Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Re: Welke game speel je nu?

Berichtdoor jaime91 » 02 nov 2015 13:50

McMurphy schreef:Iemand toevallig de nieuwste Assassin's Creed aan het doen? Ik ga deze waarschijnlijk nog wel halen maar ben er wel benieuwd naar. Kwalitatief is het niet de meest hoogstaande serie maar ik vermaak me er toch ieder jaar weer mee. Het voelt bijna als een soort eindejaars traditie :).

Ik neem aan dat je Syndicate bedoelt. Ik heb gisteren de verhaalmissies afgerond en ben nu bezig met nog wat zijmissies. Ik vind de game weer vanouds ontzettend leuk om te doen en het verhaal bevalt me ook veel beter dan dat van Unity. Ik vind het ook ontzettend tof om die gang gevechten te doen en de combat is onwijs bruut wat ik ook een pluspunt vind. Daarnaast vind ik zowel Jacob als Evie hele toffe personages. Jacob is wat meer de lolbroek terwijl Evie vooral gefocust is op de missie en dat werkt heel goed. Er had van mij nog wel wat meer komedie in mogen zitten, aangezien dat weer voor een frisse wind in deze franchise zou zorgen maar goed.

Ik vind het niet de beste AC, ik vind zowel AC 2 en Brotherhood nog steeds een niveau beter en leuker maar hij staat wel in mijn top 3. En ik vind Londen eind 1800 begin 1900 best een mooie interessante locatie! Ik denk dat als je een fan bent van deze franchise je goed gaat vermaken met Syndicate en was je inmiddels wel uitgekeken op de AC franchise dan zou ik even wachten totdat ie wat goedkoper is. Hopelijk gaat de franchise volgend jaar eindelijk naar Japan! Ik roep al jaren om een Assassins Creed met Samurai en Ninja's in de stijl van The Last Samurai. Die film liet zien dat het eind van de samurai en het begin van een modern Japan en ook de levensstijl van de samurai ontzettend interessant is.
It ain't about how hard you hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward! How much you can take and keep moving forward, that's how winning is done!
jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 02 nov 2015 18:55

ZOu Syndicate supergraag al willen spelen, maar ben voorlopig ook zoet met Unité voor de 100% uit te spelen. (verhaallijn is inmiddels uit, dus nog alle verzameldingen + DLC Dead Kings)
Ik wil namelijk nog niet 65euros neerleggen voor de nieuwe Assassins Creed. Want het is zeker een supermooi en leuk spel, maar de levensduur is voor mij persoonlijk dan weer wat beperkter.

Stiekem denk ik er zelf over om de vorige Assassins Creed- delen terug aan te schaffen op ps3. Ik heb namelijk AS 1 , 2 en 3 op Xbox gespeeld... dus die zijn niet gelinkt aan m'n Initiate account op PS3... Want vind het zalig dat alle delen uit de franchise gelinkt zijn in dit éné profiel/programma.

Over Assassin's Creed Initiates gesproken, wordt dit nog gebruikt in Syndicate?

Ben ook benieuwd hoelang we nog delen gaan krijgen in de franchise... We zitten namelijk dichter en dichter te komen naar 2015... en sta nu niet onmiddelijk te springen voor een future-assassin...
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Timme » 29 nov 2015 12:04

Het is weer Steam sale dus heb weer even wat goedkope games gekocht :D

Eerst heb ik Fallout 3 en de Bioshock triple pack gekocht. Nadat ik erachter kwam dat Fallout 3 het niet deed (nu weer gefixed) ben ik de eerste Bioshock gaan spelen. En dat is een super mooi spel! De sfeer is heel goed en soms kreeg ik zelfs kriebels in mijn buik erdoor. Maar de dag daarna heb ik The Elder Scrolls V: Skyrim gekocht en daar heb ik ondertussen al 7,5 uur opzitten :D Geweldig spel! :T
''Since I left Ireland this crazy demon doll is following me everywhere!''
Timme
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor McMurphy » 29 dec 2015 13:13

Ik hoop stiekem dat er aankomend jaar een Bioshock remaster pack komt voor de PS4. En als het even kan, ook graag Mass Effect :Y. Gelukkig komt er sowieso een remaster van een van de beste PS3 games, Heavy Rain!
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor pietje012 » 29 dec 2015 14:00

Hoop een remastered versie op de ps4 van Batman Arkham Asylum en Arkham City
Sniper Piet, hij is er wel, maar je ziet hem niet......
pietje012
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor horizon » 08 feb 2016 13:31

Super Mario 3d World
Heerlijke 3d platform game. Misschien net niet het briljante van Mario Galaxy 1 maar zeker niet veel minder. Heerlijke level designs. De typische goede Nintendo level opbouw.
En ja, pas na het verslaan van Bowser wordt het uitdagender.

Heb nu alle sterren, stempels en vlaggetjes (voor de fun wereld 1 met alle karakters uitgespeeld zodat er ook al een kattenpoot is). In Crown world het Toad level uitgespeeld. En nu eens echt gaan zitten voor de challenges en Champion's Road.
horizon
Filmster
Filmster

Berichtdoor horizon » 11 maart 2016 10:10

Xenoblade Chronicles X

///end all other games///

:D
horizon
Filmster
Filmster

Berichtdoor pietje012 » 27 maart 2016 11:45

Nu flink bezig met The Division
Sniper Piet, hij is er wel, maar je ziet hem niet......
pietje012
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor horizon » 31 maart 2016 18:35

Kijk sinds 5 maart geen film of serie meer. Alleen nog maar Xenoblade Chronicles X!
horizon
Filmster
Filmster

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 14 mei 2016 19:46

Uncharted 4: A Thiefs End

Fallout 4 heb ik ff opzij gelegd, maar ga ik zeker mee verder na Uncharted 4!

Voor ps+ gebruikers is Table Top Racing ook leuk tussendoortje
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor horizon » 23 nov 2016 15:59

Denk dat ik met Xenoblade Chronicles X klaar ben, had al een tijd 100% maar het endgame gebeuren is toch erg leuk. Heb er ondertussen 389 uur in verstookt. Wellicht die laatste 11 uur nog om een superboss zonder Skell te kunnen verslaan (niet nodig wel leuk :) ).

Laatste tijd weer lekker Mario Kart 8 gespeeld. Smash, Splatoon en Mario 3d ook weer de revue gepasseerd en ondertussen sparen voor de Nintendo Switch!
horizon
Filmster
Filmster

Berichtdoor JamesBond » 30 jan 2017 18:55

Ik kan hem van de week pas gaan spelen, maar ik heb toch maar alvast deze fraaie steelbook opgehaald bij de MediaMarkt! :)

Afbeelding
Afbeelding
Berend Clemenkowff Movie & Game Reviews
B & B Producties

"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor JamesBond » 03 feb 2017 12:01

Tot nu toe vind ik Resident Evil VII: Biohazard zeer te genieten en ook erg eng! Gisteren meermaals de gehele buurt bij elkaar geschreeuwd :oops: Daarstraks raakte ik wel erg gefrustreerd door een bepaald stukje... Ik heb er 2 uur over gedaan en volgens mij had ik er normaalgesproken echt 3 minuten over kunnen doen }: Eigen stomme schuld, moet gewoon beter lezen...
Berend Clemenkowff Movie & Game Reviews
B & B Producties

"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 03 feb 2017 15:48

JamesBond schreef:Gisteren meermaals de gehele buurt bij elkaar geschreeuwd :oops:

Kreeg er direct een beeld bij... :lol:
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Vorige

Keer terug naar Games