Misschien is het wat truttig, maar ik overweeg een boze e-mail te schrijven naar bepaalde commerciële omroepen. Ik erger mij namelijk kapot aan films die halverwege onderbroken worden voor (walgelijke) programma's als Hart van Nederland, maar ik erger me net zo erg aan het feit dat omroepen de eindtitels van films niet meer laten zien. Blijkbaar vinden zij dat zonde van de reclame-tijd. Tijd is geld, immers. Dus als je net zit na te komen van de schok van het einde van de film, krijg je al weer reclame om je oren dat je een sexlijn moet bellen.
Ik had het deze week erg met Stand By Me. Mooi, reflectief einde, en dan komt normaal de eindtitel, met het liedje Stand By Me (waar je al heel de film op zit te wachten), maar nee, de film wordt weggedraaid en je krijgt beelden te zien van hossende jongeren bij een apres-ski.
Noem me conservatief, noem me truttig, maar ik kan daar niet tegen. Dus mijn vraag...kan er geen gezamelijk e-mail actie op gang komen? Of sta ik alleen met mijn ergenissen
