Weet je wat het punt is Mark? Het is de toon die de muziek maakt. M.a.w. het gaat er nog niet zozeer om DAT je commentaar hebt over het nieuws dat op FT wordt geplaatst, maar om de MANIER waarop je dat doet.

Leg mij is uit dan wat er ooit mis is met mijn manier waarop ik iets probeer te zeggen. Ik zou bijna hele vreemde ideeen krijgen van een suggestieve opmerking als je maakt hermit elephant.. en Tako ook.
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor hermit elephant » 16 jun 2004 21:46

Mark schreef:Leg mij is uit dan wat er ooit mis is met mijn manier waarop ik iets probeer te zeggen. Ik zou bijna hele vreemde ideeen krijgen van een suggestieve opmerking als je maakt hermit elephant.. en Tako ook.

Hey, just trying to help! In dit concrete geval zou je je wellicht kunnen voortstellen dat Tako het niet leuk vindt dat je impliceert dat het ze niet uitmaakt wat voor nieuws er gepost wordt, zolang het maar hits en dus centen opbrengt. Daarvoor hebben ze toch echt wat teveel gevoel voor films...
hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Mark » 16 jun 2004 22:29

hermit elephant schreef:
Mark schreef:Leg mij is uit dan wat er ooit mis is met mijn manier waarop ik iets probeer te zeggen. Ik zou bijna hele vreemde ideeen krijgen van een suggestieve opmerking als je maakt hermit elephant.. en Tako ook.
Hey, just trying to help! In dit concrete geval zou je je wellicht kunnen voortstellen dat Tako het niet leuk vindt dat je impliceert dat het ze niet uitmaakt wat voor nieuws er gepost wordt, zolang het maar hits en dus centen opbrengt. Daarvoor hebben ze toch echt wat teveel gevoel voor films...
Als je het zo bekijkt dan kan je van alle opmerkingen wel iets negatiefs maken.

Het lijkt wel of ik al het slechte karma van dit hele forum met me mee sleep... gsus kreist. Niet normaal meer...
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor hermit elephant » 16 jun 2004 22:34

Mark schreef:
hermit elephant schreef:
Als je het zo bekijkt dan kan je van alle opmerkingen wel iets negatiefs maken...

Leg mij eens uit hoe je dit
Mark schreef:Tel 1+1 bij elkaar op.. Moore is HOT en veel nieuws over hem betekend meer hits..

dan als iets positiefs ziet?
hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Mark » 16 jun 2004 22:43

hermit elephant schreef:Leg mij eens uit hoe je dit
Mark schreef:Tel 1+1 bij elkaar op.. Moore is HOT en veel nieuws over hem betekend meer hits..

dan als iets positiefs ziet?

Het is niet als positief of als negatief bedoelt maar wat er staat is voor mij het meest aannemelijke verklaring voor al het Moore nieuws. Ik snap niet waarom iets meteen positief of negatief moet zijn. Maar de volgende keer bij een soortgelijk topic zal ik iets of iemand bij een positief bedoelt antwoord helemaal de hemel in prijzen en bij een negatief bedoelt antwoord zo afzeiken dat professionele hulp nodig heb om er weer bovenop te komen, speciaal om misverstanden te voorkomen. Is dat wat je in gedachten heb?
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor hermit elephant » 16 jun 2004 22:49

Mark schreef:Maar de volgende keer bij een soortgelijk topic zal ik iets of iemand bij een positief bedoelt antwoord helemaal de hemel in prijzen en bij een negatief bedoelt antwoord zo afzeiken dat professionele hulp nodig heb om er weer bovenop te komen, speciaal om misverstanden te voorkomen. Is dat wat je in gedachten heb?

Rustig maar Mark. Doe vooral wat je zelf wil doen, en trek je niets aan van waar je je niets van aan WIL trekken. Ik leg alleen maar uit wat IK bedoelde, en dat was alleen nog maar bedoeld als poging om duidelijk te maken waarom Tako zo pissig reageerde...
hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Tako » 16 jun 2004 22:53

Mark kap eens met dit gezeik en zeg gewoon:

"Sorry Tako (Peter) & crew, heb me vergist! Ik dacht dat jullie bewust nieuws plaatsen met het idee meer hits te kijgen maar zo te horen is dat niet het geval!"

Iedereen kan altijd kritiek hebben hier en wij zijn denk ik een van de weinige (grote) sites die daar ook naar luisteren. Maar als ik dan meld dat er over nieuwsberichten niet commerciel wordt nagedacht dan moet je dat ook van me aannemen en anders, zoals ik al zei, je eigen filmsite beginnen! :wink:

ok zand erover, vrienden?

(en anders ban ik je :lol: )
To boldly go where no one has gone before. ...
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor einstein » 17 jun 2004 07:46

Tako schreef:Mark kap eens met dit gezeik (en anders ban ik je)

B-) :Y
einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

VorigeVolgende

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen