Features

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Features

Berichtdoor Jim » 31 aug 2009 18:49

Nou, na het best wel grote succes (al zeg ik het zelf) van de afgelopen features moet ik eerlijk toegeven redelijk inspiratieloos te zijn. Daarom vraag ik jullie hulp!

Over welke onderwerpen zouden jullie graag een feature zien? Dit kan dus een nieuwsoverzicht zijn, maar ook een uitgebreid artikel, dat bijvoorbeeld over de aankomende superheldenfilms gaat.

Oftewel: wat spreekt jullie aan? Als je een goede suggestie hebt kun je me daarover een berichtje sturen, dan hoor je vrij snel of ik denk dat je idee feature-waardig is en wie weet staat jouw idee over enkele dagen wel op de website!
Jim
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Dr. Strangelove » 01 sep 2009 07:53

Ik zou graag een feature zien over het mondiaal explosief toenemen van gebrek aan inspiratie en de desastreuze gevolgen hiervan op onze economieën, culturen, religies, sociale gemeenschappen, relaties en, last but not least, ons sexleven.

Ik dacht zelf aan Scarlett Johansson maar wellicht dat onze Carice van Houten dit ook uitstekend kan spelen ("Houd het dan toch op?!")

Verder Jake Gyllenhaal en Ben Kingsley.

Kunnen we het hier woensdag prominent op de homepage plaatsen ?
Laatst bijgewerkt door Dr. Strangelove op 01 sep 2009 09:49, in totaal 2 keer bewerkt.
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 01 sep 2009 08:46

Misschien moet je de features wat meer verspreiden. Nu komen ze erg snel achter elkaar, dus misschien is het beter om één feature per week te doen. Ben je ook niet zo snel door je onderwerpen heen. :)
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Dr. Strangelove » 01 sep 2009 09:28

Goed punt !

Features moeten, net als wijn, rijpen om hun volledige universum van aromas te ontplooien.
Dus neem minimaal een weekje de tijd zodat je geest je geheel kan ontfermen over de materie die je wilt behandelen.

Ik plan je dan alvast in voor niet a.s. woensdag maar woensdag, 9 septermber. :T

(Enge man overigens op je avatar, duivels bijna; mag ik 's ff aan z'n baard ruiken ? Of istie van de profeet ?)
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor El Chivo » 01 sep 2009 16:02

Misschien is een overzicht over op stapel staande Nederlandse filmprojecten ook wel eens leuk. Het hoeft niet enkel Hollywood te zijn.
There's never enough time to do all the nothing you want
El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Jim » 01 sep 2009 17:06

Er was - naar mijn gevoel - een goede reden waarom er zoveel features in één keer kwamen :) ik twijfel op dit moment nog of er iedere week, of iedere tweede week een komt.

@El Chivo: goed idee! Denk dat die er komt! :D

Andere suggesties?
Jim
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Jim » 09 sep 2009 15:41

Mmm, even jullie interesse peilen: een feature over de filmgeschiedenis, lijkt jullie dat wat?
Jim
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor sickboy1984 » 09 sep 2009 16:27

doen :T
I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Zeurdoos » 09 sep 2009 19:57

Nautorius schreef:Mmm, even jullie interesse peilen: een feature over de filmgeschiedenis, lijkt jullie dat wat?

:Y
Mijn blogs:
Zeurdoos
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 10 sep 2009 07:28

Is inderdaad een goed idee. Wellicht is het leuker om het in een paar delen te doen? Zo wordt het niet één lange lap tekst en kun je in de aparte delen wat dieper op de materie ingaan.
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Jim » 10 sep 2009 09:49

Rich Art schreef:Is inderdaad een goed idee. Wellicht is het leuker om het in een paar delen te doen? Zo wordt het niet één lange lap tekst en kun je in de aparte delen wat dieper op de materie ingaan.

Dat is ook het idee :) maar eerst de volgende feature, die zometeen online komt!
Jim
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor El Chivo » 13 sep 2009 11:38

Frapcase schreef:Als vaste bezoeker van jullie website heb ik met plezier jullie nieuwe onderdeel ontvangen, de features. Ik zou bij deze features graag iets zien over 3D films.

Dan moet je denken aan onderwerpen als het volgende:
- Hoe zit het met de techniek? Kan het in elke bioscoop?
- Welke films kunnen we het komende jaar in 3D verwachten?
- Hoe zit het met de toekomst?

Ik hoop dat jullie zo'n feature willen maken, ik zou hem in elk geval graag lezen :)

Goed idee. Past ook beter bij het nieuws dan iets met filmgeschiedenis.
El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Jim » 13 sep 2009 12:53

El Chivo schreef:
Frapcase schreef:Als vaste bezoeker van jullie website heb ik met plezier jullie nieuwe onderdeel ontvangen, de features. Ik zou bij deze features graag iets zien over 3D films.

Dan moet je denken aan onderwerpen als het volgende:
- Hoe zit het met de techniek? Kan het in elke bioscoop?
- Welke films kunnen we het komende jaar in 3D verwachten?
- Hoe zit het met de toekomst?

Ik hoop dat jullie zo'n feature willen maken, ik zou hem in elk geval graag lezen :)

Goed idee. Past ook beter bij het nieuws dan iets met filmgeschiedenis.

Waar zie je die post staan? :) ik zie hem nergens :$ Het is een goed idee, dat ik in overweging zal nemen.
Overigens komt er echt eerst een feature over de filmgeschiedenis; ik ben al halverwege met schrijven, vind het zonde die niet te plaatsen.
Jim
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor El Chivo » 13 sep 2009 13:09

Frapcase had daar een aparte thread voor geopend, die ik intussen gesloten heb. Ik heb zijn opmerking naar hier verplaatst, om alle suggesties in 1 topic te houden.
El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen