Online Soccermanager League

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Welk land moeten we nemen met osm volgend seizoen? Italie of Duitsland?

Poll eindigt op 31 okt 2010 11:21

Italie
2
100%
Duitsland
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 2

Online Soccermanager League

Berichtdoor Kyrill » 17 sep 2010 11:03

Onlinesoccermanager is een spel waarbij je nog best kan denken aan Football Manager maar dan minder uitgebreid en online dus. Dinsdagnacht op Woensdag nacht begint mijn volgende league die zal beginnen in de Premier League. Op http://www.onlinesoccermanager.nl kan je je gratis registreren en account aanmaken. Ik heb al kleine 10-12 man in mijn league maar ik wil hem helemaal vol maken met 20 managers. Iedereen ook hier dus mag meedoen. Je kan ook betaald spelen zoals ik doe maar het hoeft niet. Voorkeur er van is dat je team spelers kan scouten, extra geld vragen , stadion kan uitbreiden etc. Ook dat je een extra dag hebt in de voorbereiding om je team op de rails te brengen. Als je mee wilt doen post het dan even hier. Reactie's dat je niet wilt doen kan ook maar daar heb ik natuurlijk weinig aan. Als je vragen hebt over het spel post het hier dan.

De server die je moet kiezen is Clarence(van Clarence Seedorf :D ) en dan zoeken op manager Glennevire. Je zal op dit moment nog niet kunnen joinen maar wel zodra we beginnen Dinsdagnacht op Woensdag ochtend in Engeland. Het principe is simpel de league zal onbeveilig zijn dus iedereen kan meedoen. Zodra je je aanmeldt in ieder geval met Seizoenskaart of Premium Seizoenskaart kan je meteen ieder team kiezen dat je wilt. De mensen uit de league die er al bijzitten van dat ander forum zullen ook meedoen en z.s.m team kiezen. Ik doe het nu op deze manier omdat ik een volle league met 20 members wil. Iedereen is welkom dus ook als je zelf niet wilt maar mensen die kent die wel willen.
Laatst bijgewerkt door Kyrill op 30 okt 2010 11:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Kijkachterstand: 31 dvd's
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Online Soccermanager League

Berichtdoor patrob » 17 sep 2010 11:11

Hoe kan het dat die anderen al wel een team gekozen hebben?
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor pietje012 » 17 sep 2010 18:01

Speel dit ook, dan met mijn collega's onder elkaar, best grappig!
Sniper Piet, hij is er wel, maar je ziet hem niet......
pietje012
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor sickboy1984 » 17 sep 2010 18:54

heb nu een account, maar waar vind ik die server clarence??
I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Kyrill » 17 sep 2010 20:36

patrob schreef:Hoe kan het dat die anderen al wel een team gekozen hebben?

Niet dit is nog het seizoen voor het nieuwe seizoen ;) De nieuwe in Engeland begint pas Dinsdagnacht/Woensdag ochtend. Je kan als nieuweling pas bij als we beginnen in Engeland.
sickboy1984 schreef:heb nu een account, maar waar vind ik die server clarence??

Bij server wisselen. Alleen je kan pas vanaf Dinsdagnacht/Woensdag meedoen met seizoenskaart en dag erna dus pas als gewone gebruiker. Maak anders screen van wat je nu hebt dan verwijs ik wel verder :)
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Kyrill » 18 sep 2010 12:06

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtop ... 3&start=75

Hier staat vanaf pagina 1 maar vooral 3 en 4 alles uitgelegd. Ik ben een Premium Seizoenskaarthouder die kunnen hun eigen league aanvragen. Voor het nieuwe en komende seizoen in Engeland wil ik liefst zo snel mogelijk 20 managers hebben waaronder dus de 10-12 die er al inzitten. Ik ben de moderator dus ik heb voor mezelf een team aangevinkt dat ik wil hebben en die krijg ik automatisch ook. Iedereen mag dus meedoen zolang je maar afmaakt omdat ik 20 teams wil hebben. Dat betekent A) veel meer concurrentie voor behalen van doelstelling en B) meer inkomsten voor ieder team qua transfer aankopen en verkopen. Je hoeft niet zoals ze daar doen in dat topic en dat hoeven ze ook niet aan te geven welk team je wilt. Voor dit komend seizoen ga ik uit van het principe wie eerst komt wie eerst maalt en iedereen mag meedoen. Daarom beveilig ik de league ook niet wat ik normaal gesproken wel doe. Het is met osm omdat er zoveel league keuze is en competitie's meestal pain in the ass om het vol te krijgen. Daarom doe ik nu appel in dat topic en hier om zo snel mogelijk vanaf Dinsdagnacht op Woensdag overdag de league vol te krijgen met 20 teams bezet door 20 managers.
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor pietje012 » 19 sep 2010 15:32

Ik heb nog een ander account die ik gebruik, dan wacht ik tot wanneer de competitie open gaat!
Sniper Piet, hij is er wel, maar je ziet hem niet......
pietje012
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Kyrill » 19 sep 2010 18:39

Mooi :) :T
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 19 sep 2010 19:47

Ik heb me aangemeld, maar kan nu dus nog niks? En moet straks nog een dag extra wachten terwijl diegenen die betalen het voor het uitzoeken hebben?
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Kyrill » 19 sep 2010 21:39

Colonel_Kurz schreef:Ik heb me aangemeld, maar kan nu dus nog niks? En moet straks nog een dag extra wachten terwijl diegenen die betalen het voor het uitzoeken hebben?

Yep. Tenzij je dus zelf betaald ;)
Wel betalen:
Geen reclame
4 trainingskampen ipv 2
6 besloten trainingskampen
extra personeels leden
scouten
stadion uitbreiden
dag extra in voorbereiding

Je kan zelf kiezen hoeveel je betaald voor 1.30 per telefoon of 1.50 per sms heb je al 17 dagen betaald.
Zoals nu naar uiziet zijn er waaronder ik zelf max 5-8 betalers de rest niet. Het is Premier League elk team heeft goede selectie. Ik zou voorbeeldje geven van teams die je eventueel zou kunnne hebben:

Ik neem nu Blackpool met doel 16 als voorbeeld:
Blackpool doelstelling 16(dus 16de worden of hoger heb je je doel al behaald):

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Linkerste kolom naast naam leeftijd gevolgd door aanvallend kwaliteit, verdedigende kwaliteit, gemiddelde van beide en waarde. Je kan in principe betaald of onbetaald alles trainen. Je kan elke speler verkopen alleen max 4 per keer. Hoe jonger ze zijn hoe beter ze trainen. Alleen niet elke 19 jarige traint zo goed als iedere anderen 19 of 21 jarige.
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Kyrill » 19 sep 2010 21:52

Alle spelers rond de 10 miljoen of minder als verkoopprijs worden in principe gekocht door de engine die ook de wedstrijd simulatie doet. Dit gebeurd 2-3x per dag rond 00:00, 8:00 ,16:00 en soms 18:30 ook. Je kan ook meer vragen maar dan is kans groot dat alleen andere managers je speler kopen. Het is echt vraag en aanbod. Ben jij de enige die een jonge keeper te koop zet dikke kans dat ie dan simpel weggaat.
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 19 sep 2010 23:24

Ik vind het trouwens wel idioot dat wij Nederlanders het woordje soccer bezigen...
Lees essays over film(s), festivalverslagen en interviews op http://frame.land/
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Kyrill » 20 sep 2010 07:11

Ja. Ooh ik vergeet nog belangrijkste voordeel van betalen! Je hebt dan recht op iig 1 subaccount en maar liefst 3 als je premium word. Die sub account blijf je behouden zolang je betaald. Daarna rijk je hem niet kwijt maar krijgt hem wel weer terug als je je seizoenskaart verlengt. Wat voor Kurz dan leuk zou zijn is dat hij op zijn sub bijvoorbeeld in welke league dan ook Fc Utrecht kan nemen :T
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Kyrill » 21 sep 2010 08:12

De Spaanse Competitie van ons is ten einde. Vannacht rond 1:00 wss begint Engeland. Wie betaald kan er dan meteen al bij ;)

Hier volgen de eindstanden van dit seizoen om een beeld te krijgen:

Afbeelding

Afbeelding
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Silenzio » 21 sep 2010 08:31

Colonel_Kurz schreef:Ik vind het trouwens wel idioot dat wij Nederlanders het woordje soccer bezigen...

Dat is allicht om problemen met de mensen achter Football Manager te vermijden.
“Celtic is important to me in as much as it’s one of the only constants in my life over the years.” - Billy Connolly Afbeelding

Afbeelding
Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Volgende

Keer terug naar Games