Muziek discussie groep

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor patrob » 20 mei 2010 11:59

Miss Li - Late Night Heartbroken Blues

Inderdaad een album dat vrij toegankelijk is. Lekkere nummers, overduidelijk met plezier gemaakt. Hoogtepunt van het album vind ik Backstabber lady.

Nadeel van de toegankelijkheid is echter wel, dat het album wat sneller gaat vervelen. Maar op de achtergrond blijft het gewoon lekkere muziek.

7/10
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor lykathea » 20 mei 2010 12:09

Zeurdoos schreef:
Kyrill schreef:
patrob schreef:Kyrill, wordt de openingspost nog bijgewerkt? Volgens mij zijn er nog wat deelnemers bijgekomen na Rooster.

Ik ben wel toe aan een nieuw album namelijk.

Patrob...
Ja zo ie is bijgewerkt :wink: Die deelnemers... Heb ik uit de lijst gehaald.. Dat waren flightart, nog iemand en Zeurdoos. Die doen namelijk echt al heellang niet meer mee met de discussie of wat dan ook.

Dus we kunnen nu het volgende doen... Iemand die al geweest is kan een 2de album insturen. Of we vragen of Jens er een wil insturen. Maar ook die heb ik maar 1x zien posten ofzo :wink: :T

Prima :) Ik heb ook telkens veel te weinig tijd voor dit soort dingen, dus dat komt weer goed uit. Heb zelfs dit topic niet eens lezend kunnen volgen :oops:

Ik lezend wel, maar luisterend helaas niet. Begrijp Kyrill dan ook volkomen.
Through the darkness of futures past, the magician longs to see, one chants out between two worlds, Fire Walk With Me!
Afbeelding
lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor zvorod » 20 mei 2010 17:18

Misschien enkele weken wachten voor we met een 2e ronde beginnen? Ik kom ook steeds later op de week aan mijn vereiste paar luisterbeurten...
zvorod
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor patrob » 20 mei 2010 17:23

Dit is dan in ieder geval vast weer een leuk inhaalweekje. Zelf ben ik overigens wel weer toe aan wat nieuws. Heb nu uit pure armoede maar de verzamelde werken van Matchbox 20 op m'n mp3 speler gezet. :wink:
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 20 mei 2010 18:18

patrob schreef:Dit is dan in ieder geval vast weer een leuk inhaalweekje. Zelf ben ik overigens wel weer toe aan wat nieuws. Heb nu uit pure armoede maar de verzamelde werken van Matchbox 20 op m'n mp3 speler gezet. :wink:

Kan je wel wat sturen :lol:
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor hadiederk » 20 mei 2010 19:33

patrob schreef:Dit is dan in ieder geval vast weer een leuk inhaalweekje. Zelf ben ik overigens wel weer toe aan wat nieuws. Heb nu uit pure armoede maar de verzamelde werken van Matchbox 20 op m'n mp3 speler gezet. :wink:

Aangezien we het qua muziek redelijk met elkaar eens zijn denk ik dat Beach House - Teen Dream (2010) wel wat voor jou is. Dromerige melodieuze pop met een zangeres waarvan je vermoedt dat het een kerel is. Een zanger waarvan je vermoedt dat het een vrouw is kan natuurlijk ook maar dan zit je er naast.

En anders zou ik zeker Natalie Merchant - Leave Your Sleep (2010)
proberen. 't Is een dubbelaar maar luistert heel makkelijk weg.
Stay out of my nightmares,
stay out of my dreams.
You're not even welcome
in my memories
hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Kyrill » 09 jul 2010 23:33

Ben echt heel druk geweest met alles. Iemand die dit eventueel wil overnemen?
Kijkachterstand: 31 dvd's
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 10 jul 2010 10:43

Ik stel voor dat we dit na de vakantie bekijken.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Vorige

Keer terug naar Muziek