Beste Martial Arts films

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 18 mei 2004 17:03

Colonel_Kurz schreef:Dus, wat zou er dan moeten afvallen?
Ehm, om het lekker verschillend te houden, damn dit is idd een moeilijke keuze, volgens mij kun je overal wel zo'n reactie opgeven, na een antwoordt van mij.... ze zijn zover ik weet allemaal vet goed...

[denk modus] .....

enkele seconden later

Ik ga dan voor: Fearless Hyena
Omdat, de rest allemaal iets serieuzer van aard zijn... en dan past deze niet helemaal in de rijtje...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 mei 2004 17:06

Konami schreef:
Ehm, om het lekker verschillend te houden, damn dit is idd een moeilijke keuze, volgens mij kun je overal wel zo'n reactie opgeven, na een antwoordt van mij.... ze zijn zover ik weet allemaal vet goed...

[denk modus] .....

enkele seconden later

Omdat, de rest allemaal iets serieuzer van aard zijn... en dan past deze niet helemaal in de rijtje...
Maar zou die dan niet juist leuk zijn voor de afwisseling? :) (als ik zo een beetje rondkijk op internet, is Fearless Hyena trouwens kwalitatief wel de minste van het stel qua verhaal en opbouw, maar dat zijn tegelijkertijd natuurlijk ook weer niet de belangrijkste elementen van een goede kung fu film...)

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 18 mei 2004 17:09

Colonel_Kurz schreef:
Konami schreef:

[denk modus] .....

enkele seconden later

Maar zou die dan niet juist leuk zijn voor de afwisseling? :) (als ik zo een beetje rondkijk op internet, is Fearless Hyena trouwens kwalitatief wel de minste van het stel qua verhaal en opbouw, maar dat zijn tegelijkertijd natuurlijk ook weer niet de belangrijkste elementen van een goede kung fu film...)
Grr :x .. ik wist het wel, (ik zeg het wel, maar niet zo bedoeld ofzo hoor...) klootzak :P
Zie je wel, met welk antwoord ik ook kom, het is (haast) nooit goed... }:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 mei 2004 17:11

Konami schreef: Grr :x .. ik wist het wel, (ik zeg het wel, maar niet zo bedoeld ofzo hoor...) klootzak :P
Zie je wel, met welk antwoord ik ook kom, het is (haast) nooit goed... }:
:) Misschien moet ik ze maar gewoon alle vier halen, dan zien we op de avond in kwestie wel verder... het spijtige is alleen dat ik dat financiëel op dit moment wat minder trek...

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 18 mei 2004 18:25

Colonel_Kurz schreef: Blablibitiblabloblablawiblibliblablahablajablubloblo......het spijtige is alleen dat ik dat financiëel op dit moment wat minder trek...
Hoe zo? Ben je pizzacoereur :wink: .

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 18 mei 2004 18:29

gollum36 schreef:...Hoe zo? Ben je pizzacoereur :wink: .
Ben jij een geleerde?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 mei 2004 18:30

gollum36 schreef:
Colonel_Kurz schreef: Blablibitiblabloblablawiblibliblablahablajablubloblo......het spijtige is alleen dat ik dat financiëel op dit moment wat minder trek...
Hoe zo? Ben je pizzacoereur :wink: .
Huh?

BackGround
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door BackGround » 18 mei 2004 18:34

Als je toch Bruce Lee er bij wilt hebben... Neem dan Game of Death. De rest is ook wel goed maar Game of Death is puur vechten.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 mei 2004 18:41

BackGround schreef:Als je toch Bruce Lee er bij wilt hebben... Neem dan Game of Death. De rest is ook wel goed maar Game of Death is puur vechten.
Maar Game Of Death heb ik twee weken geleden nog gezien, en Game Of Death is anderhalf uur body doubles en look-a-likes, met 11 minuten van Bruce Lee. Wat jij misschien bedoeld is de Game Of Death 40-minuten montage van originele beelden...
Laatst gewijzigd door Colonel_Kurz op 18 mei 2004 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Borisch
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Borisch » 18 mei 2004 18:42

Konami schreef: Ow zo... aha dat veranderd de zaak, als men nog nooit Way Of The Dragon hebben gezien, dan moet men dat een keer gezien hebben, ik denk (ik weet het, ik denk verkeerd...) dat de jeugd en ouderen van tegenwoordig alleen meer naar de spectaculere kung fu films willen kijken... We zijn verwend, ik geef het toe, ik ook... :oops:
Maar soms, heel soms is zo'n (ouderwetse :oops: ) kung fu film ook wel leuk/goed...
Heyheyhey, wordt ik hier nou uitgescholde voor 'de jeugd van tegenwoordig'??? Ik ben niet vies van wat langzamere films, als ze maar enigszins vette vechtscenes hebben, anders is het natuurlijk geen martial arts film :). Ik kijk inderdaad niet zo vaak martial arts, maar moet je dan niet beginnen met de oude garde?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 mei 2004 18:44

Borisch schreef:
Heyheyhey, wordt ik hier nou uitgescholde voor 'de jeugd van tegenwoordig'??? Ik ben niet vies van wat langzamere films, als ze maar enigszins vette vechtscenes hebben, anders is het natuurlijk geen martial arts film :). Ik kijk inderdaad niet zo vaak martial arts, maar moet je dan niet beginnen met de oude garde?
Bruce Lee films hebben trouwens toch best een aardig tempo, niet dan?

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 18 mei 2004 18:59

Hmm, als we toch over vecht films hebben...? Hmm, misshien op enkele teentje's getrapt? :D :o

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 mei 2004 19:01

Konami schreef:Hmm, als we toch over vecht films hebben...? Hmm, misshien op enkele teentje's getrapt? :D :o
Wie bedoel je?

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 18 mei 2004 19:08

Colonel_Kurz schreef:
Konami schreef:Hmm, als we toch over vecht films hebben...? Hmm, misshien op enkele teentje's getrapt? :D :o
Wie bedoel je?

Borisch schreef: Heyheyhey, wordt ik hier nou uitgescholde voor 'de jeugd van tegenwoordig'???
Borisch... is toch duidelijk (blijkbaar niet...)
Of heb ik een verkeerde interpretatie van des betreffende zin? :oops:

Over die tempo bij bruce lee films, tja.. misschien heb ik ze vroeger te vaak gezien, waardoor ik de tempo misschien nu te laag vind... ik verwacht ze eerder, terwijl ik weet wat er allemaal gaat gebeuren...
Dezelfde effect wat ik had met Army of Darkness, die had ik ook iets (meer dan) te vaak gezien, verwachte dus weer die grappen en grollen, tja, toen was ie niet meer leuk... :(

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 mei 2004 19:10

Oh, maar Borisch is dan ook één van de gegadigden voor de martial arts avond/nacht van komende donderdag, en hij kent Way Of The Dragon nog niet. Dus dat hij zich aangesproken voelt, is niet zo vreemd. :P

Plaats reactie