De bezem door het forum: wat zijn jullie ideeën?

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor Rich Art » 10 sep 2009 09:53

Mmm... Je hebt wel gelijk, maar aan de andere kant lijkt het me wel zo prettig als alle game gerelateerde topics bij elkaar in één subforum staan. Nu staan alle muziek-topics ook bij elkaar in één subforum, dus een game-gedeelte leek me best handig.
Er zijn ook aardig wat gamers te vinden hier op het forum en daar zou ik best wel eens mee willen discussiëren over wat nou de beste game is en dergelijke. Om dat in Café De Lemming te doen vindt ik ook weer zo wat.
Ik zou ook kunnen overwegen om me aan te melden bij een game-forum, maar daarvoor vind ik het hier veel te gezellig. :)
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tasslehoff_Burrfoot » 10 sep 2009 10:06

Er is tegenwoordig ook het games top-10 topic en ik denk dat er flink wat nieuwe onderwerpen tegengehouden worden om inderdaad het cafe niet over te laten lopen met games. Naar een gameforum gaan kan natuurlijk wel, maar ik vind het altijd leuker om wat centraler op 1 forum te blijven zials Rich Art zegt :)

Je kunt het natuurlijk ook een tijdje proberen en als het dan toch niks blijkt te zijn wordt het teruggedraaid.
Afbeelding
Afbeelding

"No mule can match wits with me. Oh yes, many have tried, and almost all have failed!"
Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor patrob » 10 sep 2009 10:31

Als we nou beloven dat we het op gezette tijden gaan hebben over Doom, Resident Evil, Afraid of the Dark of een andere verfilmde game? Zou dat de zaak verbeteren?
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Sandro » 10 sep 2009 11:00

Rich Art schreef:Ik zou ook kunnen overwegen om me aan te melden bij een game-forum, maar daarvoor vind ik het hier veel te gezellig. :)
Ik zit al jaren op een apart game forum, maar elk forum heeft toch zijn eigen sfeer en leden, niet te vergelijken met elkaar. Daarom lijkt het me erg leuk als het hier een aparte plek krijgt, al zie ik wel de logica om het niet te doen in de punten die ash noemt. Op een game forum speelt dat net zo, alleen omgekeerd. :P
Afbeelding
I hate to break it to you, but there is no big lie, there is no system, the universe is indifferent.
Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rich Art » 10 sep 2009 11:02

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Er is tegenwoordig ook het games top-10 topic en ik denk dat er flink wat nieuwe onderwerpen tegengehouden worden om inderdaad het cafe niet over te laten lopen met games.

:Y Ik zou best eens een Clash willen houden omtrent games.
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tasslehoff_Burrfoot » 10 sep 2009 12:36

Lijkt mij ook leuk! Verder kun je denken aan de dynamische top 10 franchise uitbreiden naar games, topics over individuele games en genres zodat je niet steeds door 183 pagina's van het algemene topic hoeft te zoeken, een eliminatiegame topic (met bijv. Lucasarts adventures als een onderwerp), enz.
Afbeelding
Afbeelding

"No mule can match wits with me. Oh yes, many have tried, and almost all have failed!"
Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 11 sep 2009 06:58

Nou, het hoeft geen letterlijke kopie van de rest van het forum te worden natuurlijk. :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor JB » 11 sep 2009 07:17

Eén nieuw subforum, op het zelfde niveau als Muziek lijkt me voorlopig afdoende, daar kun je dan al je topics in kwijt.

Ook al speel ik zelf allang niet meer, ik ben wel benieuwd naar de ontwikkeling: film en games gaan in de toekomst immers steeds meer door elkaar lopen, en zijn nu al steeds meer en meer met elkaar verbonden. Het is daarom dan ook een logische toevoeging en aanvulling op het forum.
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 11 sep 2009 07:23

JB schreef:Eén nieuw subforum, op het zelfde niveau als Muziek lijkt me voorlopig afdoende, daar kun je dan al je topics in kwijt.

Dat was ook precies de bedoeling. :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tasslehoff_Burrfoot » 11 sep 2009 14:07

Rich Art schreef:Nou, het hoeft geen letterlijke kopie van de rest van het forum te worden natuurlijk. :)

Nee ok, het zijn ook maar wat losse ideeetjes, maar om het een goede start te geven moeten we wel iets doen natuurlijk :)
Afbeelding
Afbeelding

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor PascalE » 11 sep 2009 16:19

Ik heb ook nog wat topic ideetjes dus waarom niet. Al muziek mag mogen games ook, daarnaast staan games helemaal niet ver af van films.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor El Chivo » 11 sep 2009 17:29

Rich Art schreef:Nou, het hoeft geen letterlijke kopie van de rest van het forum te worden natuurlijk. :)

Maar daar zal het waarschijnlijk wel op neerkomen, maar dan met een kleiner groepje geïnteresseerden.

Ach van mij mag het hoor. Nooit echt begrepen waarom enkel muziek een apart plekje had. Sport, games, literatuur&strips, kunst, kunnen net zo goed een algemeen subforumpje claimen.
There's never enough time to do all the nothing you want
El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 11 sep 2009 17:35

Idd, zolang er maar voldoende vraag naar is. Het zal er alleen maar overzichtelijker op worden imo.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 14 sep 2009 07:29

Wanneer wordt het subforum aangemaakt?
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tako » 14 sep 2009 12:28

zitten we al op de 200 dan? :)
To boldly go where no one has gone before. ...
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen