Goede programma's om mee te downloaden?

Plaats hier al je YouTube video's. Ook technische vragen/discussies m.b.t DIVX, Quicktime etc... zijn hier welkom.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor Colonel_Kurz » 24 nov 2004 20:34

Lumière schreef:Ik zit Lost Highway nu te downloaden... via SouLSeeK!... 40 K/sec. Duurt nog een lange 2 uur; hopelijk gaat de user niet offline. Ik was eerst BitTorrent aan het proberen, maar om de een of andere reden gaat hij tergend langzaam (1 K/sec!!!)... ik ga natuurlijk niet 1946 uur wachten op een film. Is er ergens een goede uitleg te vinden voor dit programma, of weet een van jullie, mede FoTV-ers mij alles even haarfijn uit te leggen?
Ik weet niet al te veel van Bittorrent, maar wel dat het altijd een tijdje duurt voordat de vaart erin komt, omdat 'ie dan geloof ik nog bronnen aan het verzamelen is. Dus een uurtje later moet het stukken sneller gaan...
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Lumière » 24 nov 2004 20:45

Colonel_Kurz schreef:
Lumière schreef:Ik zit Lost Highway nu te downloaden... via SouLSeeK!... 40 K/sec. Duurt nog een lange 2 uur; hopelijk gaat de user niet offline. Ik was eerst BitTorrent aan het proberen, maar om de een of andere reden gaat hij tergend langzaam (1 K/sec!!!)... ik ga natuurlijk niet 1946 uur wachten op een film. Is er ergens een goede uitleg te vinden voor dit programma, of weet een van jullie, mede FoTV-ers mij alles even haarfijn uit te leggen?
Ik weet niet al te veel van Bittorrent, maar wel dat het altijd een tijdje duurt voordat de vaart erin komt, omdat 'ie dan geloof ik nog bronnen aan het verzamelen is. Dus een uurtje later moet het stukken sneller gaan...

Kijk! Dat verklaart al heel wat :)
Lumière
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Hans Olo » 24 nov 2004 20:54

Colonel_Kurz schreef:
Het schiet het hardste op, als je gewoon je computer 's nachts aan laat staan en jezelf 's ochtends kan verbazen over hoeveel procent er weer bij is gekomen (of dat de tracker weer down is :wink:)
"There's no mystical force that controls my destiny!"
Afbeelding
Hans Olo
Filmster
Filmster

Berichtdoor Konami » 02 dec 2004 08:35

Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven......
Konami
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor DelliPeter » 27 dec 2004 20:02

Hans Olo schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Het schiet het hardste op, als je gewoon je computer 's nachts aan laat staan en jezelf 's ochtends kan verbazen over hoeveel procent er weer bij is gekomen (of dat de tracker weer down is :wink:)

Ja dat hebt ik dus, ik ben soprano's seizoen 4 aan het downloaden blijft het opeens bij 86% steken. Al 1 week!!!! Wat houdt dat eigenlijk in dat de ''tracker down'' is?
DelliPeter
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor DelliPeter » 27 dec 2004 20:46

Ik heb net E-mule en Soulseek gedownload en ze zuigen allebei. Ik heb met E-mule een maximale snelheid van 8 KB/s kunnen halen :O . Dit doet me denken aan 6 jaar terug toen ik nog geen kabel had. Kazaa lite is volgens mij nog steeds het beste om muziek te downen, DC++ en Bitspirit voor films.
DelliPeter
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Mister Pink » 27 dec 2004 21:52

DelliPeter schreef:Ik heb net E-mule en Soulseek gedownload en ze zuigen allebei. Ik heb met E-mule een maximale snelheid van 8 KB/s kunnen halen :O . Dit doet me denken aan 6 jaar terug toen ik nog geen kabel had. Kazaa lite is volgens mij nog steeds het beste om muziek te downen, DC++ en Bitspirit voor films.

Met eMule heb je wel een "High ID" nodig voordat je een beetje snelheid kan maken, dus zorg dat de juiste poorten open staan. Als je dan een film download met veel bronnen haal je hem zo in een middagje binnen.
Slsk is wat mij betreft verreweg het beste programma om muziek mee down te loaden met veel meer keus dan Kazaa, je moet alleen wel een vriendenlijstje opbouwen en de chatrooms afstropen voordat je echt goed kan beginnen. Naast muziek heb je op slsk eigenlijk niets te zoeken.
"Viktor, nettoyeur."
Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor 'Rainman' » 19 jan 2005 05:29

garfield_fan schreef:kan iemand zeggen welke video film die ik van kazaa download welke de goeie is ik kreeg gisteren garfield the movie wel geluid maar geen beeld

Ga naar google, typ 'ace mega codec download'
das een codec pack met alles codecs ingebouwd... is 50 mb groot
maar daar krijg je alles, maar dan ook alles me afgespeeld, zit ook vobsub (voor ondertitels) in. kies de laatste nieuwe die je kan vinden.
ik gebruik nu de 6.0
ik gebuik alleen dit, en ik kan niet zeggen dat ik een xvid ben tegengekomen die ik daar nog niet meer opengekregen heb.
To C or not to C... that's the question.
'Rainman'
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor 'Rainman' » 19 jan 2005 05:46

Ik gebruik Boma-news maar das wel enkel te gebruiken via telenet (das een belgische internetprovider).Ik heb echter gehoord dat dit enkel via telenet werkt. Het werkt zo. Iemand die een film post deelt de film op met winzip. Dan krijg je .rar files.
Meestal is 1 rar 15 mb groot en kom je dus aan 50 rars voor 700mb (1cd)
De film wordt gepost in een nieuwsgroep. Voor dat de poster zijn film online zet gaat hij zijn post aanmelden in een nieuwsgroep via outlook.
Daar deelt hij mee wat hij post, hoe groot het is, hoeveel delen er eventueel zijn, over hoeveel dagen hij zijn post sprijdt, in welke groep de post gaat komen enz...
Nadat je alle delen hebt binnengehaald kunje die 'unzippen' (uitpakken).
Je maakt van die 50 afzonderlijke delen terug 1 .avi bestand.
Als ik dat na 3 uur ('s nachts) opzet kom ik aan een snelheid van rond de 300 kb/sec
met pieken tot over 1000 kb/sec
Een film is binnen de 15 min binnen aan die snelheid.
Nadeel: je kan er enkel gaan afhalen wat ze er posten.
Je kan natuurlijk altijd een request posten in outlook.
Voor meer info stel ik voor dat je naar http://www.ivanhoejupiler.be surft om daar al het fijne te uit te pluizen. zeer goede site trouwens ;)
Ik hoop dat jullie een beetje geholpen zijn.
To C or not to C... that's the question.
'Rainman'
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Hans Olo » 19 jan 2005 06:37

Azureus (BitTorrent client) _O_
"There's no mystical force that controls my destiny!"
Afbeelding
Hans Olo
Filmster
Filmster

Berichtdoor Aziez » 19 jan 2005 21:26

iemand nog goede Bittorent Sites?
Aziez
Filmster
Filmster

Berichtdoor Gooch » 19 jan 2005 21:31

Flash fxp gebruik ik als ik van ftps download
Azureus voor bittorrent sites
Newsleecher voor newsgroupen

meestal gebruik ik dus flash fxp, via een fxp board, is verreweg de snelste manier om nieuwe goodies/films binnen te krijgen. 10 minuten na release is altijd wel fijn :)

Ik weet niet of je wel links mag posten, maar zoek maar iets met een spy en een torrent :P
All work and no play makes Jack a dull boy.
DVD lijst
Gooch
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Se7en » 24 jan 2005 13:27

Gooch schreef:Ik weet niet of je wel links mag posten, maar zoek maar iets met een spy en een torrent :P

Je mag hier wel links naar torrentsites plaatsen. Zolang je maar niet direct linkt naar illegale content (de 'torrents').
Long is the way, and Hard, that out of hell leads up to Light.
Se7en
Filmster
Filmster

Berichtdoor Dji » 02 maart 2005 19:57

ik ben al tijden WinMX fan,
Facts are stupid! (Ronald Reagan)
Dji
Figurant
Figurant

Berichtdoor Se7en » 03 apr 2005 23:32

Ik heb een avondje Ares Galaxy uitgeprobeerd en ik moet zeggen: ik ben zeer onder de indruk!

Een mooie, simpele interface, veel resultaten en downloaden met hoge snelheden. Dit zou best wel eens de nieuwe Napster of Kazaa kunnen worden.

Afbeelding

Download hem via http://www.aresgalaxy.org/ (ik heb de Regular Edition)

NB Het is 100% spyware-vrij als je bij de installatie tenminste de optie voor NavHelper en Search Toolbar uitzet.

Afbeelding
Long is the way, and Hard, that out of hell leads up to Light.
Se7en
Filmster
Filmster

VorigeVolgende

Keer terug naar YouTube trailers, clips, featurettes, gehele films....