Ondertitel gezocht voor return of the living dead II (1988)

Plaats hier al je YouTube video's. Ook technische vragen/discussies m.b.t DIVX, Quicktime etc... zijn hier welkom.

Moderator: FT-Mods

Ondertitel gezocht voor return of the living dead II (1988)

Berichtdoor Suyderman » 04 maart 2007 16:27

Ik heb het hele internet afgezocht geloof ik, maar kan hem niet vinden. Het gaat dus om de "return of the living dead 2" uit 1988 (die uit 1985 is deel 1 maar die hoef ik niet).
Ik heb nu: Fins, Hongaars, Kroatisch, Pools, Spaans, Tsjechisch en Zweeds, maar ik kan daar niet veel mee :(

Het hoeft niet persé in Nederlands te zijn, ik wil hem ook wel vertalen, maar dan lukt dat alleen als ik een Franse, een Duitse of een Engelse heb, dus zó kieskeurig ben ik nou ook weer niet, alleen: waar o waar kan ik hem vinden?

Het is ook balen, want ik heb zo een beetje de hele Zombies sequel (9 films en van alles heb ik ondertitels, behalve deze :( )
....truebeg sletitredno ed tem tein raam tid sla
Suyderman
Figurant
Figurant

Re: Ondertitel gezocht voor return of the living dead II (19

Berichtdoor Vleeshaak » 05 maart 2007 09:49

Suyderman schreef:Het is ook balen, want ik heb zo een beetje de hele Zombies sequel (9 films en van alles heb ik ondertitels, behalve deze :( )

Er zijn toch "maar" 5 Return of the Living Dead films?
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Suyderman » 05 maart 2007 10:47

JA dat klopt wel, maar voor mij horen ze eigenlijk bij de zombies-reeks (ik was 17 toen dawn of the dead uitkwam), die is eigenlijk al in de zestiger jaren begonnen, alleen die vind ik niet zo bijzonder. Ik heb vanaf "Dawn of the dead" (1978) de films gedownload, als ik de oudere er ook bij doe dan kom ik op nog wel meer zombie-films, ik geloof dat ergens rond 1935 ook al eens een zombie-film gemaakt is, waar de naam "zombie" ook letterlijk in genoemd wordt. Als je op IMDB kijkt dan zie je een hele waslijst aan oude zombie-films alleen de meeste zijn heel slecht (nepperige zombies enzo), vanaf "Dawn of the dead" uit 1978 worden de zombies realistischer geloof ik, maar als er ook goede oudere zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Suyderman
Figurant
Figurant

Berichtdoor Vleeshaak » 05 maart 2007 11:01

Suyderman schreef:JA dat klopt wel, maar voor mij horen ze eigenlijk bij de zombies-reeks (ik was 17 toen dawn of the dead uitkwam), die is eigenlijk al in de zestiger jaren begonnen, alleen die vind ik niet zo bijzonder. Ik heb vanaf "Dawn of the dead" (1978) de films gedownload, als ik de oudere er ook bij doe dan kom ik op nog wel meer zombie-films, ik geloof dat ergens rond 1935 ook al eens een zombie-film gemaakt is, waar de naam "zombie" ook letterlijk in genoemd wordt. Als je op IMDB kijkt dan zie je een hele waslijst aan oude zombie-films alleen de meeste zijn heel slecht (nepperige zombies enzo), vanaf "Dawn of the dead" uit 1978 worden de zombies realistischer geloof ik, maar als er ook goede oudere zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk.

Night of the Living Dead (1968) ben je toch niet vergeten hè :wink:
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Suyderman » 05 maart 2007 15:12

Niet vergeten nee, maar bewust niet gedownload omdat ik dacht dat ie niets zou zijn, maar blijkbaar is ie wel de moeite waard?

Ik ga hem downloaden, ik ben snel overtuigd :)
Suyderman
Figurant
Figurant

Keer terug naar YouTube trailers, clips, featurettes, gehele films....