Itunes voor Windows

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Moderator: FT-Mods

Itunes voor Windows

Berichtdoor Tako » 17 okt 2003 11:21

Ik als apple gebruiker wil jullie toch eens kennis laten maken met onze Itunes. Vanaf vandaag te downloaden:

http://www.apple.com/itunes/
To boldly go where no one has gone before. ...
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Peter » 17 okt 2003 11:23

onze Itunes? is het dan wij tegen jullie? 8)
"gypsies are eating our pets!"
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Tako » 17 okt 2003 11:24

meer wij tegen de rest van wereld!
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JB » 17 okt 2003 11:26

Oh God nee toch, krijgen we hier ook Heilige Ooorlogen? :(
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Tako » 17 okt 2003 11:27

die voeren wij al jaren! :D
Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JB » 17 okt 2003 11:32

:N

Maar over die Itunes, een quote uit Planet Weekly van vandaag:

Planet Weekly schreef:De langverwachte versie van iTunes voor Windows (XP of 2000) is gratis te downloaden. Een nadeel: in de muziekwinkel kan vooralsnog alleen muziek worden gekocht door mensen met een faktuuradres in de Verenigde Staten. Een aparte kassa voor Europeanen is nog in ontwikkeling.

effe wachten voor het kamp der Windows-gebruikers nog - of je moet een pied-a-terre in de VS hebben!
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor JB » 17 okt 2003 11:40

Zeg Tako, doe je dan ook hieraan mee?
Planet Weekly schreef:PC WERPEN -- ITunes is slechts een reden waarom Apple zoveel fans heeft. De voorliefde van de fans voor Macintosh computers gaat dieper. Een voorliefde die dikwijls gepaard met een minachting voor Windows computers. Om een voorbeeld te geven: morgen wordt in Rotterdam door een clubje Mac enthousiastelingen voor de tweede maal een bijeenkomst georganiseerd. Er zijn workshops en demonstraties, waaronder van de jongste versie van het Macintosh besturingssysteem. Hoogtepunt echter is het "fameuze Oud Hollandsch PC-Werpen". Hierbij worden oude Windows computers, voor de gelegenheid voorzien van een handvat, door de deelnemers zo ver mogelijk weggesmeten. Op de MacFreak site zijn foto's te zien van vorig jaar.

MacFreak Dag 2003
http://www.macfreak.org/0-extras/0-mf-d ... index.html
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 17 okt 2003 11:44

JB schreef:Zeg Tako, doe je dan ook hieraan mee?
Planet Weekly schreef:PC WERPEN -- ITunes is slechts een reden waarom Apple zoveel fans heeft. De voorliefde van de fans voor Macintosh computers gaat dieper. Een voorliefde die dikwijls gepaard met een minachting voor Windows computers. Om een voorbeeld te geven: morgen wordt in Rotterdam door een clubje Mac enthousiastelingen voor de tweede maal een bijeenkomst georganiseerd. Er zijn workshops en demonstraties, waaronder van de jongste versie van het Macintosh besturingssysteem. Hoogtepunt echter is het "fameuze Oud Hollandsch PC-Werpen". Hierbij worden oude Windows computers, voor de gelegenheid voorzien van een handvat, door de deelnemers zo ver mogelijk weggesmeten. Op de MacFreak site zijn foto's te zien van vorig jaar.

MacFreak Dag 2003
http://www.macfreak.org/0-extras/0-mf-d ... index.html
Een goede vriend van mij gaat hierheen... Hij heeft het er al weken over.
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor ash_ » 17 okt 2003 11:47

JB schreef:
Planet Weekly schreef:Een voorliefde die dikwijls gepaard met een minachting voor Windows computersl

Dat is niet specifiek iets voor Apple gebruikers, maar voor eigenlijk iedereen die geen Windows gebruikt. <flame-modus>Windows is dan ook volkomen bagger</flame-modus>. Ik heb ITunes vaker gezien bij een vriend van me die en PowerBook heeft en het lijkt me echt een ideaal programma. Sowieso waren mijn indrukken van MacOS X heel positief.
Afbeelding
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 17 okt 2003 11:49

ash_ schreef:
JB schreef:
Planet Weekly schreef:Een voorliefde die dikwijls gepaard met een minachting voor Windows computersl

Dat is niet specifiek iets voor Apple gebruikers, maar voor eigenlijk iedereen die geen Windows gebruikt. <flame-modus>Windows is dan ook volkomen bagger</flame-modus>. Ik heb ITunes vaker gezien bij een vriend van me die en PowerBook heeft en het lijkt me echt een ideaal programma. Sowieso waren mijn indrukken van MacOS X heel positief.
Sterker nog, die minachting voor Windows leeft ook bj een groot deel van de Windows gebruikers, vooral als 'ie weer eens vastloopt.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor JB » 17 okt 2003 11:50

Hier was ik al bang voor! Daar gaan we! :N Ook op mijn geliefde forum breekt die Heilige oorlog weer uit: Linux vs Windows vs Mac ....

Eh ... iemand nog een goede film gezien laatst? :)
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 17 okt 2003 11:51

JB schreef:Hier was ik al bang voor! Daar gaan we! :N Ook op mijn geliefde forum breekt die Heilige oorlog weer uit: Linux vs Windows vs Mac ....

Eh ... iemand nog een goede film gezien laatst? :)
Hmmm... nu het daarop begint te lijken verplaats ik 'm even naar Films en Internet.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Peter » 17 okt 2003 11:51

hoogtepunt echter is het "fameuze Oud Hollandsch PC-Werpen

Hmm, dit komt op mij een beetje over als een auto inelkaar timmeren omdat het opzetstuurtje dat er in zit je niet bevalt...maarja, een besturingssysteem kun je dan ook niet met zoveel visuele overtuigingskracht aan gort gooien als een volledige computer....en als die mensen er lol in hebben... :O
"gypsies are eating our pets!"
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor ash_ » 17 okt 2003 11:53

JB schreef:Hier was ik al bang voor! Daar gaan we! :N Ook op mijn geliefde forum breekt die Heilige oorlog weer uit: Linux vs Windows vs Mac ....

Hehehe, vandaar ook dat ik heel duidelijk <flame-modus> erbij zette. Ik moet trouwens zeggen dat het heel langzaam wat beter lijkt te gaan met Windows. XP crasht veel minder dan 9x en ik vind hem ook lekkerder draaien. Maar goed, ander onderwerp :)
Afbeelding
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor ash_ » 17 okt 2003 11:56

Peter schreef:
hoogtepunt echter is het "fameuze Oud Hollandsch PC-Werpen

Hmm, dit komt op mij een beetje over als een auto inelkaar timmeren omdat het opzetstuurtje dat er in zit je niet bevalt...maarja, een besturingssysteem kun je dan ook niet met zoveel visuele overtuigingskracht aan gort gooien als een volledige computer....en als die mensen er lol in hebben... :O

Trouwens, Apple gebruikers hebben over het algemeen niet alleen een hekel aan Windows maar ook aan PC hardware (maar voor die discussie verwijs ik u naar de 'O kijk eens wat een zwaar systeem ik heb, even mee opscheppen in mijn onderschrift' pubers op tweakers.net).
Afbeelding
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame

Volgende

Keer terug naar Muziek