Vandaag afgekeken:
Glee - Season 2
Over het geheel genomen is het tweede seizoen van de zingende highschool leerlingen iets minder dan het eerste. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf dus daarmee ook iets van de verrassing. Daarnaast zijn ook de verhaallijnen niet zo interessant en worden ze vaak veel te lang uitgerekt,waardoor `t soms ietwat eentonig wordt.
Aan de andere kant vond ik de muziek keuze dit seizoen wel beter dan in het eerste.
Het zeker vermakelijk maar ik hoop wel dat ze voor het derde seizoen de frisheid van het eerste wat terug weten te winnen.
7,8/10
The Hangover Part II
Deels vervolg en deels een remake van het origineel. Dat laatste kan misschien voor sommigen een nadeel zijn maar ik bekijk het liever anders: "why fix something that isn`t broke?" Het werkte in het eerste deel. Verplaats het naar de andere kant van de wereld, maakt nog meer over de top dan dat origineel en je hebt opnieuw een gigantische kaskraker.
Het resultaat is opnieuw een geweldig leuke maar ook vaak net zo belachelijke komedie. Wel vond het karakter van Zach Galifianakis af en toe erg irritant.
De originaliteit van het eerste deel ontbreekt maar desalniettemin is het resultaat een hele toffe film die je ongetwijfeld een leuke avond zal bezorgen.
7,5/10