Trophy's & Achievements

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Re: Trophy's & Achievements

Berichtdoor McMurphy » 30 mei 2013 09:44

Heavy Rain is idd een filmische ervaring, geweldig game en nog steeds spijtig dat ik nooit tot het einde heb doorgespeeld :(. Ben zelf ook erg benieuw naar Beyond: Two Souls, zeker met sterren als Willem Dafoe en Ellen Page :).

Volgende maand komt er een complete collectie van de Metal Gear serie, de Legacy Collection, exclusief voor de PS3. Een Europese release is nog niet bekend, maar het is wel de complete collectie inclusief de oude NES games, Metal Gear Solid (een port, geen HD versie helaas), Sons Of Liberty HD, Snake Eater HD en eindelijk.....een trophy editie van Guns Of The Patriots _O_.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 30 mei 2013 09:52

De Trophy Editie is er al hoor. :wink:
Althans... Als je de game nu opstart, dan staat er een update klaar die trophies aan de game toevoegt.

Ik moet zeggen dat ik nog niet enthousiast wordt van MGS3. Het voelt allemaal een beetje traag en soms een beetje vreemd. Deel één was nog een soort van realistisch, maar ik stoor me aan de overdreven vreemde eindbazen die deel drie rijk is. Ik ben een groot Metal Gear-fan, maar toch pakt dit deel mij totaal niet en heb ik moeite om me met enthousiasme door de game te worstelen. Ik twijfel ook of ik deel vier wel moet gaan spelen, als het wederom meer van hetzelfde is....
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor McMurphy » 30 mei 2013 10:07

Jij hebt Guns Of The Patriots nog nooit gespeeld? :o Ik vond Snake Eater echt een meesterlijke game, één van de beste PS2 games! Nog meer een stealth-game dan de eerste twee delen en vele malen beter dan het matige tweede deel. Met name het karakter Raiden was een enorme teleurstelling. Snake Eater was echt een baanbrekende game waarbij je volledig in je omgeving op moest gaan. En juist de eindbazen zijn ongeëvenaard joh. Als ik alleen al terug denk aan alle personages van die Cobra Unit, met de tergende geduldige strijd tegen The End als hoogtepunt, pfff episch _O_ !

Deel 4 lijkt totaal niet op zijn voorgangers aangezien deze veel futuristischer is qua setting.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 30 mei 2013 10:19

Deel drie is inderdaad beter dan het zwakke tweede deel en dat lag inderdaad voornamelijk aan Raiden. Ik denk dat deel drie nu ook een beetje als traag aanvoelt door de snelheid waarmee games tegenwoordig gepaard gaan. Het gevecht met The End was inderdaad best tof en eens een keer wat anders. Wel frustrerend als je dood gaat en je weer minutenlang ergens in de bosjes kan gaan liggen wachten. :P

Hoe verhoudt deel vier zich tegenover de andere drie dan? Is het nog steeds stealth of heeft Kojima dat ook over boord geflikkerd?
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor McMurphy » 30 mei 2013 10:45

Het tempo en de speelsnelheid zijn idd flink veranderd de laatste jaren. Ik heb toen de HD Collectie direct aangeschaft maar nooit echt grondig gespeeld. Toen de Legacy Collection aangekondigd werd vorige maand heb ik de HD Collectie van de hand gedaan. De Legacy Collection is echt het complete plaatje, en Metal Gear Solid op de PS3 spelen, ook al heeft het geen HD transfer, voelt toch fijner dan weer een PS One aansluiten. Ik heb trouwens ook de Twin Snakes voor de GameCube dus dat zou nog een goede optie zijn. Echter ken ik de verhaallijn van MGS echt uit men broekzak.

Guns Of The Patriots is zeker nog wel een stealth-game. En er wordt heel veel terug verwezen naar de voorgaande delen, dmv filmpjes, codec interactie etc. Daardoor sluit het verhaal zich nog beter aan op zijn voorgangers. De sfeer is nog steeds typisch Metal Gear, maar lijkt totaal niet op Snake Eater. Dat deel speelde zich ook af in de Koude Oorlog terwijl MGS4 zich in de nabije toekomst afspeelt. Als Metal Gear fan moet je deze echt gespeeld hebben, helemaal als er ook nog eens trophies beschikbaar zijn :Y.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Sha » 03 jul 2013 08:52

Het zal weinig mensen boeien, maar ik zet het toch lekker hier neer :)

100.000 punten, BAM.

Afbeelding
Afbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 04 jul 2013 07:30

Mij boeit het. :)

Mooie mijlpaal!
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Sha » 04 jul 2013 08:05

Dank ;)
Het is zeg maar vergelijkbaar met 100 retail games compleet uitspelen, heb verder geen idee hoe trophies werken.
Afbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 04 jul 2013 08:10

Als dat 100 platinums zijn, dan is dat heul veul! :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Sha » 04 jul 2013 08:18

Ik zag tot m'n verbazing ook dat ik ondertussen, inclusief arcade spelletjes, al meer dan 200 spellen heb gespeeld op de X360, bizar.
Afbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 04 jul 2013 08:30

Dat zijn er echt veel! Ik kom tot 60 titels. :P
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 10 jul 2013 10:04

Tegewoordig zit ik niet meer op XBox360 (zeker na teleurstellend Halo 4)
Ben dus meer te vinden op PS3 :wink:

Afbeelding
Afbeelding
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rich Art » 10 jul 2013 10:38

Je staat er bij in de openingspost. :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 10 jul 2013 10:54

Merci ;)
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Vorige