Help! Welke film is dit?

Welke film was dat ook alweer? Op zoek naar een filmtitel of een fragment? Stel je vraag hier!

Moderator: FT-Mods

Prachtige film maar de titel?

Berichtdoor Tessy » 16 jul 2017 19:58

Jaren terug een prachtige film gezien waarvan de titel ik niet meer weet....Man en vrouw ontmoeten elkaar. Zij is zwanger, ongetrouwd en op weg naar huis *zuid Amerika: Hij *amerikaan" net uit een oorlog en eigenlijk niet weten hoe verder met zijn leven. Hij gaat met haar mee naar huis onder het mom dat hij haar man is. Uiteindelijk loopt het natuurlijk goed af.

Een fragment is dat zij met de familie druiven plukken en de druiven in een ton doen waarna zij het met hun voeten plat stampen. Prachtige opnames qua muziek en beeld.

Wie oh wie weet de titel?
Tessy
Figurant
Figurant

Re: Prachtige film maar de titel?

Berichtdoor Ed Crane » 16 jul 2017 22:33

A Walk In The Clouds (1995) met Keanu Reeves

Overigens is er een speciaal topic waar je dit soort vragen hoort te stellen. :+
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Re: Help! Welke film is dit?

Berichtdoor Touchwood » 18 jul 2017 00:43

:wink: -Verplaatst-
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

buitenlandse film met een klein jongetje

Berichtdoor renerene » 18 jul 2017 08:38

Ik ben op zoek naar een de titel van een oost europese filmhuis film uit de jaren (eind)80 of (begin) 90. De titel is iets als goya of kiota. Hoofdrol was een klein jongetje. De filmposter was dit jongetje lachend op de schouders van zijn opa (of vader)
renerene
Figurant
Figurant

Berichtdoor Thiver » 18 jul 2017 14:58

Niet nodig om in herhaling te vallen. :B:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 19 jul 2017 12:16

Verrek zeg, dat had ik niet eens gezien. Ja, dan wordt het een dubbelpost, hè. Haal ik de eerste wel weg. Thanks Thiver :wink:
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor renerene » 19 jul 2017 17:40

rare site, een moderator heeft geroepen dat ik het in een verkeerde groep had gepost. En ik krijg continue meldingen dat er een reactie op is gekomen en dat blijkt het dit soort poepelegein te zijn.
renerene
Figurant
Figurant

Berichtdoor Thiver » 19 jul 2017 18:14

Inderdaad raar dat dit forum functioneert zoals elk ander phpBB-forum. :lol: Als je geen notificatie van nieuwe reacties wil ontvangen, moet je even het vinkje voor 'Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties' weghalen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Robin Williams

Berichtdoor Bartje525 » 04 dec 2017 13:50

Er is een film van Robin Williams die begint met en scene in een restaurant waarbij zijn vrouw van buitenaf wordt doodgeschoten. Ik kan niet (meer) achter de titel komen. Iemand een tip?
Bartje525
Figurant
Figurant

Berichtdoor Kanjer » 05 dec 2017 18:28

Ik kan mij de film niet zo goed meer herinneren maar deze titel doet mij wel een belletje rinkelen: What Dreams May Come?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Vorige

Keer terug naar Filmvragen