Respondenten gezocht voor filmonderzoek

Voor verkoop of ruil van ouwe DVD's, video's, een montagetafel waar je vanaf wilt of je nieuwe script dat op zeker een 'Blockbuster' wordt...whatever!!

Moderator: FT-Mods

Respondenten gezocht voor filmonderzoek

Berichtdoor IcarusFimOnderzoek » 31 aug 2017 11:09

Hallo,

Voor mijn afstudeeronderzoek bij Icarus Film ben ik, Onne Veldman, op zoek naar filmliefhebbers die mij willen helpen.

Icarus Film is een productiebedrijf dat pas een paar jaar bestaat en tot nu toe 1 documentaire en 1 korte film heeft geproduceerd. Zij willen naast eigen films maken ook andere beginnende filmmakers helpen bij het realiseren van hun films. De korte film die zij in 2016 hebben gemaakt is volledig gefinancierd met eigen geld, maar voor de volgende film willen zij een crowdfunding campagne opzetten omdat zij het zelf niet meer kunnen financieren.

Om een goede crowdfunding campagne op te zetten heeft Icarus Film mij gevraagd om onderzoek te doen naar waarom mensen meedoen aan een crowdfunding project voor film. Zodat zij een goede crowdfunding campagne kunnen opzetten en daarnaast de uitkomst van dit onderzoek met andere filmmakers kunnen delen.

Voor het onderzoek wil ik graag filmliefhebbers interviewen over crowdfunding en waarom je hieraan mee zou doen. Deze interviews zouden ongeveer 30 minuten duren en kunnen eventueel gedaan worden via Skype, maar ik vind het ook leuk om ergens af te spreken zodat we het interview face to face kunnen doen.

Mocht je willen helpen bij dit onderzoek dan kan je een PM sturen of een email naar IcarusFilmOnderzoek@gmail.com en kunnen wij kijken hoe en wanneer ik een interview kan afnemen.

Dank voor je tijd en ik zie graag een berichtje tegemoet als je mij wil helpen.

Met vriendelijke groet,
Onne Veldman
IcarusFimOnderzoek
Figurant
Figurant

Keer terug naar Aangeboden & Gezocht