WhatIWatch.net

Plaats hier allerhande lijstjes zoals favoriete films of beste acteurs.

Moderator: FT-Mods

Re: WhatIWatch.net

Berichtdoor Colonel_Kurz » 19 apr 2016 19:28

Grootste probleem van de site zijn niet zozeer de kosten geloof ik, maar vooral dat de eigenaar/oprichter een paar jaar geleden naar het buitenland ging en de boel de boel liet, en alleen als de site echt plat ligt ofzo zich nog met de site bemoeit geloof ik, terwijl de moderators zich dagelijks voor de site inzetten - maar zij kunnen dan weer niet overal bij...

En bezoeken veel mensen de site, zonder verder actief te zijn op de site? Anders is 650 leden toch ook weer niet zoveel dat de site daar van plat zou moeten gaan... En daar zitten nog heel wat inactieve accounts tussen.
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor McMurphy » 19 apr 2016 21:49

De laatste dagen was het weer extreem met de traagheid van de site, al is dit altijd al een veelvoorkomend probleem geweest. Het verhaal van Kurz heb ik ook vaker ergens voorbij zien komen. Bijzonder frustrerend als je de site dagenlang niet fatsoenlijk kunt benaderen, en het lijkt me ook dat de site hierdoor veel gebruikers verliest.

Wat betreft inactieve accounts, zou het niet onverstandig zijn om daar eens de bezem door te halen. Dit zou toch ook niet heel lastig moeten zijn voor moderators?! Al zal het dan wel weer vastzitten op het door Kurz benoemde issue met bevoegdheden.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Creeper » 20 apr 2016 11:12

Ik vind ook dat de site ontzettend traag is. En er zijn nog meer dingen die niet helemaal lekker lopen, zo duurde het heel lang voor ik een avatar kon instellen. Verder heb ik geloof ik twee maanden geleden mijn banner geüpload, en deze is pas sinds een aantal dagen te zien.

Ik zou het ook erg jammer vinden als de site zou verdwijnen.
Wouldst thou like to live deliciously?
Last.fm - Blog - What I Watch
Creeper
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Dre » 20 apr 2016 12:15

Ik denk dat de banner van Creeper dus de oorzaak is van dit verhaal als ik dit zo lees.
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Creeper » 20 apr 2016 12:51

Oh shit. :D
Wouldst thou like to live deliciously?
Last.fm - Blog - What I Watch
Creeper
Regisseur
Regisseur

Vorige