35 Redenen Waarom Tako Vandaag Nog Niet Jarig Is!

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

35 Redenen Waarom Tako Vandaag Nog Niet Jarig Is!

Berichtdoor Mark » 24 apr 2008 05:58

Normaal zou je zeggen dat iemand die op 24 April 1973 geboren is vandaag jarig is. Ja, FOUT! TERUG! AF! STOP! GA NIET DOOR START EN BETAAL 200 GULDEN! Tako is nog lang niet jarig! Hij is stout!(1) Vroeger als ik stout was kreeg ik een paar petsen op me ass, laat Tako nou alleen te groot zijn voor mij om over de knie te gooien.(2) Tako is trouwens al een aardig tijdje stout, al vanaf eind 2007 toen de nieuwe site niet online ging(3), en hij was ook heel stout toen die ook niet begin Februari af was(4). Ook vandaag piekt hij weer want ons nieuwe FT gaat ook vandaag niet online.(5) Ik begin eerlijk gezegd een beetje te twijfelen aan de webmaster skillz van Tako, want wat heb je nou allemaal nodig om een site te maken. Als eerst plaatjes, en daar gaat het al meteen fout he. Tako had een eeuwigheid een avatar van biljartballen... op een filmsite?!?(6) Nu heeft ie er eentje van de zon(7), die speelt natuurlijk wel de hoofdrol in elke film, maar goed... Websites! Behalve plaatjes heb je ook tekst nodig. Aan enkele quotes te zien van Tako gaat dat nog een heel probleem worden, met "lalalalalalalaaaaaaaaaa......."(8 ), "ik ben in de war"(9), "ik heb echt geen idéééé waar je het over hebt"(10), en een reactie op beelden van Michael Jackson omschrijven wat het met je lichaam doet "Ik zit met stijgende verbazing te kijken..."(11), krijg je natuurlijk nooit een website af.

Genoeg over die site, laat ik het eens over Tako zelf hebben, een hele tijd dacht ik dat Peter en Tako dezelfde persoon waren en Tako de schizofrene helft van Peter was die twee dagen achter liep. Zeg nou zelf, heb jij Tako op dit forum ooit zien reageren op een post van Peter?(12) Dat is een referentie naar Fight Club, niet gezien?(13) Titanic heb je zeker wel gezien...(14) Maar hij bleek later wel een echt mens van vlees en bloed te zijn(15). Wat voor soort gast het is, geen idee. Hij heeft nooit een top 10 van zijn favoriete films gepost(16), of van zijn actrices(17), regisseurs(18 ) of kleuren dwergpony(19). Dus wat voor smaak hij heeft, het zal wel iets zijn waar nog een taboe op zit.(20) Waarschijnlijk films van Tom Hanks(21), Bridget Jones Diary(22) of erger... Paris Hilton(23) Wat ik wel weet van eKudos is dat hij lolcat ook cool vind, dus het is wel een goeie gast, ook al heeft ie er zelf geen.(24)

Ja, en daar sta je dan met maar 24 redenen waarom Tako vandaag nog lang niet jarig is, dat zijn er geen 35 he(25). Een topic wat nog niet helemaal af is, het lijkt de website wel(26) Maar af of niet af we kunnen in ieder geval wel feest vieren! Heb je taart,(27) of drank?(28 ) Ik heb ook lang nagedacht over een cadeau voor Tako, want wat geef je iemand nou waar je bijna niets vanaf weet?(29) Een dvd van Steven Seagal zou hij vast wel leuk vinden(30), of van Chuck Norris(met gevaar voor eigen leven zet ik er 31 achter). Dan kan hij leuk op kantoor scene's naspelen en Dax een paar corrigerende meppen proberen te geven als ie niet doorwerkt(32). Dax mag dan Chuck zijn en Tako Seagal(33) Anyway, het is alweer bijna het einde van dit topic(34), er is nog 1 reden over, en die staat voor die ene dag die ik je nog geef om het nieuwe FT af te maken en online te gooien. Anders zie ik geen andere optie dan FT te kopen en er "Halle Berry en LOLcat-Totaal" van te maken.

Hartelijk Gefeliciteerd Tako!! Fijne Dag!
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Mark » 24 apr 2008 05:59

SPEECH!!! SPEECH!!!
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor PascalE » 24 apr 2008 08:58

Damn Mark jou kunstzinnige, filosofische en erg diepgaande stukken overtreffen elkaar nog steeds. Hulde! _O_ .
En Tako, ondanks de 35 redenen, gefeliciteerd!
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Shine » 24 apr 2008 09:59

Wat kan jij ontzettend dom lullen zeg! :D
Elke keer weer leuk om te lezen.

Voor Tako, gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
Shine
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Tako » 24 apr 2008 11:04

Mark, ik moet weer erg lachen om je betoog. Bedankt voor de felicitaties en de nieuwe FT komt echt!
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Mark » 24 apr 2008 16:38

Behalve dat er geen speech is ontkent ie ook niet eens dat ie Titanic niet gezien heeft, omg, dit is ernstiger dan ik had verwacht!!
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ann McDunn » 24 apr 2008 19:23

Tako na het lange relaas van Mark wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag en nog veel gezonde en goede jaren toewensen, ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt.
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor WizardOfOss » 24 apr 2008 20:13

Van harte gefeliciteerd Tako!
Accustomed to the supernatural, disaster-like madness, I mistake my daily life for peace.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 26 apr 2008 11:37

Hahahahaha! :D

Gefeliciteerd Tako!
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Legend » 27 apr 2008 20:59

LOL

Gefeliciteerd.
| Everyone can become a legend... |
Legend
Filmster
Filmster

Berichtdoor dannyB » 29 apr 2008 01:39

Nog gefeliciteerd. :)
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: 35 Redenen Waarom Tako Vandaag Nog Niet Jarig Is!

Berichtdoor Pieternel » 28 mei 2008 21:12

Mark schreef:Normaal zou je zeggen dat iemand die op 24 April 1973 geboren is vandaag jarig is. Ja, FOUT! TERUG! AF! STOP! GA NIET DOOR START EN BETAAL 200 GULDEN! Tako is nog lang niet jarig! Hij is stout!(1) ...... (34)

Kom je over 10 jaar ook zo'n prachtige toespraak op mijn verjaardag houden?
(moet je wel iets verder tellen dan hierboven :wink: )

Tako... al is het wat erg laat.
Alsnog gefeliciteerd!
The Vampire casts no reflection because it's image is an affront to God.
Pieternel
Regisseur
Regisseur

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen