De players [Updated 4 mei 2004]

Plaats hier al je YouTube video's. Ook technische vragen/discussies m.b.t DIVX, Quicktime etc... zijn hier welkom.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor FuzzyWuzzy » 26 apr 2004 10:31

Syndro schreef:Verder ben ik niet helemaal eens dat Nimo Codec Pack een must is. Ik vind het maar een vaag pakketje codecs en dergelijke. Mijn pc begint er telkens van te flippen. Ik hou er dan ook van om gewoon zelf de bepaalde DivX/XviD codec te installeren en de AC3 audio filters, dan doet (bijna) elke kwalitatief goede film release het, geloof me. :)

Heb ook meer problemen gehad met Nimo Codec Pack.
Ik gebruik zelf K-Lite wat echt perfect werkt.
They're Here....
FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor AppleJooz » 26 apr 2004 16:26

Bukowski schreef:Ik gebruik al tijden BS player maar sinds kort heb ik een probleem met het afspelen van videobestanden. Als ik namelijk een bestand wil afspelen dan loopt de player vast. Ik krijg die met geen mogelijkheid afgesloten - ook niet m.b.v. taakbeheer. Als ik dan vervolgens een andere player (bijv media player) open om het daarmee te proberen, speelt het bestand opeens wel - terwijl de totaal vastgelopen BS player nog gewoon op mijn desktop staat. Vaag :-?

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? (uninstall ==> install heb ik al geprobeerd)

je pc formatteren helpt overal goed voor, maar als je veel belangrijks op je pc hebt staan en je hebt ook nog eens weinig tijd is dit natuurlijk geen optie
Life is like a box of chocolates
AppleJooz
Filmster
Filmster

Berichtdoor Bukowski » 27 apr 2004 06:42

AppleJooz schreef:je pc formatteren helpt overal goed voor, maar als je veel belangrijks op je pc hebt staan en je hebt ook nog eens weinig tijd is dit natuurlijk geen optie
Da's natuurlijk het laatste redmiddel. Maar goed, zolang ik met niet al te veel geklooi nog steeds filmpjes kan afspelen begin ik daar niet aan - Trouwens ik heb mijn PC'tje een week gelededen nog een fresh install gegeven. (zou het daar aan liggen :-? )
Bukowski
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Aziez » 27 apr 2004 07:32

Bukowski schreef:
AppleJooz schreef:je pc formatteren helpt overal goed voor, maar als je veel belangrijks op je pc hebt staan en je hebt ook nog eens weinig tijd is dit natuurlijk geen optie
Da's natuurlijk het laatste redmiddel.

eens is het kwartaal/halfjaar, gooi ik een verse Norton Ghost op me PC.

To Give Maself A Fresh Start
Aziez
Filmster
Filmster

Berichtdoor FuzzyWuzzy » 27 apr 2004 09:43

Bukowski schreef:Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? (uninstall ==> install heb ik al geprobeerd)

Misschien moet je een andere versie van BS player installeren.
They're Here....
FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor mr Petit » 27 apr 2004 19:54

Aziez schreef:
Tycoon schreef:
Aziez schreef:al die grote players op je pc ook zo zat!

probeer QUICKTIME ALTERNATIVE, deze player gebruikt windows media player 6.4 om al uw QUICKTIME bestanden af te spelen.

Bij aanschaf van QUICKTIME ALTERNATIVE NU VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS: REAL ALTERNATIVE, (hetzelfde idee maar dan me real)

Gebruiker: ALTERNATIVE [/color]hebben mijn leven een stuk makkelijker gemaakt, ik had vaak last van RSI van het weg klikken van al die reclames en onnodige opties, maar dat behoord nu allemaal tot het verleden met ALTERNATIVE

Waarom dan niet gewoon de kazaalite megacodec pack inclusief beide alternatieven?
Release Notes:
The K-Lite Mega Codec Pack includes the K-Lite Codec Pack Full, QuickTime Alternative, Real Alternative and BSplayer.
Features:
- K-Lite Codec Pack 2.25 Full
- QuickTime Alternative 1.32
- Real Alternative 1.22
- BSplayer 1.00.807

Ik probeer alles dat met kazaa te maken heeft zoveel mogelijk te vermijden, al die virussen en slechte bestanden die aangeboden worden, ik word er niet goed van!

en BSplayer is ook niet alles.

k-lite heeft niets met kazaa (programma danwel netwerk) te maken hoor...

zelf heb ik problemen dat ik absoluut geen hogere versie van divx kan draaien dan 5.05. :-?
IAM 'ISTVC ALIQVID' FIET METVO
mr Petit
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor JeXus » 27 apr 2004 20:09

Mijn codecs:
-DivX Codec
-Xvid
-AC3 Codec

meer is er niet nodig om films af te spelen, mijn players:
-GDivX (geen softwaregestuurde audio, maar gebruik het volume van het audiospoor van de film zelf, veel beter dus vind ik)
-PowerDVD voor het afspelen van de SVCD's

Hoe minder codecs hoe beter vind ik zelf, ik heb ook een tijd Nimo gehad maar die begon conflicten te veroorzaken met andere codecs, dus die heb ik zo snel mogelijk weggedaan, nu heb ik de (tot nu toe) perfecte combinatie gevonden :Y
As I was going up the stairs I met a man who wasn't there,
He wasn't there again today, I wish I wish he'd go away..
JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Mark » 02 mei 2004 14:16

Blaze Media is ook wel een kewle player, die speelt zo'n beetje alles af wat er is. En je kan er ook nog DVD/CD/VCD mee rippen, converten, frames als jpg opslaan, en cd's mee branden,.. noem maar op.

http://www.blazemp.com/
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Aphelion » 04 mei 2004 10:50

Zow, ff een nieuwe lijst gemaakt (zie startpost)
Seems I was sleeping for one thousand years
The wheel of time has turned into the age of tears
How long I am in there I cannot tell for sure
But the flower starts to fade she has to endure
Aphelion
Filmster
Filmster

Berichtdoor mcB » 07 aug 2004 15:37

Ik vraag me ook af waarom men allerlei codec-packs installeert.
DivX, AC3 en Xvid is toch genoeg voor 9 van de 10 personen? Gebruik hierbij BSplayer en het geheel is compleet :)
Doe mee met Cureseekers
mcB
Figurant
Figurant

Berichtdoor Mark » 07 aug 2004 15:45

mcB schreef:Ik vraag me ook af waarom men allerlei codec-packs installeert.
DivX, AC3 en Xvid is toch genoeg voor 9 van de 10 personen? Gebruik hierbij BSplayer en het geheel is compleet :)

Omdat 9 van de 10 gasten alleen maar filmpjes kijken waarvoor je genoeg heb aan de standaard codecs van wmp of divx en xvid. Maar de meeste hierzo(denk ik) kijken ook nog wel is regelmatig trailers, en die zijn er in kweenie hoeveel verschillende formaten, dus daarom heb je al die codecs nodig, anders werkt het nog niet.
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Dolfhin » 20 jul 2005 23:57

XBMC (Xboxmediacenter.de) word hier al jaren gebruikt om de DIVX'jes en Xivd'jes af te spelen en dat heeft XBMC al die jaren trouw gedaan zonder er ook maar 1tje te weigeren!

Ideaal, geen gezeur over codecs of videokaarten gewoon die hap van de hardeschijf streamen!
Dolfhin
Figurant
Figurant

Re: De players [Updated 4 mei 2004]

Berichtdoor jult » 09 mei 2006 19:45

Aphelion schreef:Tool's

Het meervoud van Tool is gewoon Tools. Niks apostroph ertussen.

En hoewel het idee leuk is, denk ik dat je evengoed voor deze software terecht kunt op bijv. http://jult.net/warez voor een mooie lijst/selectie.

BSplayer is helaas spyware geworden, je kunt het verkeerde deel er gelukkig wel uit slopen, maar met VLC kom je ook een heel end als player. Bijna even goed, en multi-platform.

K-Lite is voor de Windows users verreweg de beste optie, qua codec-packs. Heeft overigens niets met Kazaa te maken: http://www.codecguide.com/download_kl.htm
jult
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Zaka » 15 jul 2006 17:08

Bsplayer :D
Zaka
Figurant
Figurant

Re: De players [Updated 4 mei 2004]

Berichtdoor Aphelion » 14 nov 2006 18:25

jult schreef:
Aphelion schreef:Tool's

Het meervoud van Tool is gewoon Tools. Niks apostroph ertussen.

En hoewel het idee leuk is, denk ik dat je evengoed voor deze software terecht kunt op bijv. http://jult.net/warez voor een mooie lijst/selectie.

BSplayer is helaas spyware geworden, je kunt het verkeerde deel er gelukkig wel uit slopen, maar met VLC kom je ook een heel end als player. Bijna even goed, en multi-platform.

K-Lite is voor de Windows users verreweg de beste optie, qua codec-packs. Heeft overigens niets met Kazaa te maken: http://www.codecguide.com/download_kl.htm

Hey! Bedankt voor je feedback. Ik ben zelf al echter 3 jara geen moderator meer op dit forum, daarom kan ik je feedback helaas niet verwerken. Maar Zeurdoos (de mod nu) heeft van mij een PM gekregen :Y
Seems I was sleeping for one thousand years
The wheel of time has turned into the age of tears
How long I am in there I cannot tell for sure
But the flower starts to fade she has to endure
Aphelion
Filmster
Filmster

VorigeVolgende

Keer terug naar YouTube trailers, clips, featurettes, gehele films....