GTA V

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Wat vindt jij het beste spel uit de GTA-reeks? (Uitbreidingen niet inbegrepen)

GTA I
2
9%
GTA II
1
5%
GTA III
0
Geen stemmen
GTA: Liberty City Stories
0
Geen stemmen
GTA: Vice City
5
23%
GTA: Vice City Stories
1
5%
GTA: San Andreas
7
32%
GTA: China Town Wars
0
Geen stemmen
GTA IV
1
5%
GTA V
5
23%
Eén van de uitbreidingen, namelijk...
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 22

GTA V

Berichtdoor JamesBond » 09 sep 2013 15:24

Het is misschien wel het meest besproken spel van het jaar, en de meeste mensen zijn de dagen aan het aftellen totdat ie in de winkels verschijnt. Ik heb het over het nieuwste deel van de Grand Theft Auto-reeks, GTA V! Veruit het meest uitgebreide spel van de reeks tot dusver, krijg je de kans om niet één maar drie personages te besturen! Met de ex-bank overvaller Michael De Santa, de gestoorde ex-militair Trevor Phillips en de autodealer Franklin beleef je een wild avontuur, waar je ruim 25 uur zoet mee zal zijn! Alle aspecten uit de voorgaande GTA-spellen zijn weer terug! Dat betekent dat je weer bezoekjes kunt brengen aan AmmuNation, stripclubs en Los Santos costums! Naast dit krijg je ook nog de kans om verschillende activiteiten te doen zoals scuba-diven, hiken, parachutespringen, met de kabelbaan Mount Chiliad op, yoga en joggen! Het is nog niet officieel bevestigd, maar het schijnt zelfs dat je de James Bond kan gaan uithangen met een Aston Martin DB5!

Naast de single-player van het spel hebben we ook nog GTA Online, iets waar iedereen benieuwd naar is! Het is bevestigd dat je 700 verschillende missie's kan doen en je kan ook je eigen gang samenstellen, en dat is iets waar ik even op in wil gaan. Ik zat te denken, of het niet een tof idee is om een FT-crew op te richten? Iedereen die GTA V heeft kan zich aansluiten bij de gang en dan kunnen we met z'n allen online in de stad rondhangen! Klinkt dat als een goed idee? Als je je aan wilt sluiten bij de gang, zet dan gerust je online-naam neer (en je FT-naam erachter is misschien wel handig), dan zet ik je in de memberlijst :) Het is misschien een goed idee om een crew voor de X-Box te starten, en eentje voor de PS3 :)

Crewmembers FT-crew (PS3)
Berend_Bond (JamesBond)
Secret1994 (Secret1994goesFilm)
spooklift (spooklift)

Crewmembers FT-crew (X-Box)
Sam6489 (Sam89)

Laat ook gerust nieuwe weetjes achter die bekend zijn over GTA V :)
Laatst bijgewerkt door JamesBond op 11 sep 2013 16:22, in totaal 5 keer bewerkt.
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Re: GTA V

Berichtdoor Vleeshaak » 09 sep 2013 15:34

Kolere, werd er in de andere game topics nog niet geouwehoerd over deze game :P
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Sha » 09 sep 2013 15:39

Nu kunnen al die hoeren in dit ene topic oud worden :)
Afbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor JamesBond » 09 sep 2013 15:45

Bedankt jongens ;)
"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Vleeshaak » 09 sep 2013 15:46

Op een ouwe BMX moet je het leren, James :P
I don't like sand. It's coarse, and rough, and irritating, and it gets everywhere
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Sha » 09 sep 2013 15:46

Oh.. GTA IV vind ik trouwens de beste, want dat is de enige die ik gespeeld heb... 5 hele minuten lang :)
Afbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Vleeshaak » 09 sep 2013 15:52

Toen ik die 'stoere' gangster op die fiets zag, was ik helemaal klaar met de reeks. Vond de Driver reeks een stuk leuker en nu heb ik wel wat met de Saints Row reeks. GTA heeft mij altijd te veel opties die niks toe voegen. Oeh, je kan nu ook duiken. Dat kan ook in het echt, is veel leuker en in een game voegt het geen hol toe. Ik heb het idee dat ze de game vol stoppen met zulke dingen, alleen maar om te roepen dat het kan.
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor JamesBond » 09 sep 2013 17:27

Ieder zijn ding ;)

Dit is trouwens het logo dat ik gemaakt heb :) Wat vinden jullie?

Afbeelding
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 09 sep 2013 17:39

Haha :) Ruig logo :)
Je kan het eventueel later nog wat proberen een paar wapens toe te voegen ofzo :) of een bepaalde auto...
Gewoon iets typisch GTA V :)
Voeg mij ook maar toe aan de Crew want ik zal zeker van de partij zijn.
Secret1994goesFilm is op PS3: Secret1994 :D

Nu denk ik trouwens dat het beter is dat we al ons gezever en gejuich over GTA V hiernaartoe verplaatsen...
Zodat de Topics Game Niews etc weer even kunnen leeglopen :P
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JamesBond » 09 sep 2013 17:51

Dank je, Ben! :) Je staat erbij!
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor akketa » 09 sep 2013 17:54

Vice City is voor mij de beste, met San Andreas op een hele kleine achterstand.

De heerlijke 80's sfeer; de acteurs; de muziek; het kopen van bedrijven met de daarbij horende side missions.

Ik speel het allemaal op de PC, dus geen lid van de Crew. ;)

Ik begrijp je afkeer niet, Vleeshaak. In Saint's Row kun je met een dildo slaan. Kan in het echt ook. Het gaat er juist om dat als je iets wil doen dat het ook mogelijk is en niet dat je tegen een onzichtbare muur loopt of dat je dood gaat als je water raakt.

Het gaat er toch om in games dat je dingen combineert die je in het echt niet zal doen? Ik weet niet of er ook een harpoengeweer is of dat je onderwater ook met gewone geweren kan schieten. Op dieren of op tegenstanders.

In de jaren 90 fietsten heel veel mensen op BMX'jes. Kijk alleen al naar die Hood-films van die tijd. Er lopen niet voor niets poppetjes rond met een gele blouse van Cuba Gooding Jr. uit Boyz in the Hood.
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Vleeshaak » 09 sep 2013 18:04

Je kan iemand inderdaad echt met een dildo slaan, of neerschieten, maar daar wordt toch in de meeste maatschappijen op neergekeken. Met duiken bedoelde ik écht duiken. Zuurstofflesje om en visjes kijken. Lijkt me nou niet echt ontzettend misdadig of zo.
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Secret1994goesFilm » 09 sep 2013 18:12

Ik denk inderdaad dat GTA V ook een beetje Sims Qualiteiten gaat hebben :P Zoals dat joggen en inderdaad duiken... Maar zal verwerkt worden in de missies :) zodat het niet gewoon een nutteloze tijdsbesteding is in het spel :)
We all have our Secrets
Secret goesFilmMusicGamez
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor JamesBond » 09 sep 2013 18:31

Op aanraden van Ben heb ik het logo iets aangepast, door Desert Eagles toe te voegen :) Beter?

Afbeelding

@akketa Jammer ;)
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor akketa » 09 sep 2013 18:33

Vleeshaak schreef:Je kan iemand inderdaad echt met een dildo slaan, of neerschieten, maar daar wordt toch in de meeste maatschappijen op neergekeken. Met duiken bedoelde ik écht duiken. Zuurstofflesje om en visjes kijken. Lijkt me nou niet echt ontzettend misdadig of zo.

Maar ook criminelen hebben hobbies. ;)
Je kan ook niet voor niets darten, bowlen, dansen, poolen, etc in de vorige games. Het maakt het wat voller. Criminelen nemen vrouwen ook mee naar voorstellingen en restaurants. Kijk alleen al naar Goodfellas. Je hoeft het niet te doen, maar het kleedt wel aan.
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Volgende

Keer terug naar Games