Games te koop? zie rubriek: 'Aangeboden & Gezocht'

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Games te koop? zie rubriek: 'Aangeboden & Gezocht'

Berichtdoor Rich Art » 08 jul 2013 13:32

Games te koop? Plaats het hier!

Ik weet dat er een speciaal koop- & verkoop gedeelte op het forum is, maar wellicht is het makkelijker om in het game-gedeelte een speciaal topic hier voor aan te maken, zodat het wellicht beter onder de aandacht komt van de gamers hier op het forum. Zo niet, dan is één van de moderators uiteraard vrij om dit topic weer te sluiten. :)

Let op: Dit topic dus alleen gebruiken om games te verkopen of te ruilen!
Laatst bijgewerkt door Rich Art op 08 jul 2013 13:36, in totaal 1 keer bewerkt.
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Games te koop? Plaats het hier!

Berichtdoor Touchwood » 08 jul 2013 14:53

Rich Art schreef:Let op: Dit topic dus alleen gebruiken om games te verkopen of te ruilen!

Als je er nochtans een overzichtelijk aanbod van wilt hebben zou dit uiteindelijk toch op verschillende nieuwe, losse topicjes neerkomen, net als nu in ‘Aangeboden & Gezocht’ het geval is. En ik weet niet of je dat moet ambiëren op hoofdzakelijk een filmforum. Hetzelfde geldt voor de rubriek muziek.

Ik zou zeggen dat de vergaarbak ‘Aangeboden en Gezocht’ deze lading ook al voldoende dekt.

Waar je eventueel aan zou kunnen denken is jouw (begin) post als verwijzing naar de rubriek ‘Aangeboden & Gezocht’ te behouden. Dan zou ik hiervan een aangepaste (sticky) post kunnen maken met een aantal do’s and don’ts in deze vorm.

Waarbij de uiteindelijke losse topics (per aanbieder/gebruiker) dan wel in de rubriek ‘Aangeboden en Gezocht’ (blijven) staan en dus ook daar aangemaakt dienen te worden.

Echt nodig is dit niet, maar ingeval er meer gamers zijn die zoiets als dit (logischerwijs) in deze rubriek komen zoeken, zou zo'n verwijzing handig kunnen zijn.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 08 jul 2013 15:12

Mmm... Daar heb je een punt Touch. Aangeboden & Gezocht is natuurlijk al een vergaarbak met van alles en nog wat.
Je mag dit topic er anders wel sluiten/verwijderen, dan plaats ik de oproep in het andere subforum. Het leek me in eerste instantie handig om alle gamegerelateerde verkopen in één topic te plaatsen in het gamegedeelte, maar dat zorgt wellicht alleen maar voor verwarring.

Kun je het slotje van mijn "verkoop"-topic weer afhalen? Dan pas ik mijn opennigspost aan met deze titels. Misschien wel zo handig. :)
"I think this is the beginning of a beautiful friendship." - Humprey Bogart | Casablanca
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Touchwood » 08 jul 2013 15:18

Prima, ik gooi hier dan een slotje op en pruts het andere slotje in 'Aangeboden & Gezocht' er weer af. :wink:
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Keer terug naar Games