Help! Welke film is dit?

Welke film was dat ook alweer? Op zoek naar een filmtitel of een fragment? Stel je vraag hier!

Moderator: FT-Mods

Re: Snelle film-vraag

Berichtdoor Rem » 09 aug 2015 22:22

Was dat dus toch te makkelijk. :)
Afbeelding
Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she walks into mine.
Rem
Regisseur
Regisseur

Re: Snelle film-vraag

Berichtdoor Ed Crane » 09 aug 2015 22:47

Misschien die andere film met Whoopi Goldberg, 'Superbabies: Baby Geniuses 2'?
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Gezocht: titel van Nederlandse film, onderwerp:Koninginnedag

Berichtdoor noweec » 22 aug 2015 17:09

Ik ben opzoek naar een film waarvan ik het volgende nog weet: blank meisje, met 2 blanke jongens (jonge tieners), kiezen een plaatsje voor de rommelmarkt op Koninginnedag (zetten ze af met hun namen). Op de dag aangekomen, hebben 2 volwassen mannen de plek ingepikt. Er ontstaat een ruzie waarbij het meisje in het water eindigt. De 2 jongens doen niks, en dan schiet een donkere jongen haar te hulp door haar uit het water te halen. Volgens mij wordt zij uiteindelijk verliefd op deze jongen.

De reden dat ik het graag wil weten, ik kan mij namelijk herinneren dat ik als heel jong ventje helemaal verliefd was op dit meisje en ben nu benieuwd of zij nog in verdere films heeft gespeeld en hoe zij er nu uitziet. Ik gok dat de film minimaal 15 jaar uit is (ben nu 24).
noweec
Figurant
Figurant

Re: Gezocht: titel van Nederlandse film, onderwerp:Koninginn

Berichtdoor Ed Crane » 22 aug 2015 18:07

Ik heb even voor je geïnformeerd, ze is inmiddels getrouwd. Sorry :P
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Help, welke film is dit

Berichtdoor mark1983 » 20 okt 2015 18:57

De film gaat over een groepje computer hackers die boven in een appartement zitten en proberen de bijbel te ontcijferen met behulp van computer, op een gegeven moment lukt dat langzaam en beginnen er rare dingen te gebeuren
Op een gegeven moment pleegt er nog iemand zelfmoord door van het balkon af te springen.
En op een bepaald punt probeert de cia hun nog tegen te houden via telepathie.
De film speelt zich grotendeels af in het appartement of in de kamer zelf.
Het is een thriller
mark1983
Figurant
Figurant

Re: Help! Welke film is dit?

Berichtdoor OpaBakkebaard » 16 nov 2015 09:57

Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik ooit (gedeeltelijk) gezien heb; in het verhaal wordt een stelletje steeds opnieuw een minuut of 15 terug in de tijd gestuurd. Ze belanden iedere keer achter in in een auto. Ze proberen wat er gaat gebeuren te beïnvloeden maar dit heeft steeds ergere gevolgen. Iedere keer ontsnappen ze en gaan een gebouw binnen alwaar een man zit die ze weer terug in de tijd stuurt. Ik heb gezocht op Google en IMDB maar kom er niet helemaal uit. Wellicht is hier iemand die me kan helpen?
OpaBakkebaard
Figurant
Figurant

Berichtdoor patrob » 16 nov 2015 10:36

Klinkt een beetje als Source Code met Jake Gyllenhaal. Maar daar komen ze volgens mij in een trein terecht elke keer.
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Kanjer » 16 nov 2015 13:15

The Butterfly Effect ook niet?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor Dr. Strangelove » 16 nov 2015 18:39

Misschien nog wat extra informatie, opa?

Hoe oud, land van herkomst, taal, hoofdpersonen enz.?
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Straka » 17 nov 2015 13:01

Of is het toch deze misschien: Retroactive.
Afbeelding
Straka
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor OpaBakkebaard » 26 nov 2015 22:09

Thank you Straka!
dat is'm.
Ik ga hem meteen kijken, volgens mij is het een toffe film.
groet
OpaBakkebaard
Figurant
Figurant

Berichtdoor Steve-O » 05 apr 2016 15:09

Oké dit is een beetje vaag, en weinig info, omdat ik het heel erg lang geleden is dat ik deze film heb gezien.

Een jongen rent over het strand, vlakbij de branding, want hij rent weg voor engelen die hem achterna zitten. Deze engelen hebben het silhouet van mensen maar zijn dan helemaal gemaakt uit wit licht. Dan blijkt dat het eigenlijk pestkoppen zijn. Later in de film krijgt de jongen een ongeluk, op straat dacht ik. Het enige andere wat ik nog weet is dat er Engels gesproken werd. Volgens mij was het een Amerikaanse film.
Steve-O
Filmster
Filmster

Welke fim is dit ?

Berichtdoor RobvanGrinsven » 12 dec 2016 13:35

Ik ben op zoek naar de titel van een film die zich in de oorlog af heeft gespeeld. De film gaat over gevangenen in een straf/werkkamp in deze oorlog. Deze gevangenen zitten in barakken en gaan dagelijks op het middenterrein sporten met behulp van een atletiektoestel, de kast. Deze kast wordt dagelijks naar dezelfde plek buiten en naderhand weer naar binnen gereden). In deze kast zit telkens iemand die terwijl de andere gevangenen aan het sporten zijn, elke keer een beetje verder een ontsnappingswegweg graaft naar buiten. Tegen de tijd dat het sporten is afgelopen komt hij weer terug in de kast, en dekt het gegraven gat af met een of andere deksel, en gaat weer met die kast mee naar binnen. In de naam van de film werd volgens mij iets vernoemd van Camp 947 of 47 of iets dergelijks, maar hier ben ik niet zeker van. Wie kan mij helpen ???
RobvanGrinsven
Figurant
Figurant

Berichtdoor Thiver » 13 dec 2016 11:31

Staat-ie hier misschien tussen?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor ittrock » 01 feb 2017 23:50

Ik ben op zoek naar een filmtitel.

Toen ik iets jonger was ( owja, nu nog steeds niet oud ) heb ik een film gezien waarvan ik maar 1 scene heb onthouden. Maar ik weet niet meer hoe de film heet. Zou hem namelijk graag nog eens terugzien.

De laatste scene gaat over een ( ik vermoed psychotische ) man, die naakt een huis binnenloopt met een mes ofzo en iedereen uitmoord.

Weet iemand welke film ik bedoel?
ittrock
Figurant
Figurant

VorigeVolgende

Keer terug naar Filmvragen