Nominaties voor de eliminatiegame

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.

Moderator: FT-Mods

Re: Nominaties voor de eliminatiegame

Berichtdoor Ed Crane » 16 maart 2015 14:46

Anders ga jij alvast zelf bezig, doen we hier tussendoor effe de Star Wars eliminatie-game en nog een paar andere, en als je op een dozijn overblijvers bent uitgekomen plaats je die hier en doen we mee :T :wink:
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Straka » 16 maart 2015 14:52

Goed idee. Er zijn er een paar die zelfs ik niet heb gezien, dus die blijven in ieder geval al bij de laatste 12 over.
Afbeelding
Straka
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rem » 16 maart 2015 19:58

Leuk, ik denk dat iedereen wel aardig wat van Washington gezien heeft. Gaan we morgen van start? :T
Afbeelding
Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she walks into mine.
Rem
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor McMurphy » 17 maart 2015 08:39

Welke battle doen we? Star Wars battle vind ik ook prima, al heb ik geen flauw idee welke titels nog meer in die lijst zouden moeten naast de twee trilogieën :}
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Lonewolf » 17 maart 2015 10:15

McMurphy schreef:Welke battle doen we? Star Wars battle vind ik ook prima, al heb ik geen flauw idee welke titels nog meer in die lijst zouden moeten naast de twee trilogieën :}

The Ewok Adventure (1984) en Ewoks: The Battle for Endor (1985 TV Movie) natuurlijk :P. En Star Wars: The Clone Wars (2008)
Ik hier?
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Lonewolf
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Ed Crane » 17 maart 2015 11:09

Vergeet ook de legendarische Star Wars Holiday Special niet, of tellen alleen bioscoopfilms (de Ewok-films waren eigenlijk voor ook tv-films in de VS, maar werden in Europa geloof ik in de bios uitgebracht of zo)?

Buiten de bios om heb je natuurlijk bv. ook nog de Family Guy Star Wars-trilogie, maar die hebben geen filmlengte.
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor McMurphy » 17 maart 2015 11:37

Nu ben ik misschien niet heel erg objectief als een niet rasechte Star Wars fan, maar slaan we hierin niet een beetje door? Ik vind tv-films en een animatie Star Wars niet echt vergelijkbaar met de gewone films namelijk :-?
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor patrob » 17 maart 2015 11:49

Vooral omdat die waarschijnlijk toch als eerste zullen sneuvelen. Ik zou zeggen laten we de Star Wars eliminatie nog een paar jaar uitstellen, totdat de nieuwe trilogie ook uit is. Doen we nu gewoon Denzel.
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rem » 17 maart 2015 11:52

Ik ben ook voor Denzel. :T
Afbeelding
Rem
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ed Crane » 17 maart 2015 11:56

McMurphy schreef:Nu ben ik misschien niet heel erg objectief als een niet rasechte Star Wars fan, maar slaan we hierin niet een beetje door? Ik vind tv-films en een animatie Star Wars niet echt vergelijkbaar met de gewone films namelijk :-?

Hangt er vanaf wat je wil, niks moet. Maar de twee Ewok-films, de Clone Wars-film en de Holiday Special horen er gewoon bij toch? En een eliminatiegame met slechts 6 Star Wars-films gaat ook nergens over, daarvan weet je ook hoe het eindigen gaat.

Edit: overigens dacht ik ook dat het Denzel zou worden, ik gaf alleen even aan wat er bij SW voor de volledigheid bij zou horen wat mij betreft.
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Lonewolf » 17 maart 2015 20:50

Ik dacht dat deze smiley: :P wel aangaf dat ik niet 100% serieus was met mijn voorstel.

Maar ik vind een kleine elimanatiegame serieus met 6 Star Wars films even tussendoor best leuk. Kunnen we hem altijd in 2020! als de nieuwe trilogie ook compleet uit is wel weer opnieuw doen. Dan zijn er toch weer allemaal nieuwe users en oude users verdwenen.
Ik hier?
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Lonewolf
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rem » 22 jun 2015 06:54

Harry Potter was dus de bedoeling voor de volgende ronde? Ik weet niet wie met het idee kwam, maar ik zou zeggen vang aan. Dan blijft er een beetje tempo in het spel. :) Moet eerlijk bekennen dat Harry Potter compleet langs me heen gaat. Ik heb de eerste twee titels gezien en ik vond het niets aan. :oops:
Afbeelding
Rem
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor McMurphy » 22 jun 2015 10:14

Jammer dat je daarna niet een andere Harry Potter de kans heb gegeven. Het is toch wel alom bekend dat de eerste twee delen kinderlijk zijn en dat het vanaf deel 3 duisterder werd. Sowieso is deel 3 een grote aanrader omdat het één van de beste van de hele reeks is. En hij is regisseert door Alfonso Cuarón... niet de minste regisseur!
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rem » 22 jun 2015 20:28

Dat was me niet bekend. Ik heb ook destijds HP genegeerd, ik was er niet in geïnteresseerd. Toen heb ik de eerste twee delen geprobeerd en die waren lang, saai, braaf, best wel fout, met slechte effecten en kinderachtig. Toen had ik het wel gezien ook, al is Cuarón inderdaad een prima regisseur. Het hele universum en de personages word ik totaal niet blij van.
Afbeelding
Rem
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor McMurphy » 07 jul 2015 10:07

Volgende ronde!!

Suggestie: met twee nieuwe producties in aantocht deze zomer is het misschien een idee om een battle van Marvel te doen?

Kandidaten
- X-Men / X2 / The Last Stand
- Spider-Man 1 t/m 3
- The Amazing Spider-Man 1 en 2
- Fantastic Four en Rise of the Silver Surfer
- Daredevil en Elektra
- Hulk en The Incredible Hulk
- Iron Man 1 t/m 3
- X-Men Origins: Wolverine en The Wolverine
- X-Men First Class en Days of Future Past
- Ghost Rider 1 en 2
- Captain America: The First Avenger en The Winter Soldier
- Thor en The Dark World
- Avengers en Age of Ultron
- Guardians of the Galaxy

Met deze titels zouden we exact op 30 zitten. Mocht dit aantal teveel zijn, kunnen eventueel Ghost Rider, FF en Daredevil/Elektra nog afvallen?!

De Blade serie en de Punisher films heb ik buiten beschouwing gelaten omdat deze niet formeel door Marvel Studios geproduceerd zijn.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar FilmGames