WTF?!? Rare dingen tijdens het gamen.

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Re: WTF?!? Rare dingen tijdens het gamen.

Berichtdoor Rich Art » 08 nov 2011 11:33

Haha! Goed punt! :D
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 09 feb 2012 08:37

Assassin's Creed Revelations
Afbeelding

James Bond: Bloodstone
Afbeelding
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Deniro » 15 feb 2012 21:51

Natuurlijk niet van me eigen game, maar ik moest hier wel erg om lachen.
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in that shit.
Deniro
Filmster
Filmster

Berichtdoor Sha » 15 feb 2012 22:05

:D

Die gasten blijven briljant.
Afbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 16 feb 2012 08:16

:D
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Ed Crane » 04 aug 2012 16:57

"Be careful, you might hit the cat from the first one."

en

"Just drive.
-Okay Thelma."

Haha, briljant
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ed Crane » 04 aug 2012 17:35

Ok, geen vliegende katten of de meest bizarre carcrash ooit, maar toch ook iets vreemds, speciaal voor de retrogamers:

Ik weet niet hoe bekend dit is bij het hedendaagse publiek maar, excuses als het hier gemeengoed is...

Als klein Edje kon je me niet gelukkiger maken met een nieuwe Mario of Sonic game voor m'n snes of megadrive. Toen ik Sonic 3 speelde, moest ik bij de themanummers van een paar levels en de endcredits aan de muziek van Michael Jackson denken. Het ijslevel deed me aan Smooth Criminal denken. Een paar muziekjes bevatten samples van menselijk 'kreten'/ zang dat me deed denken aan hoe Michael Jackson dat in die tijd deed (het was van rond de tijd dat MJ's Dangerous album uitkwam). Ik kon me wel voorstellen dat de makers de muziek van de populairste artiest van die tijd probeerden na te bootsen. Dit is ongeveer een derde van alle muziek van Sonic 3 en precies die paar liedjes zijn voor de sonic 3 versie van The Sonic Collection van een aantal jaar geleden vervangen door inferieure, nieuwe muziekjes, terwijl de rest hetzelfde bleef... vreemd, want Sonic3 staat bekend om z'n enorm lekkere muziek (in ieder geval voor die tijd). En toen kwam ik op wikipedia terecht en vond ik ook dit op youtube. Check dit:

Dit filmpje is al een paar jaar oud, maar inmiddels is door één van de makers van de muziek van Sonic3 inderdaad bevestigd dat Michael Jackson heeft meegewerkt aan de soundtrack van de game. Zoals gezegd, mijn associatie met Ice Cap Zone is eerder hier en daar Smooth Criminal dan Who Is It.

Lang verhaal kort: bizar! Nu moet de MJ-fanaat naast z'n cd's dus een extra plekje gaan vrijmaken voor een Sonic3 cartridge :+
"They tell me there are more of these coming. I don't know why they didn't cut it up into even smaller parts, like a hundred parts, like a cinematic approximation of Billy Burroughs' cut-up technique. You have the attention span of fleas!"
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor bobocad » 16 jun 2013 13:26

Er blijken een aantal bugs in The Last of US nog te zitten.
Hieronder is een mindere gevalletje.
Afbeelding
Afbeelding

De meest vervelende bug heb ik niet gefotografeerd. Ergens in de riool level heb ik een infected een duw gegeven. Maar ipv dat deze vijand tegen de muur botst ging deze door de muur heen met gevolg dat ik ook door de invisible wall heen ging. Enfin alle textures weg en ik stierf in niemandsland. :x
bobocad
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor pietje012 » 16 jun 2013 13:54

Hebben ze het beetje afgerafeld, wat niet vaak te zien was bij Uncharted
Sniper Piet, hij is er wel, maar je ziet hem niet......
pietje012
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor JamesBond » 16 jun 2013 14:16

Mijn controller doet een beetje spastisch, dus als ik 'Assassin's Creed' speel en ik raak gewond, dan valt mijn controller uit. Door de trilfunctie uit te zetten gebeurt dit om de een of andere manier niet meer.

Als ik bij 'GTA: San Andreas' uit een vliegende auto spring zonder parachute, ga ik niet dood :)
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 04 jul 2013 07:33

pietje012 schreef:Hebben ze het beetje afgerafeld, wat niet vaak te zien was bij Uncharted

Uncharted had ook dit soort dingetjes... Ik ben het in TLOU in ieder geval nog niet tegenkomen. Wel andere "foutjes" als vijanden niet reageren als je een andere vijand met een shotgun neerschiet.

JamesBond schreef:Mijn controller doet een beetje spastisch, dus als ik 'Assassin's Creed' speel en ik raak gewond, dan valt mijn controller uit. Door de trilfunctie uit te zetten gebeurt dit om de een of andere manier niet meer.

Tijd voor een nieuwe controller, gok ik zo. :wink:
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor JamesBond » 04 jul 2013 07:52

Ja, dat denk ik ook...
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Vorige

Keer terug naar Games