Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Re: Welke game speel je nu?

Berichtdoor McMurphy » 05 okt 2015 08:20

Maar het is toch ook wel een beetje logisch dat er een einde komt aan updates voor de PS3? Dit zal de komende jaren steeds meer afnemen. Ik las al dat de aanpassingen van Fifa 16 voor de PS3 ook amper aangepast zijn. Alle focus ligt gewoon op de 'current-gen' consoles en terecht ook aangezien de PS4 inmiddels al weer 2 jaar uit is.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 05 okt 2015 16:56

Mja :/ zie het voorlopig niet echt zitten om GTA V op PS4 aan te schaffen omdat die nog voor 50EURO geprijst staat...
Want er komen komende maanden zoveel belovende games uit die mijn credit zullen vragen :}
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JamesBond » 05 okt 2015 17:35

Tja, ik denk dat GTA V nog wel even zo populair zal blijven :) Ik beleef er ook nog altijd veel plezier aan!
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Roeltje » 05 okt 2015 19:04

JamesBond schreef:Ik beleef er ook nog altijd veel plezier aan!

Hehe. Ik ook. :~
Maar dan puur en vooral voor dit soort ongein:

Afbeelding
Afbeelding
Tijdens een proefwerk kijk je omhoog voor inspiratie, naar beneden voor concentratie en naar links en rechts voor informatie.
Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JamesBond » 05 okt 2015 19:56

Dat tweede vind ik wel een bijzonder knappe stunt :D
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor McMurphy » 06 okt 2015 10:40

Secret1994goesFilm schreef:Mja :/ zie het voorlopig niet echt zitten om GTA V op PS4 aan te schaffen omdat die nog voor 50EURO geprijst staat...
Want er komen komende maanden zoveel belovende games uit die mijn credit zullen vragen :}

Maar je bent al wel in het bezit van een PS4? Dan moet je wel echt een gebrek aan goede spellen hebben om weer terug te grijpen op de PS3 :).
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 06 okt 2015 17:34

Goh, op Ps4 is het inderdaad even rustig.
Heb me paar maand geleden bezig gehouden met Nieuwe games 2e hands te kopen voor 40 euro en dan weer te verkopen (na ze uitgespeeld te hebben) voor 30euro :) (zoals Far Cry4, WatchDogs, Last of Us Remasterd, Elder Scrolls online)

Vorige maand heb ik de laatste PS3 games aangeschaft die ik nog wou spelen (2ehands). Namelijk ResidentEvil6, Beyond 2 Souls en TombRaider. TombRaider was dus echt een SUPERspel!

En nu had ik plots even zin om GTA online te spelen... en ben dus een weekendje blijven plakken :D
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JamesBond » 07 okt 2015 13:07

Ik heb net even een klein stukje gespeeld van Uncharted: Drake's Fortune (Uncharted: The Nathan Drake Collection), en ik moet toegeven dat ik toch wel te spreken ben over hoe het spel er grafisch uitziet op de PS4 tegenover hoe het spel eruitzag op de PS3 :) Het spel is erg opgeschoond en vooral de gezichten van de personages zijn duidelijk verbeterd! De gameplay is natuurlijk grotendeels hetzelfde gebleven, al heb ik het gevoel dat alles net wat lekkerder speelt :)
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Timme » 07 okt 2015 15:25

Ben nu weer verder gegaan met Borderlands . Ik had weer zijn in het post apocalyptische Mad Max gevoel. Dus ging het weer spelen.
''Since I left Ireland this crazy demon doll is following me everywhere!''
Timme
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor horizon » 08 okt 2015 17:17

Voor platform inspiratie weer Yoshi's Woolly World gespeeld, wat een fijne game is, de grafische detail top, om zo ook weer Super Mario Maker levels te maken.

En dan nog steeds, natuurlijk, Splatoon erbij.

En dan komt in december Xenoblade Chronicles X, yay.

Teveel spellen voor te weinig tijd.

Moet ook nog films gekeken worden. ;)
horizon
Filmster
Filmster

Berichtdoor Ed Crane » 08 okt 2015 18:24

Yoshi's Island is ook een erg fijne game op de Snes, ook erg goede design en de cartridge heeft een special FX2-chip voor allerlei coole visuele effecten. Die ook wel eens gespeeld?
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor horizon » 09 okt 2015 08:48

Nee...
ben pas aan de "Nintendo" sinds de Wii. En de Wii U vind ik helemaal geweldig (al is die van mijn zoontje. :P )

Was vroeger van de commedore 128 -> Amiga 2000 -> PC (386dx33mhz om te beginnen). Dark years of gaming begonnen met de opkomst van de first person shooters die het spelbeeld begonnen te domineren. Vind ik nog steeds niets aan. Net zoals ik de allereerste GTA met afstand de leukste GTA vind.
Nintendo bracht me door goede gameplay weer aan het gamen.
horizon
Filmster
Filmster

Berichtdoor McMurphy » 09 okt 2015 08:58

Secret1994goesFilm schreef:Mja :/ zie het voorlopig niet echt zitten om GTA V op PS4 aan te schaffen omdat die nog voor 50EURO geprijst staat...

Tadaaa :)

Grand Theft Auto V (PS4)
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 09 okt 2015 13:11

Heb even de vrijheid genomen om je lange lap link (LLL) -'lange url link' kort ook zo lullig af - in te korten, McMurw, dat had je vergeten... :wink:
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Touchwood » 09 okt 2015 13:41

Ben met je eens dat het vreemd is dat er wel list= tussen staat en url= niet in het beschikbare lijstje voorkomt.
Aan de andere kant, hoe moeilijk kan het zijn om even een = teken en een haakje sluiten ] toe te voegen.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

VorigeVolgende

Keer terug naar Games