Bugs/wensen nieuwe Forum

Mededelingen van huishoudelijke aard.

Moderator: FT-Mods

Re: Bugs/wensen nieuwe Forum

Berichtdoor Dre » 29 apr 2013 22:04

Inderdaad wat Vleeshaak zegt.
Met een nieuwe pagina die opens bedoel ik inderdaad ook dat er in het zelfde venster als in welk topic je was een andere pagina wordt geopend met daar in het tekst vak waar jij je bericht in kunt zetten en onderaan kun je snel door de reacties bladeren, zonder avatar en zo, dit heeft iedereen volgens mij.

Maar het makkelijkste zou zijn dat er onder elke topic een venster komt waarin jij je bericht kunt typen, om even snel een reactie te geven op iemand of zo. en daarna op verzenden klikt en klaar bent, wil je een groot bericht maken met meer fuctie's zoals een link ja dan is zn pagina zoals nu een extra optie lijkt me wel handig.
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Tako » 01 mei 2013 10:23

AvHelvoort schreef:Inderdaad wat Vleeshaak zegt.
Met een nieuwe pagina die opens bedoel ik inderdaad ook dat er in het zelfde venster als in welk topic je was een andere pagina wordt geopend met daar in het tekst vak waar jij je bericht in kunt zetten en onderaan kun je snel door de reacties bladeren, zonder avatar en zo, dit heeft iedereen volgens mij.

Maar het makkelijkste zou zijn dat er onder elke topic een venster komt waarin jij je bericht kunt typen, om even snel een reactie te geven op iemand of zo. en daarna op verzenden klikt en klaar bent, wil je een groot bericht maken met meer fuctie's zoals een link ja dan is zn pagina zoals nu een extra optie lijkt me wel handig.

Wij zijn helaas een beetje gebonden aan de phpBB forum software. Tenzij zij dat toevoegen zit het er voorlopig niet in.
To boldly go where no one has gone before. ...
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Colonel_Kurz » 01 mei 2013 11:24

Ik zie een soortgelijk iets (maar dan zonder smiley's en dergelijke, of code buttons) toch wel regelmatig op phpbb fora... Geen Nederlandse sites overigens, als dat een verschil maakt.
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Touchwood » 01 mei 2013 13:01

Nou weet ik niet of het toevoegen daarvan heel veel technische voeten in de aarde heeft, maar er bestaan wel externe modificatie scripts voor tal van zaken die standaard niet in deze (of een) versie van phpBB voorkomen...

Again, geen idee hoe betrouwbaar en bewerkelijk dat soort scripts zijn en of dat (dus) een haalbare kaart is.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tako » 01 mei 2013 14:53

Touchwood schreef:Nou weet ik niet of het toevoegen daarvan heel veel technische voeten in de aarde heeft, maar er bestaan wel externe modificatie scripts voor tal van zaken die standaard niet in deze (of een) versie van phpBB voorkomen...

Again, geen idee hoe betrouwbaar en bewerkelijk dat soort scripts zijn en of dat (dus) een haalbare kaart is.

Ik houd het even in het achterhoofd.
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Touchwood » 01 mei 2013 22:27

Ow, god, als dat hetzelfde hoofd is waar die hele to-do lijst ook al in opgeslagen zit...

Dat zal me onderhand een hoofd zijn.

Afbeelding

Dat vind je daar never-nooit-nie meer in terug. Afbeelding
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tako » 02 mei 2013 10:34

Touchwood schreef:Ow, god, als dat hetzelfde hoofd is waar die hele to-do lijst ook al in opgeslagen zit...

Dat zal me onderhand een hoofd zijn.

Afbeelding

Dat vind je daar never-nooit-nie meer in terug. Afbeelding

:D
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Vorige

Keer terug naar Huishoudelijke mededelingen