Battleplans

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.

Moderator: FT-Mods

Re: Battleplans

Berichtdoor Rich Art » 29 maart 2011 11:10

Oh god, daar heb d'r weer... :P
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 27 jan 2013 16:48

Toch wel wat ik het meeste mis op het forum, een goede battle. Is al veel te lang geleden...

Ik wil graag een nieuwe organiseren, maar aangezien het veel tijd kost in het begin (daar verslikte ik me bij de auto battle mee, nog steeds veel dank aan Aston) vroeg ik me af of misschien iemand me wil helpen om een battle op te zetten. Kunnen we de openingsposts verdelen etc.

En natuurlijk moet er een onderwerp gekozen worden... Ik ga even brainstormen.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Aston » 27 jan 2013 17:50

Graag gedaan. Ik was zelf ook blij dat ik bij de eerste ronde een vrij weekje had. :D
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Straka » 28 jan 2013 00:34

Vorig jaar wilde ik nog een nieuwe landenbattle starten, daar is dus nog niets van gekomen. Maar ik wil zeker wel helpen bij een nieuwe battle.
Afbeelding
Straka
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Remon » 29 jan 2013 13:49

Wat voor soort battle dachten jullie aan?
Remon
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor PascalE » 29 jan 2013 14:49

Landenbattle lijkt me prima, had je een voorkeur Straka?
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Remon » 01 feb 2013 13:55

Denemarken (of Scandinavië in algemeen)? Italië? Frankrijk? Zuid-Amerika?
Remon
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Sha » 02 feb 2013 14:53

Scandinavische films zijn best goed de laatste tijd.. beter dan Nederlandse in ieder geval.
Afbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Straka » 03 feb 2013 15:42

PascalE schreef:Landenbattle lijkt me prima, had je een voorkeur Straka?

Een beetje late reactie, ik zat de afgelopen 10 dagen in filmfstival-modus. Vorig jaar speelde vooral het idee om een battle met Latijns Amerika te doen. Ook de suggestie Scandinavie vind ik prima. Waar we ook voor kiezen, ik ben bereid om mee te helpen, selecteren van filmbeschrijvingen, screenshots, enz.
Afbeelding
Straka
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor PascalE » 14 feb 2013 12:19

Ik heb van Scandinavië wat meer gezien, maar ik vind Latijns Amerika ook best. Wat is de voorkeur van de rest?
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Remon » 14 feb 2013 12:23

Van beide een redelijke hoeveelheid gezien. Heb het idee dat Scandinavië een paar goede heeft, en veel matig, en Zuid-Amerika meer redelijke, maar weinig echte toppers?
Remon
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor PascalE » 14 feb 2013 13:04

Nou Scandinavië heeft met Ingmar Bergman, Lars von Trieren Thomas Vinterberg toch wat grote namen die (voor zover ik ze gezien heb) toch wel wat topfilms hebben afgeleverd. Daarnaast ook nog Roy Andersson, Aki Kaurismäki, Lukas Moodysson, Tomas Alfredson, Nicolas Wending Refn, Susanne Bier en Anders Thomas Jensen. En wellicht vergeet ik er dan nog een paar.

Latijns Amerika heeft Walter Salles, Glauber Rocha, Pablo Trapero, Alejandro Jodorowsky, José Padilha, Alejandro Gonzalez Inarritu, Hector Babenco en Fernando Meirelles. Ook niet mis natuurlijk, en vast ook incompleet.

In beide gevallen hebben de grootste namen later vooral films buiten Scandinavië danwel Latijns Amerika gemaakt, deze zullen dan niet meetellen.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Vleeshaak » 14 feb 2013 13:12

Ik ben helemaal voor een goede battle, maar een landen battle zie ik persoonlijk niet zo zitten. Krijg je van de rare clashes zoals (ik noem maar wat) Det sjunde inseglet vs. Død snø ofzo.
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Remon » 14 feb 2013 13:15

PascalE schreef:Nou Scandinavië heeft met Ingmar Bergman, Lars von Trieren Thomas Vinterberg toch wat grote namen die (voor zover ik ze gezien heb) toch wel wat topfilms hebben afgeleverd. Daarnaast ook nog Roy Andersson, Aki Kaurismäki, Lukas Moodysson, Tomas Alfredson, Nicolas Wending Refn, Susanne Bier en Anders Thomas Jensen. En wellicht vergeet ik er dan nog een paar.

Daarom! Scandinavië heeft best wat goede films, en die weet ik zo bij Latijns Amerika niet te noemen m.u.v. Cidade de Deus. Tropa de Elite en El Secreto de Sus Ojos waren mijn inziens redelijke tussendoortjes, maar geen topfilms.

Had jij een ander idee dan Vleeshaak? :)
Remon
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Vleeshaak » 14 feb 2013 13:23

Ik vind persoonlijk een Battle tussen filmkarakters altijd leuk. Levert altijd leuke discussies op over wie wiens kont schopt enzo. Heb nu even geen concreet voorstel, denk ik nog even over na.
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar FilmGames