Op zoek naar de filmtitel

Welke film was dat ook alweer? Op zoek naar een filmtitel of een fragment? Stel je vraag hier!

Moderator: FT-Mods

Op zoek naar de filmtitel

Berichtdoor asaly » 19 dec 2011 13:24

Volgens mij was het een Franse film. Niet in het Hollywoodgenre maar echt een serieus (bedoelde) film. Het gaat over een beetje zielige kantoorman die een nieuw groot vrijstaand huis heeft gekocht of ge-erft en op een mooie dag al z'n collega's heeft uitgenodigd om het eens te komen bekijken. Het geheel wordt een beetje een mislukking omdat de collega's nauwelijks oog hebben voor hem maar alleen voor z'n huis en het eten en drinken. Het gaat ook van kwaad tot erger. Aan het eind zijn de meeste mannen zodanig aangeschoten dat ze een van de jonge vrouwelijke collega's (ook al flink teut) zo ver krijgen dat ze op een tafel begint te strippen hetgeen wordt voorkomen door (ik meen) een van de oudere vrouwelijke collega's. Al die tijd weet de hoofdpersoon zich totaal geen raad met de situatie en wil alleen maar aardig doen tegen z'n collega's. Wat mij ook nog bij is gebleven is dat er één collega steeds binnen aan het bellen is wat in het begin nogal geheimzinnig overkomt maar naar later blijkt is ie constant z'n vrouw aan het informeren over de situatie daar.

Ben heel benieuwd of iemand hier iets uit kan opmaken?

Alvast bedankt voor de moeite!
asaly
Figurant
Figurant

Re: Op zoek naar de filmtitel

Berichtdoor Rooster » 20 dec 2011 14:59

Ik denk dat het gaat om L'Invitation (The Invitation)
It's not the years, honey, it's the mileage
Rooster
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Axeqlusive » 20 dec 2011 15:19

Waarom zou er toch een uitroepteken staan achter deze topic titel??
Hoe heet deze film? (Zoek je een titel? Stel je vraag hier!)
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor asaly » 20 dec 2011 16:29

Rooster schreef:Ik denk dat het gaat om L'Invitation (The Invitation)

Het klopt wat je zegt! Ik heb wat foto's gezien en het is 'm. Ik vind dit errug knap van je! Hardstikke bedankt!
asaly
Figurant
Figurant

Keer terug naar Filmvragen