Sherry Sunday - Inspired by Quentin Tarantino

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Moderator: FT-Mods

Sherry Sunday - Inspired by Quentin Tarantino

Berichtdoor DennisMolema » 08 okt 2014 10:15

Beste FT bezoekers,

Op zondag 16 november geeft jazz-zangeres Sherry Dyanne (o.a. bekend van het North Sea Jazz Festival (Nederland/Curaçao) en haar optredens in De Wereld Draait Door) een "Sherry Sunday" lunchconcert in de North Sea Jazz Club in Amsterdam.

Tijdens Sherry Sunday concerten kan er geluncht worden en zingt Sherry Dyanne songs van haar album 'Sing me a song', afgewisseld met muziek van een bepaalde artiest die haar inspireert, in een jazzy jasje. Eerder waren dit Ray Charles, The Rolling Stones, Pharrell, Sia en Beyoncé.

En de volgende editie zingt zij behalve eigen repertoire ook liedjes uit films van Quentin Tarantino!

“Ik vind Tarantino niet alleen een intrigerende filmmaker, maar hij heeft ook nog eens oor voor muziek met een ziel. Hij selecteert de meest spannende en soulfulle soundtracks voor zijn films. Ik heb ooit al eens bij een concert van Candy Dulfer drie soundtracks van Tarantino films gezongen en dat was geweldig. De arrangementen zijn vaak orkestraal en daardoor kan ik er goed mee uitpakken tijdens Sherry Sunday”, aldus Sherry Dyanne.

Tickets zijn te koop via de site van de North Sea Jazz Club:
http://www.northseajazzclub.com/event/sherry-sunday-quentin-tarantino/

Tips/verzoekjes van jullie favoriete QT soundtracks zijn welkom!

Vriendelijke groet,

Dennis Molema
PR/Marketing Sherry Dyanne
DennisMolema
Figurant
Figurant

Keer terug naar Muziek