Dynamische top tien 2011 (albums)

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Moderator: FT-Mods

Re: Dynamische top tien 2011 (albums)

Berichtdoor Rooster » 11 jan 2012 16:43

Colonel_Kurz schreef:
Rooster schreef:
Colonel_Kurz schreef:Worden de twee albums na Meddle niet vaak gezien als Pink Floyds beste?
Nee
:)

Dark Side of the Moon scoort toch doorgaans het hoogst op de meeste "beste albums aller tijden" lijstjes.

Klopt dat bedoel ik ook maar je stel ook van die ingewikkelde vragen.
"Worden de twee albums na Meddle niet vaak gezien als Pink Floyds beste?"
"Nee, Ze worden juist WEL vaak gezien als Pink Floyds beste." :wink:
Zelf vind ik Dark Side Of the Moon ook wel het beste maar ik ben dan ook geen liefhebber van het eerste uur.
It's not the years, honey, it's the mileage
Rooster
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Colonel_Kurz » 11 jan 2012 17:17

The Who vind ik opzich wel een goed voorbeeld van je these, Hadiederk. Na één van de beste rockplaten ooit met Who's Next ging het toch flink bergafwaarts...
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor hadiederk » 11 jan 2012 22:04

Colonel_Kurz schreef:The Who vind ik opzich wel een goed voorbeeld van je these, Hadiederk. Na één van de beste rockplaten ooit met Who's Next ging het toch flink bergafwaarts...

Mee eens, maar kwam dat ook niet een beetje in een stroomversnelling door dat megalomane project van Townsend waar de andere bandleden geen hol van begrepen? (Check wiki: Lifehouse) Ik heb ook jaren lang gedacht dat Spinal Tap voornamelijk een persiflage was op The Who terwijl eigenlijk alleen het overlijden van de drummers daarop gebaseerd was.

Ik heb laatst een paar albums lang alleen maar naar het drummen van Keith Moon zitten luisteren. Elke klap is hard en raak en vaak lijkt het of hij volledig zijn eigen gang gaat om zich daarna weer op onnavolgbare wijze naadloos bij de rest te voegen.
Daarbij zit er ook nog veel humor in zijn drummen

Stay out of my nightmares,
stay out of my dreams.
You're not even welcome
in my memories
hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Vorige

Keer terug naar Muziek