Cicero

Plaats hier je eigen filmrecensies en bespreek actuele bioscoopreleases.

Moderator: FT-Mods

Cicero

Berichtdoor lordmistery » 29 dec 2013 15:23

Warner Brothers heeft een aantal maanden mede gedeeld dat er een aantal films komen over Al Capone. Deze zal hoogstwaarschijnlijk Cicero gaan heten en hier zullen drie films van komen. Niemand minder dan David Yates al deze films gaan regisseren. Na mijn mening een goede keus. De films met meer politieke thema's kun je hem zeker toe vertrouwen. en na de laatste Harry Potter film heeft hij bewezen wel meer thema's te kunnen doen. Top regisseur na mijn mening. Tom hardy is aaangesteld om de rol van Al ' Scarface' Capone to gaan doen. Nou leek het mij leuk om de rest vand e casting te gaan invullen. Ik heb naar karakters gezocht die mogelijk in die films voor kunnen komen. Het gaat zich dus afspelen tussen 1920 en 1930. Ik heb zeer veel zin in deze films. Mijn casting kun je bekijken door op de onderstaande link te klikken. Ik ben hiernaast ook benieuwd wat jullie van de casting vinden. Zijn jullie het er een beetje mee eens? of is er hier en daar kritiek? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.imdb.com/list/nrpaVLl3hFw/
lordmistery
Bijrol
Bijrol

Re: Cicero

Berichtdoor JamesBond » 29 dec 2013 16:55

Je hebt veel mooie namen uitgekozen, maar ik denk niet dat het lukt om al deze namen in een film te krijgen. Enige waar ik het niet mee eens ben is Marco Beltrami als componist. Ik zou eerder gaan voor John Williams, Michael Giacchino of Thomas Newman :)
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor lordmistery » 29 dec 2013 17:25

@jamesbond dankje voor je reactie, mooi dat je er mee eens bent zo ongeveer haha. Idd zal het moeilijk worden om zo'n cast bij elkaar te krijgen. Zou echter wel mooi zijn. Zelf ben ik ook een fan van het werk van John Williams, dat is wel een top componistt zou ook niet verkeerd zijn. Ik kijk iih uit naar de films over Al Capone!
lordmistery
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor JamesBond » 29 dec 2013 18:02

Zou inderdaad mooi zijn als ze zo'n cast bij elkaar kunnen krijgen :) Ik denk dat Beltrami niet zo geschikt is voor dit soort muziek, omdat hij toch wat meer actie en sci-fi muziek maakt. Williams, Giacchino en Newman hebben ook een beetje dat klassieke. Enige personen die ik nog wel wil zien in zo'n film zijn Daniel Craig, Michael Gambon, Martin Freeman, Michael Fassbender en Josh Brolin. Vrouwelijk schoon ontbreekt ook nog een beetje in deze film, maar er zullen dan ook niet zoveel vrouwelijke personages zijn. Iemand als Eva Green lijkt mij erg geschikt voor deze film :) Het is trouwens de eerste keer dat ik erover hoor, maar Al Capone heb ik altijd wel interessant gevonden, dus ik ben erg benieuwd!
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Remon » 30 dec 2013 15:53

Klinkt als een leuk project. Zo'n sterrencast lijkt me inderdaad onmogelijk, kijkende naar agenda's en loonstrookjes.
Remon
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor lordmistery » 30 dec 2013 22:40

@Jamesbond

dat zijn ook zeer interresante namen die je daar noemt. Deze heren zouden ook zeer zeker wel in zulke films passen. Ik ken Josh Brolin alleen niet. En ik heb niks tegen james bond ofzo maar persoonlijk vind ik daniel Craig gewoon niets zo'n overtuigende acteur. heb hem ook in Cowboys and aliens gezien maar ik vind hem altijd zo neutraal zo zonder emotie. Ik ben het met je eens dat je mensen moet nemen voor films die al ervaring hebben met bepaalde genre's dat ligt uiteraard ook voor componisten. Ik heb op imdb en andere sites gelezen over dit project. Ik denk dat veel mensen hier wel naar uitkijken. :)
lordmistery
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor JamesBond » 30 dec 2013 22:55

Josh Brolin zat onder andere in 'Gangster Squad'. Wat je zegt over Craig snap ik in principe wel, maar naast James Bond heeft hij ook de misdaadfilm 'Layer Cake' gedaan, waarin hij uitstekend speelt. Het neutrale hoort denk ik gewoon bij hoe hij speelt. Ik denk dat hij het prima doet in een gangsterfilm :)
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Thiver » 30 dec 2013 23:40

Hé, kijk! LordMystery heeft weer eens iets te melden en ditmaal gaat het zowaar niet over Harry Potter! :) Oh, wacht... David Yates? Laat maar weer. :O
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor lordmistery » 31 dec 2013 15:09

@jamesbond

Ja dat ben ik met je eens ik denk dat hij wel acceptabel is voor een gangster film. Zijn manier van acteren zou denk ik wel passen in deze films. Nu je het zegt ken ik Josh Brolin wel. Ik heb net een week geleden Gangster Swuad gezien. Speelde hij niet "LA Kingpin" Mickey Cohen ?

@Thiver
Volgens mij is deze opmerking van jou off-topic. Nou missschien reageer ik idd op berichten gerelateerd aan Potter. Maar als Dan radcliffe in de film Kill Your darlings speelt en ik zou reageren op een bericht staat dat er los van na mijn mening. Dus ik weet niet wat jou probleem is.
lordmistery
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor JamesBond » 31 dec 2013 17:21

Haha, nee dat was Sean Penn ;) Past trouwens ook goed in gangsterfilms. Josh Brolin was sergeant O'Mara :)

Deze vent hier
Afbeelding
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Colonel_Kurz » 01 jan 2014 15:42

Kunnen ze niet een paar jaar wachten totdat Boardwalk Empire afgelopen is en dan het verhaal van Capone daar oppakken met Stephen Graham in de rol? :P
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies