Favoriete Genre

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Moderator: FT-Mods

Favoriete genre

Pop
2
5%
Rap/ R&B
3
7%
Rock/metal
23
52%
Electronisch
3
7%
Nederlandstalig
0
Geen stemmen
Soundtrack
2
5%
other......
11
25%

Totaal aantal stemmen : 44

Berichtdoor Vleeshaak » 09 jun 2004 09:59

Alles behalve alle R&B, de meeste hiphop en nederlandstalige shit kan ik waarderen.
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Konami » 09 jun 2004 10:11

1. Breakbeat/ Chemicalbeats/ acid/ Big Beat
2. Lounge/ Latin Music/ Drum & Bass/ Jungle/ Techno/
3. Original Movie/Game Soundtrack
4. Rap/ R&B/ Rock/metal/ Funk/ Jazz
5. Pop/ Blues/
6. Nederlandstalig/other......
En Vooral een mix van hier boven.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven......
Konami
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor gyzzz » 02 aug 2004 22:56

1. Hiphop(vrijwel alle soorten)
2. Triphop, Lounge, Progressive House (Massive Attack, Röyksopp, Leftfield enz)
gyzzz
Figurant
Figurant

Berichtdoor travolti_jr » 04 aug 2004 16:07

rock, grunge, jazz, blues, en als er vette gitaar rifjes inzitten vind ik het altijd wel mooi :D
KING OF THE ROAD
travolti_jr
Filmster
Filmster

Berichtdoor Lumière » 08 aug 2004 08:41

Rock 'n Roll , Grunge, Metal, Stoner Rock, die soort muziek...
Lumière
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Colonel_Kurz » 08 aug 2004 11:02

Waar ik de laatste tijd het meest naar luister, is Soul en Ryhtm & Blues. Nu moet je dit niet verwarren met wat tegenwoordig gemaakt wordt en dat zogenaamd R&B heet... da's vreselijke muziek dat eerder een slap aftreksel is van rap dan iets wat met de oude Soul en Rythm & Blues te maken heeft, zelfs de zogenaamde Nu-Soul heeft meer met rap te maken dan met de muziek waar ik naar luister. Namen: Ray Charles, Otis Redding, Sam Cooke, Wilson Pickett, James Brown, Curtis Mayfield, Isaac Hayes, Solomon Burke, Ben E. King, Al Green, Van Morrison, Ike & Tina Turner, Aretha Franklin, The Four Tops, The Temptations, The Supremes, Howard Tate, Charles Walker, The Blues Brothers, Marvin Gaye en anderen.

Waar ik ook veel naar luister is oude rock & roll en rock muziek. Namen:
Chuck Berry, Elvis Presley, The Beatles, The Rolling Stones, Bob Dylan, Jimi Hendrix, The Doors, Pink Floyd (alleen eerste album. :) ), David Bowie, Lynyrd Skynyrd, Neil Young en anderen.

Tevens luister ik ook aardig wat naar Blues, zoals dat van John Lee Hooker, B.B. King, Muddy Waters, Buddy Guy, Robert Cray, Albert King, Otis Taylor en anderen.

Ook luister ik nog wel eens naar Jazz, en dan onder andere naar Miles Davis, John Coltrane, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald, Herbie Hancock, Charlie Parker en Coleman Hawkins.

En natuurlijk naar filmmuziek van bijvoorbeeld Ennio Morricone en vele anderen.
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor gollum36 » 08 aug 2004 12:31

Colonel_Kurz schreef:Waar ik de laatste tijd het meest naar luister, is Soul en Ryhtm & Blues. Nu moet je dit niet verwarren met wat tegenwoordig gemaakt wordt en dat zogenaamd R&B heet... da's vreselijke muziek dat eerder een slap aftreksel is van rap dan iets wat met de oude Soul en Rythm & Blues te maken heeft, zelfs de zogenaamde Nu-Soul heeft meer met rap te maken dan met de muziek waar ik naar luister. Namen: Ray Charles, Otis Redding, Sam Cooke, Wilson Pickett, James Brown, Curtis Mayfield, Isaac Hayes, Solomon Burke, Ben E. King, Al Green, Van Morrison, Ike & Tina Turner, Aretha Franklin, The Four Tops, The Temptations, The Supremes, Howard Tate, Charles Walker, The Blues Brothers, Marvin Gaye en anderen.

Waar ik ook veel naar luister is oude rock & roll en rock muziek. Namen:
Chuck Berry, Elvis Presley, The Beatles, The Rolling Stones, Bob Dylan, Jimi Hendrix, The Doors, Pink Floyd (alleen eerste album. :) ), David Bowie, Lynyrd Skynyrd, Neil Young en anderen.

Tevens luister ik ook aardig wat naar Blues, zoals dat van John Lee Hooker, B.B. King, Muddy Waters, Buddy Guy, Robert Cray, Albert King, Otis Taylor en anderen.

Ook luister ik nog wel eens naar Jazz, en dan onder andere naar Miles Davis !, John Coltrane, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald, Herbie Hancock, Charlie Parker en Coleman Hawkins.

En natuurlijk naar filmmuziek van bijvoorbeeld Ennio Morricone en vele anderen.

Deze luister ik ook wel eens. Miles Davis en Ennio Morricone vind ik gewoonweg geweldig.
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Grungewhore » 10 aug 2004 16:48

Ik heb toch maar op rock/metal gestemd, hoewel dit misschien misleidend over kan komen. In deze genres zit namelijk ook een hoop troep, die ik absoluut niet kan waarderen.. Oké, dat hoort er natuurlijk bij; elk genre heeft hoogte- en dieptepunten.
En behalve deze genres luister ik veel meer, aardig wat cross-overs en new wave par example.
Grungewhore
Bijrol
Bijrol

Vorige

Keer terug naar Muziek