Uw barman vanavond!

Bar is open!

Moderator: FT-Mods

Re: Uw barman vanavond!

Berichtdoor WizardOfOss » 21 nov 2018 21:06

Duikboot schreef:Ik zit elke dag om half 7 in de auto naar m'n werk :P

Ach, zo vroeg beginnen is op zich ook niet zo erg, dat heb ik ook een half jaar gedaan. Het wordt alleen wel vervelend als de desondanks al te laat bent om de files te vermijden, en 's avonds lang door moet gaan om niet wederom twee uur lang aan te staan schuiven. Ook al worden m'n overuren netjes uitbetaald, een klein beetje vrije tijd is toch ook nog wel prettig. Ik leef niet om te werken, ik werk om te leven...
Accustomed to the supernatural, disaster-like madness, I mistake my daily life for peace.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Duikboot » 21 nov 2018 21:33

Helemaal mee eens Wizard. Ik hoef niet ver gelukkig. Geen snelweg, alleen maar binnendoor dus last van drukte heb ik sowieso niet :D
Afbeelding
:+
Duikboot
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor WizardOfOss » 21 nov 2018 21:59

Die luxe heb ik ook 17 jaar gehad. Om kwart voor 9 's ochtends van huis, 's avonds om 6 uur weer terug. Das war einmal....
Accustomed to the supernatural, disaster-like madness, I mistake my daily life for peace.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Psycho-M » 22 nov 2018 09:30

De discussie ff gemist van vroeg opstaan en vroeg naar je werk gaan.
Doe ik ook overigens, rond 6:15 zit ik al in de auto.
Moet ongeveer een uur reizen (als er geen files zijn), door zo vroeg te vertrekken lukt dat meestal ook wel.
Voordeel is dat ik dan ook mooi weer net voor de files naar huis kan rijden en nog wat heb van mijn avond. :T

Maarre goedemorgen weer allemaal.
Het is nog vroeg en best fris buiten dus doe mij maar een warme chocomel met slagroom. Lekker lekker :D
I'm not good at future planning. I don't plan at all. I don't know what I'm doing tomorrow. I don't have a day planner and I don't have a diary. I completely live in the now, not in the past, not in the future.
Heath Ledger
Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor WizardOfOss » 22 nov 2018 22:34

Psycho-M schreef:Voordeel is dat ik dan ook mooi weer net voor de files naar huis kan rijden en nog wat heb van mijn avond. :T

Dat was oorspronkelijk ook mijn gedachte. Maar doordat het verkeer rond Utrecht dan vaak al rond drie uur helemaal vast begon te lopen kwam er bar weinig van terecht. En het nadeel van voor de files uit proberen te rijden: als je dan te laat bent wordt het onderweg alleen nog maar erger....
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Psycho-M » 23 nov 2018 13:28

WizardOfOss schreef:Dat was oorspronkelijk ook mijn gedachte. Maar doordat het verkeer rond Utrecht dan vaak al rond drie uur helemaal vast begon te lopen kwam er bar weinig van terecht. En het nadeel van voor de files uit proberen te rijden: als je dan te laat bent wordt het onderweg alleen nog maar erger....

Ja that sucks.
En de drukte op de Nederlandse wegen wordt ook alleen maar erger.
Maar vandaag is het gelukkig alweer vrijdag en kunnen we bijna van het weekend gaan genieten.

Dus we beginnen alvast met de vrijmibo. Ik geef een rondje :+
Vanavond een leuk feestje dus het gaat nog een lange nacht worden :D
I'm not good at future planning. I don't plan at all. I don't know what I'm doing tomorrow. I don't have a day planner and I don't have a diary. I completely live in the now, not in the past, not in the future.
Heath Ledger
Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor dh » 23 nov 2018 14:52

Pfff is het alweer 6 jaar geleden dat ik hier was? hoop dat je nog hetzelfde bier hebt Lem ! schenk maar in mijn mede Sjeng Psycho betaald zie ik ! Proost! :+
dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor WizardOfOss » 24 nov 2018 00:19

Ach, deze vrijdag ook maar eens thuis gewerkt, zodat de auto weer eens een welverdiende onderhoudsbeurt kon ondergaan. Gelukkig betreft het de betrouwbaarste auto die ik ooit heb gehad, zoals bij de vorige beurt al voorspeld waren nu de remmen voor aan de beurt, maar voor de rest wederom geen bijzonderheden. En zo inmiddels dus alweer ruim 85.000 probleemloze kilometers met....een Alfa. Hiervoor Nissan en BMW gereden, het gaat te ver om dat probleemauto's te noemen, maar kwalitatief was dat toch een stuk minder :Y

Lem, bier! :+
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Duikboot » 25 nov 2018 17:55

Echt slechte merken zijn er tegenwoordig niet meer. Mijn eerste auto was een Citroën ZX Break. Van m'n pa geweest, gewoon overgeschreven. Scheelde hem in de kosten elke maand en qua waarde zat het ding al ver onder het 0 punt. Hij was 2e eigenaar, ik dus de derde. Jaren mee rondgejakkerd. 20 jaar oud geworden met 338.684km op de klok stond ik bij de sloperij voor de deur. Wassen deed ik 'm niet, de achterbank lag standaard plat zodat je er zo een heleboel meuk in kon schuiven, regelmatig olie bijvullen was essentieel. Nooit voltanken, halve tank max want anders klotste het ergens in de wielkast naar buiten in de bochten. Een sleutel voor de deur en een sleutel voor het contact. De meeste dingen waren on the road te repareren met een paar trappen of trekbandjes en in de winter waren de ruiten pas ontdooid op de plek van bestemming, maar het kreng deed het altijd!

Ondertussen rij ik na 10 jaar sparen alweer 1,5 jaar in m'n Duitse A3tje rond na een paar jaar een Peugeotje 206 te hebben gehad, en die Audi is een geweldige wagen die ik echt niet meer kwijt wil, maar de Citroën hebben we het nog steeds over, wat een geniale wagen was dat :P

Alles rijdt je van A naar B, maar er zit wel degelijk verschil in. Trek je de deur dicht bij een 206je dan sluit je een blikje, trek ik de deur dicht bij m'n A3 dan klinkt en voelt dat echt wel anders. Het is maar net hoeveel je er voor over hebt...

En het zijn fantastische dingen, maar als je er gezeik mee hebt maakt het merk niet uit, dan steek je elke auto het liefst aan :P

Maar Lem, bierrrrrrr! :+

Oja, ik vergeet een merk: Saab! Ons ding heeft een half jaar stil gestaan in de opslag, is gebruikt als opslag door een marter, 6 maanden geen accu gezien, maar je pleurt er eentje in en het ding start en loopt bij de eerste keer rondgaan! Geen gepruttel, geen rookwolk (nouja, niet buitensporig), en hij vloog niet in de hens. Vonden we toch knap van een wagen van 20 jaar uit met bijna 3 ton op de klok. Nog een kleine 3 maanden Saabje, dan gaan we weer een paar duizend kilometer knappen met die woeste machine! :T
Afbeelding
Duikboot
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Psycho-M » 26 nov 2018 08:28

Het is weer maandag mensen.
Iedereen een goed weekend gehad?
Mijn weekend was top :T
Vrijdagavond op stap geweest. Opeens kwam er een mooie jongedame binnen lopen met lang blond krullend haar, ze viel me meteen al op. Later op de dansvloer zag ik haar weer en zij mij ook. Praatje mee gemaakt, bleek dat ze mij ook al bij binnenkomst had gezien. Leuke avond gehad, veel gekletst en gedanst, nummers uitgewisseld en voor we het wisten was de avond voorbij.
Om een lang verhaal kort te maken, het was supergezellig en vrijdag heb ik een date.
Hopelijk is het snel vrijdag :wink:
Heath Ledger
Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Touchwood » 10 dec 2018 21:43

Vertel, vertel!! :P Hier: om de tong wat losser te maken :+ :D
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Dre » 11 dec 2018 18:28

Touch, over welke tong heb jij het nu, over die van jou of over die van Psych-M en zijn mogelijke droomvrouw ? :D
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 12 dec 2018 00:16

Dat laatste natuurlijk, Dre! :P (<- mijn tong zit zo prima :lol: )
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Dre » 12 dec 2018 04:34

Loop jij dan de hele dag zo rond, want dan ben ik wel benieuwd hoe dat er dan uit zal zien. heb je een foto? :D
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Duikboot » 18 dec 2018 21:31

Lem, heb je nog een paar fijne biertjes in de aanbieding? :8
Afbeelding
Duikboot
Regisseur
Regisseur

Vorige