Gangster Squad

Plaats hier je eigen filmrecensies en bespreek actuele bioscoopreleases.

Moderator: FT-Mods

Gangster Squad

Berichtdoor Remon » 10 mei 2012 14:25

Vandaag is de eerste trailer uitgekomen van Gangster Squad.

Mijn interesse is in ieder geval gewekt. Wat denken jullie ervan?
Remon
Regisseur
Regisseur

Re: Gangster Squad

Berichtdoor MargotTenenbaum » 28 jun 2012 05:12

Ja hoor, kom maar door, ik vind alles best tegenwoordig.
Das Leben ist kein Ponyhof.
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor bobocad » 24 jul 2012 09:25

Van AD.nl
Gangster Squad veranderd van script na bioscoopdrama

'Gangster Squad', een film met onder meer Ryan Gosling en Emma Stone die in september in première zou gaan, wordt aangepast vanwege het bioscoopdrama in Aurora. De film bevat namelijk een scène waarin agenten met machinegeweren het vuur openen op een bioscoopzaal.

Producent Warner Bros trok afgelopen vrijdag, de dag van de schietpartij, al publiciteitsmateriaal voor de film terug. Nu zou de maatschappij ook besloten hebben om de eindmontage van 'Gangster Squad' te veranderen en de scène in de bioscoop te schrappen. Daarvoor zouden mogelijk nieuwe opnamen moeten worden gemaakt, meldt entertainmentwebsite Filmdrunk.

Warner had eerder te kennen gegeven alle opties open te houden. De maatschappij is toevallig ook producent van 'The Dark Knight Rises', de film die donderdagnacht in het cinemacomplex in Aurora gespeeld werd toen de 24-jarige James Holmes lukraak op het publiek begon te schieten. Er vielen twaalf doden, waaronder een zesjarig meisje.

Gangster Squad is geregisseerd door Ruben Fleischer en gaat over de onderwereld in Los Angeles in de jaren veertig en vijftig. Naast Ryan Gosling en Emma Stone zijn er ook prominente rollen voor Sean Penn en Josh Brolin.
bobocad
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor FilmMaster » 29 jul 2012 08:43

bobocad schreef:Van AD.nl
Gangster Squad veranderd van script na bioscoopdrama

'Gangster Squad', een film met onder meer Ryan Gosling en Emma Stone die in september in première zou gaan, wordt aangepast vanwege het bioscoopdrama in Aurora. De film bevat namelijk een scène waarin agenten met machinegeweren het vuur openen op een bioscoopzaal.

Producent Warner Bros trok afgelopen vrijdag, de dag van de schietpartij, al publiciteitsmateriaal voor de film terug. Nu zou de maatschappij ook besloten hebben om de eindmontage van 'Gangster Squad' te veranderen en de scène in de bioscoop te schrappen. Daarvoor zouden mogelijk nieuwe opnamen moeten worden gemaakt, meldt entertainmentwebsite Filmdrunk.

Warner had eerder te kennen gegeven alle opties open te houden. De maatschappij is toevallig ook producent van 'The Dark Knight Rises', de film die donderdagnacht in het cinemacomplex in Aurora gespeeld werd toen de 24-jarige James Holmes lukraak op het publiek begon te schieten. Er vielen twaalf doden, waaronder een zesjarig meisje.

Gangster Squad is geregisseerd door Ruben Fleischer en gaat over de onderwereld in Los Angeles in de jaren veertig en vijftig. Naast Ryan Gosling en Emma Stone zijn er ook prominente rollen voor Sean Penn en Josh Brolin.

Geef ze wel gelijk dat ze het aanpassen.
FilmMaster
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor bobocad » 29 jul 2012 18:04

Beetje off-topic denk ik..

Just 2 cents ipv een film censuren, kan er beter wat gedaan worden aan een strengere wapenwet. Er vallen meer doden in Chicago door schietpartijen dan in Kabul. Buurland Canada heeft wel een stengere wapenwet, dat werpt toch zijn vruchten af tov de USA. Niet dat 100% voorkomt dat er alsnog gekken zijn die mensen als schietschijf gaan gebruiken, maar alle beetjes helpen. Gelukkig zijn er nog verstandige Amerikanen die daar ook over denken.

http://www.hollywoodreporter.com/news/h ... ses-354978
bobocad
Regisseur
Regisseur

Gangster Squad 2013 (Warner Bros)

Berichtdoor TheCube » 13 jan 2013 22:14

Gangster Squad IMDB 7,3

Afbeelding

Als ik Sean Penn ooit een keer tegen kom,zal ik hard wegrennen, want deze acteur kan je een meester noemen in deze film in zijn rol als Mickey Cohen. Ik heb erg genoten van zijn genadeloze acteerwerk. Ryan Gosling vind ik een goed acteur, maar wat ik aan hem heb gemerkt in films, is dat hij ongeveer altijd precies dezelfde soort persoon speelt. Voor de rest vind ik bijna alle acteurs prima gecast voor deze film.

Het verhaal was niet denderend in deze film,er is een maffiabaas en die moet dood, zo simpel is het. Al moet ik toegeven dat er verassende elementen in deze film zaten,ook de teksten in het script zijn erg goed en bepalen prima de geknepen sfeer in de film.

De cameramensen hebben ook een prachtig staaltje techniek verzorgd door hele originele camerabewegingen te maken en heel gelikt slowmotion beelden te maken in schietscenes.Het geluid in de film is overweldigend en denderend en het zal me niets verbazen dat ze hier ooit voor genomineerd zullen worden,de kogels vlogen rond m'n oren en stukken beter dan wat ik soms in andere actiefilms heb gezien.

Als je van Blockbusters houdt is dit een must see, de actie is goed in de film, en er zit nog een soort verhaal in ook. Voor de mensen die van lugubere beelden houden, dit is een film voor jou.

Zelfs vond ik de actiescenes en camerabeelden overweldigend,maar het verhaal is een beetje aan de slappe kant en heeft een decoupage die je standaard mag noemen.

Daarom krijgt deze film van mij een 7,0

Laat me weten wat jullie van deze film vonden, ik ben benieuwd! :T
TheCube
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor bobocad » 14 jan 2013 13:16

Apart vind ik wel de score bij RT. De film heeft topacteurs en prachtige 40/50 sets en kostuums. Echter de critici bij RT zijn niet blij met deze film, gezien de 34% score. Het publiek is milder met 68%.
bobocad
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Remon » 12 feb 2013 19:56

Mijn stukje hier.
Remon
Regisseur
Regisseur

Gangster Squad

Berichtdoor jever1989 » 21 mei 2013 15:01

Hallo allemaal,

Mijn eerste bericht hier en ik dacht laat ik meteen een recensie er tegenaan gooien.

Film die al een tijdje uit is maar zeker het kijken waard.

http://jeroensfilmreviews.wordpress.com/2013/01/13/45/

Hier de link van mijn review, ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!
jever1989
Figurant
Figurant

Berichtdoor clubsport » 07 dec 2013 11:46

Een vrij simpel gangsterverhaal met flink wat geschiet en geweld , wat de film naar mijn mening naar een hoger niveau tilt zijn de prima acteerprestaties , in het byzonder die van sean penn en de mooie decors waardoor je je echt in de tijd van al capone waant .
clubsport
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Shifty777 » 06 jan 2014 00:10

Bekeek de film ook voor het eerst deze week. Aanvankelijk wilde ik hem graag zien, toen ik de lauwe recensies las bekoelde dit interesse wat en uiteindelijk kwam het er gewoon niet van. Echter heb ik me goed vermaakt met deze film: mooie plaatjes, goed acteerwerk en vermakelijke actie. Het scenario is vaker rommelig en rammelt wat en ook de regisseur had moeite om een goed evenwicht te vinden, maar uiteindelijk stoorde dit mij niet zo.
I'm very important. I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogany.
Shifty777
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Remon » 06 jan 2014 12:07

De lauwe recensies zijn dan ook meer dan terecht! De film is wel vermakelijk, maar met dit plot en deze cast had je een klassieker kunnen neerzetten.
Remon
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Shifty777 » 06 jan 2014 16:56

Remon schreef:De lauwe recensies zijn dan ook meer dan terecht! De film is wel vermakelijk, maar met dit plot en deze cast had je een klassieker kunnen neerzetten.

Daar heb je zeker gelijk in. Maar het had ook erger kunnen zijn ;)
I'm very important. I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogany.
Shifty777
Bijrol
Bijrol

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies