Gamers gezocht voor PSP-clan!

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Gamers gezocht voor PSP-clan!

Berichtdoor chac-ry » 16 jun 2006 12:52

CHAC-RY gaat een eigen clan oprichten. Niet zomaar een clan: een heuse PSP-clan!

Online gamers hebben misschien al van mij gehoord of hebben al tegen mij gespeeld, want ik sta redelijk hoog in de rankingslist. Daarom moet je ook aan een aantal voorwaarden voldoen om mee te gamen met CHAC-RY INSTINCTS, zoals de clan zal heten.

Ten eerste heb je natuurlijk een PSP nodig met minstens één game die de WiFi mogelijkheid ondersteunt. Ten tweede moet je een ervaren speler zijn. Je kan onmogelijk als leek samen met de clan tegen andere ervaren spelers gamen. Er is geen bepaalde leeftijd die je moet hebben om kans te maken, zolang je maar goed bent.

Wie aan deze twee eisen voldoet maakt kans om in de clan te mogen. Als je geïnteresseerd bent, kan je een mail sturen naar chac_ry@hotmail.com. Na een kennismaking (via msn) en uitleg gegeven te hebben, maak je kans om in de clan te mogen. Dit gaat natuurlijk niet zomaar.

Binnen enkele weken (2 à 3) beginnen de selecties. Eén of twee dagen erna krijg je de uitslag van de wedstrijd. Pas als je daarvoor geslaagd bent, mag je je een CHAC-RY INSTINCTS clan-lid noemen.

De clan zal niet alleen aan shooter wedstrijden meedoen. Ook race en andere genres komen aan bod, zodat iedereen zijn lievelingsgenre kan beoefenen. Wil je liever maar met één bepaald genre meedoen, kan dit. Meer uitleg daarover krijg je tijdens de “kennismaking”.

Veel succes!

CHAC-RY
chac-ry
Figurant
Figurant

Berichtdoor Jusjuh » 16 jun 2006 15:14

YESS!
I love women, I have all their albums
Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Keer terug naar Games