Alien: Covenant

Plaats hier je eigen filmrecensies en bespreek actuele bioscoopreleases.

Moderator: FT-Mods

Alien: Covenant

Berichtdoor Fggraad » 07 jul 2017 12:51

Hallo allemaal. Ik ben een paar maanden geleden mijn eigen blog gestart het heet Humans of Film Amsterdam.
Ik schrijf per twee weken een film recensie in zowel Engels als Nederlands, en per week toon ik een verhaal van een persoon die ik op straat tegenkom. Yep net zoiets als Humans of New York alleen over film.

Anyway Ik wil het graag hebben over Alien: Covenant. Ik zag een groep over Prometheus, maar niet over Covenant.
Het is raar maar ik ben helemaal weg van Prometheus en Alien Covenant, maar ik heb op alles wat te klagen omdat het idee fantastisch is maar niet al te goed uitgevoerd.

Ik ben een beetje geobsedeerd met het uitvinden waar het verhaal naartoe gaat. Het zou leuk zijn om elkaar ideeën hier te delen. Wat vinden jullie ervan? En je kan ook mijn recensie lezen via deze url of moet ik het geheel hierop posten? Hebben jullie ook eigen recensies en artikelen geschreven? toon ze!
Laatst bijgewerkt door Touchwood op 07 jul 2017 21:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Link verwijderd
Fggraad
Figurant
Figurant

Re: Alien: Covenant

Berichtdoor Touchwood » 07 jul 2017 22:25

Hallo Fggraad, ik heb de link naar je blog verwijderd in je post.

Liever zien we inderdaad de recensie in de (openings)post geplaatst. Naast uiteraard het feit dat we het wegsturen van bezoekers en leden naar elders, middels een link, niet willen aanmoedigen, :wink: kan men op die manier ook gemakkelijker en vlotter inhaken op het gelezene.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies