Gemierenneuk? Nou dit is wel wat meer dan mierengeneuk. Plezier? Juist, dan moet ik er eerst plezier in hebben. En dat heb ik niet. Kleine incorrectheden? Het hele verhaal was voor mij onlogisch. Ja echt kleine incorrecthedenJusjuh schreef:Och, het gaat me niet om de afkomst, meer om het gemierenneuk. Ik heb medelijden met dat je het plezier van een dergelijke film kijken laat verpesten door je (negatief) te verwonderen door andermans fantasie, kleine incorrectheden, die zo goed als allemaal met hetzelfde geazijnpis onderuit gehaald kunnen worden, en het niet (willen) begrijpen van andermans handelingen.
Ook vreemd dat jij geen band kan hebben met nietsprekende personages. Nooit een Chaplin of een Keaton gezien? Of recenter, een Kim Ki-Duk?

Keaton niet nee. Chaplin en Kim Ki-Duk wel. En als je goed had opgelet had je gezien dat ik Kim- Ki Duk fantastisch vind.
Dat heeft ook niks met dit te maken. Ik heb geen band met personages in een film waarbij het verhaal voor mij totaal onlogisch verloopt!.
En ik er geen touw aan kan vast knopen!