De beste game van 2010!

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Re: De beste game van 2010!

Berichtdoor akketa » 23 feb 2011 13:56

Misschien kunnen Brink en Bulletstorm de plaats van Just Cause 2 innemen als het gaat om over de top actie.

Mass Effect 2 op de PS3... Tja... Deel 1 is er niet voor de PS3-bezitters. Je krijgt een geanimeerde comic waarin je keuzes mag maken. Trouwens, moet je daar nog €10,- extra voor betalen als ik het goed heb.
Dat is hetzelfde als Empires Strike Back; The Two Towers; Godfather 2 bekijken met de trailer van deel 1 vooraf. Die lui kennen de karakters niet en hebben geen relatie met ze opgebouwd (om van de seksscenes niet te spreken :wink: ).

Breng dan een dualpack uit, ofzo.
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Frank_Costello » 23 feb 2011 15:11

Ik heb Mass Effect 1 ook nog nooit gespeeld, deeltje 2 kwam toch met kop en schouders boven de rest uit!

En Just Cause 2 gaat dit jaar nog niet voorbijgestreefd worden hoor, wees maar niet bang :wink:
Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor akketa » 23 feb 2011 18:02

Zo moeilijk is het niet om het niveau van Just Cause 2 te halen. Als het maar weer net zo leuk wordt. :D

Ik kan er sowies niet tegen dat als men 1 groot verhaal in drieën knipt en dan het eerste deel niet uitbrengt. De hele openingsscene heeft dan veel minder impact. Of de terugkeer van Ashley (als zij in je keuzes zat) onder andere.

Serenity is als op zichzelf staande film leuk en onderhoudend, maar met de kennis van de serie erbij heeft het veel meer impact. De film is dan ook eigenlijk alleen voor de fans gemaakt en hecht ik bijna zo goed als geen waarde aan negatieve meningen van mensen die de serie niet hebben gezien.

Ik kan er sowieso niet tegen als mensen beginnen met een vervolgdeel eerder kijken dan te beginnen bij het begin en dan heb ik het niet over een Temple of Doom of Desperado. Vooral als ze dan klagen dat ze het niks vonden. Dan zeg ik: Eigen schuld.
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Frank_Costello » 24 feb 2011 14:45

Gelukkig klaag ik dan ook niet :D

En echt waar, in Bulletstorm zouden ze nog verder over de top moeten gaan dan in Just Cause 2, iets wat ik bijna onmogelijk acht.
Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor bobocad » 25 feb 2011 12:28

McMurphy schreef:Dat is idd wel opmerkelijk. Wat ik ook opmerkelijk vind is de hoge notering voor de God Of War Collection. Tuurlijk zijn het geweldige games met nu al een klassieke status maar dit is toch alleen een High Definition update van de originelen.
Ik heb nooit de PS2 versies gespeeld. Ik mag dat je weet hoe zit met PS2 spellen situatie op de PS3. Dus voor nieuwekomers van de Playstation (en die zijn er) is het een welkomende aanvulling. Door het succes van GoW collection zullen er meerdere HD remakes uitkomen, waaronder Tomb Raider van Crystal Dynamics.

Rich Art schreef:Vergeet LA Noire, Een nieuwe AC, Uncharted 3 en (hopelijk) de reboot van Tomb Raider niet. :)
Grote kans dat een nieuwe AC pas in 2012 uitkomt. Je kan beter Batman: Arkham City vermelden. Laatste tijden zie ik in bijna elke nummer van PSM3 wel iets van Batman: Arkham City voorbij komen. Grote hype misschien, maar ik kijk er zeker wel naar uit.

akketa schreef:Mass Effect 2 op de PS3... Tja... Deel 1 is er niet voor de PS3-bezitters. Je krijgt een geanimeerde comic waarin je keuzes mag maken. Trouwens, moet je daar nog €10,- extra voor betalen als ik het goed heb.
Dat is hetzelfde als Empires Strike Back; The Two Towers; Godfather 2 bekijken met de trailer van deel 1 vooraf. Die lui kennen de karakters niet en hebben geen relatie met ze opgebouwd (om van de seksscenes niet te spreken :wink: ).

Breng dan een dualpack uit, ofzo.
Deel 1 is van Microsoft. Oorspronkelijk was de Mass Effect trilogy bedoeld voor Xbox en Windows. Totdat EA besloot om Bioware te kopen. Dat is de reden waarom deel 2 en deel 3 van ME wordt uitgegeven door EA en niet meer door Microsoft. Deel 1 van ME zal nimmer nooit verschijnen op de PS3.
bobocad
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 25 feb 2011 13:12

bobocad schreef:
Rich Art schreef:Vergeet LA Noire, Een nieuwe AC, Uncharted 3 en (hopelijk) de reboot van Tomb Raider niet. :)
Grote kans dat een nieuwe AC pas in 2012 uitkomt.

Mmm... Ik gok toch nog steeds op een release in november. Op de één of andere manier hoort het spelen van een AC-game bij de kerst... :P

Aan de andere kant is een 2012 release wel fijner, aangezien de nieuwe Uncharted ook op 11 november uit gaat komen.
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor bobocad » 25 feb 2011 13:59

Rich Art schreef:Mmm... Ik gok toch nog steeds op een release in november. Op de één of andere manier hoort het spelen van een AC-game bij de kerst... :P
Nou nee. :P

Jean-Francois Boivin is daar juist bang voor mbt verzadiging. Hij noemde als voorbeeld de muziekgames van afgelopen jaren. Weliswaar geen namen, maar we weten allemaal wel dat hij Guitar Hero en Rock Band bedoeld. Dat is niet al te best afgelopen met deze 2 series. Weliswaar is CoD een uitzondering kwa verkoop. Toch vinden vele gamers de laatste CoD niet al te best.
Er zijn nog gamers die spelen met de 1e CoD MW.

Boivin heeft aangegeven dat de AC serie eventjes op adem moet komen. Liever 1 goede kwaliteitsequel dan tig afgerafelde sequels elk jaar. Besides 2012 is in de AC universe een belangrijk jaar, zo dus fijn als AC 3 dan uit gaan komen in 2012.
Just 2 cents 8)
bobocad
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 25 feb 2011 14:21

Ze willen de serie inderdaad niet uitmelken, maar volgens mij willen ze toch echt aan het einde van het jaar weer met een nieuwe game op de proppen komen. Het is alleen even de vraag of het weer een verlenging is van deeltje 2, of dat het een volwaardig derde deel is in de serie. We zullen zien wie er gelijk heeft. 8)

En AC en kerst... Dat is meer iets van mij persoonlijk hoor. Iedere keer als ik non-stop met een AC-game bezig ben, dan staat de kerstboom naast me en sneeuwt het buiten. Voor mij maakt het dus een beetje deel uit van mijn kerstvakantie.

Maar mochten ze dit jaar inderdaad weer met een nieuwe game komen, dan hoop ik wel weer dat ze iets nieuws gaan toevoegen, zoals bij Brotherhood. De MW-games zijn al jaren hetzelfde zonder echt vernieuwend te zijn... Ik zie de lol er ook niet van in om ieder jaar dezelfde shooter te kopen in een ander jasje... Maar goed, nou ben ik zoiezo al niet zo'n fan van de FPS... :P
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor bobocad » 25 feb 2011 14:56

Sja. en zo kom ik erachter dat Yves Guillemot vorig jaar nog tegenstrijdige berichten tov Boivin heeft verteld. Aangezien Guillemot de big chief is die zijn aandeelhouders tevreden moet gaan houden. O+
http://www.computerandvideogames.com/27 ... -for-2011/
Belangrijke vraag voor mij is.....Gaat Ubisoft de Activsion kant op :}
bobocad
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 26 feb 2011 13:17

Jammer dat we nu niet ergens voor gewed hebben... :P
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 30 maart 2011 22:18

Damn wat is RDR toch overrated ;). Verder heb ik gewoon níks uit de top 10 gespeeld, sowieso veel te weinig uit 2010 gespeeld.

Voor mij zou het iets in deze trant zijn geworden:

1. Battlefield Bad Comany 2 + Vietnam
2. World of Warcraft: Cataclysm
3. Gran Turismo 5
4. Red Dead Redemption
5. Alien Swarm

Flop:
Medal of Honor
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 31 maart 2011 07:49

Ik zit nog steeds op je anti-recensie te wachten... :wink:
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor akketa » 31 maart 2011 07:52

Rich Art schreef:Ik zit nog steeds op je anti-recensie te wachten... :wink:

En vraag dan wat hulp van Frank_Costello. :)
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Vorige

Keer terug naar Games