iCheckMovies.com

Plaats hier allerhande lijstjes zoals favoriete films of beste acteurs.

Moderator: FT-Mods

Re: iCheckMovies.com

Berichtdoor Colonel_Kurz » 28 dec 2011 14:36

Kunnen we ook verzoekjes doen voor je persoonlijke lijsten? :P
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor TheMajor » 28 dec 2011 14:45

lol, dat kan. maar dan moet je wel zelf ff een lijst met alle imdb-urls aanleveren in de volgorde waarin je ze in de lijst wilt hebben.

voorbeeld:
http://www.imdb.com/title/tt1596343/
http://www.imdb.com/title/tt0477080/
http://www.imdb.com/title/tt0117500/
etc

weet alleen niet of de makers van ICm dat op prijs stellen.
TheMajor
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Colonel_Kurz » 28 dec 2011 15:02

Als je ze zelf niet gebruikt, zie ik het probleem niet. Je betaalt toch al, je moet kunnen doen met die account wat je wilt. En anders kun je altijd als excuus geven dat je nou eenmaal aan rang moest gehoorzamen. :wink:

Anders doen we dit even verder via PB. :P
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor TheMajor » 29 dec 2011 15:47

Ik heb een groep aangemaakt: FilmTotaal: http://www.icheckmovies.com/groups/filmtotaal/

Suggesties zijn welkom voor wat betreft de titel, beschrijving, etc.
En of de groep public of closed moet zijn. Nu heb ik hem op public staan.
TheMajor
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor PascalE » 31 dec 2011 10:49

:T
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Aston » 31 dec 2011 16:35

Cool. :) Maar is er nog een nut of is het gewoon bij de club horen zeg maar? :8
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor TheGoblin » 10 jan 2012 10:38

Hey dit is echt te leuk! haha
TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Straka » 05 maart 2012 20:28

Vandaag is een aantal persoonlijke toplijsten gepromoveerd, hierdoor zijn er 10 officiele lijsten bijgekomen. Ik heb de lijsten nog niet heel goed bekeken, maar ik hoop dat ze wat toegevoegde waarde hebben. Het heeft mij in eerste instantie twee Bronze Awards opgeleverd.
Afbeelding
Straka
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Straka » 06 maart 2012 20:13

Jammer dat er weer een Criterion catalogus bij de nieuwe lijsten zit. Hier had toch ook best een echte toplijst voor in de plaats kunnen worden toegevoegd. De oorspronkelijke Criterion lijst mag van mij ook gewoon geschrapt worden.
Afbeelding
Straka
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor TheMajor » 07 maart 2012 10:30

Ja, dat vind ik eigenlijk ook. De catalogus van Criterion is nou niet echt een toplijst.

Of een film erin staat, hangt er vanaf of Criterion er een markt in ziet om een film uit te brengen/te restaureren en of ze de rechten erop kunnen verkrijgen.
TheMajor
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Thiver » 21 jun 2012 23:44

Misschien vreemd om dit nu pas ter sprake te brengen, maar waarom heeft de IMDb Top 250 eigenlijk de Oscar als symbool? Goed, er staan enkele Oscarwinnaars in de lijst maar verder heeft het een niets met het ander te maken. Is het niet logischer voor deze lijst gewoon het IMDb-logo te gebruiken? Voor alle andere websitegerelateerde lijsten gebeurt dat immers ook.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Aston » 22 jun 2012 08:21

Ik moet je hier keihard gelijk geven en als we toch klagen zou ik graag een update van de sequel top-50 zien. Wie heeft die lijst uberhaupt opgesteld? Er zijn genoeg topvervolgen te vinden en dan zetten ze er Halloween III: Season of the Witch in. :-? Ik heb hem niet gezien maar met een 4 gemiddeld denk ik dat LOTR deel 2 en 3 toch iets beter op zijn plaats zijn. Hij zal wel opgesteld zijn door een of ander Wizard-achtig persoon. Toy Story 3 mag er nu ook wel in. En Kill Bill Vol 2. Als hij nu opnieuw gemaakt zou de worden zou ik ook Tropa de Elite 2 en Sherlock H. 2 erin zetten.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Lonewolf » 24 jun 2012 21:42

Aston schreef:Ik moet je hier keihard gelijk geven en als we toch klagen zou ik graag een update van de sequel top-50 zien. Wie heeft die lijst uberhaupt opgesteld? Er zijn genoeg topvervolgen te vinden en dan zetten ze er Halloween III: Season of the Witch in. :-? Ik heb hem niet gezien maar met een 4 gemiddeld denk ik dat LOTR deel 2 en 3 toch iets beter op zijn plaats zijn. Hij zal wel opgesteld zijn door een of ander Wizard-achtig persoon. Toy Story 3 mag er nu ook wel in. En Kill Bill Vol 2. Als hij nu opnieuw gemaakt zou de worden zou ik ook Tropa de Elite 2 en Sherlock H. 2 erin zetten.

Die jongens van icheckmovies zijn niet verantwoordelijk voor de lijsten zelf. Dus weinig zin om daar hier over te klagen of om een update te vragen. Updates doen ze alleen als de makers van de lijst iets updaten, niet zelf. Die lijst is kennelijk samengesteld door de Empire Online website
Ik hier?
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Lonewolf
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor WizardOfOss » 24 jun 2012 22:03

Aston schreef:Hij zal wel opgesteld zijn door een of ander Wizard-achtig persoon.
Ik voel me vereerd, maar helaas, zover reikt mijn invloed helaas niet :D

Maar wel terecht dat die twee LotR's er niet in staan, ze zijn nota bene NOG slechter dan het eerste deel.
Accustomed to the supernatural, disaster-like madness, I mistake my daily life for peace.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Aston » 24 jun 2012 23:10

Garçon, mondspoeling graag!
Lonewolf schreef:Die jongens van icheckmovies zijn niet verantwoordelijk voor de lijsten zelf. Dus weinig zin om daar hier over te klagen of om een update te vragen. Updates doen ze alleen als de makers van de lijst iets updaten, niet zelf. Die lijst is kennelijk samengesteld door de Empire Online website

Dat weet ik, daarom ik klaag ik ook bij de maker, in dit geval dus Empire als ik jou mag geloven.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

Aston
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar Filmlijsten