The Boondock Saints II - All Saints Day

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 14 okt 2004 12:30

Je bent hier niet aan het chatten.......

sweetangel1989
Bijrol
Bijrol

Bericht door sweetangel1989 » 14 okt 2004 12:30

Mister Pink schreef:
Konami schreef: Nee, maar als deel 2 een flop wordt, zal het aan zich zelf moeten liggen.
Deel 1 was goed, dus het heeft wel een goeie naam, die mensen weer gelijk aan zal spreken. Maar, de recensie's zullen niet genadeloos zijn, als die film ook slecht is. Dus....
Heeft deze film dan echt zo'n goede reputatie? Ik weet dat hij bij IMDb een 7,7 krijgt, maar 36,4 % van de stemmers geeft een 10, waardoor ik dit cijfer toch sterk in twijfel neem. Zelf heb ik slechts een gedeelte van de film gezien, maar het spelen met chronologie vond ik een beetje gekunsteld overkomen (beetje van Tarantino afgekeken).
ik vin de film goed iig

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 14 okt 2004 12:31

sweetangel1989 schreef:als je een woord nii snapt dan moe je da zegge, ik schrijf altijd zo ask chat, en dat pas ik nii egt aan voor een ander, dat heb ik meerdere malen tegen andere mensen op een chat gezegd, en diej laatste zin "en dat is nogal wiedus! :O " was op "da = dat" en als je er slegt tege kan moe je me berichte nii leze
Het punt is meer dat mensen geen behoefte hebben aan dit soort taalgebruik. Bij FilmTotaal proberen wij dit dan ook te voorkomen. Als je niet normaal leesbaar wilt schrijven, dan adviseer ik je om alsjeblieft ergens anders op het internet je gevoelens te uiten.

sweetangel1989
Bijrol
Bijrol

Bericht door sweetangel1989 » 14 okt 2004 12:32

Marlous77 schreef:Je bent hier niet aan het chatten.......
dus.... ik typ zoals ik wil hoor ... accepteer maa da mense anders zijn dan jij, anders zouwe we allemaal jou zijn }:

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 14 okt 2004 12:36

Ik zal je berichten inderdaad niet meer lezen....

Je geeft eerst een argument waarom je zo schrijft: omdat je altijd zo schrijft als je aan het chatten bent.

Ik zeg dat je hier niet aan het chatten bent en dan zeg je : dus...

Er is trouwens niets mis met mij, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen zo wil zijn als ik...

Een pluspunt, ik kan tenminste nederlands schrijven...

victor charlie charlie----over en uit!!!!!

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 14 okt 2004 12:37

sweetangel1989 schreef:
Marlous77 schreef:Je bent hier niet aan het chatten.......
dus.... ik typ zoals ik wil hoor ... accepteer maa da mense anders zijn dan jij, anders zouwe we allemaal jou zijn }:
15 jarige Madam, er werd enkele keren vriendelijk gevraagd of je daar mee wilt ophouden. Je wilt een lekkere stoere puber weze die niet aan de regels van de forum wil houden. Oke, dat mag, maar de moderatoren hebben dan hun recht om jouw te gaan bannen.
en als je er slegt tege kan moe je me berichte nii leze

even vertalen:
En als je slecht tegen kunt, moet je het ook niet mijn berichten lezen.

Denk even na, als niemand jouw berichten zou lezen, wat doe jij dan hier? Wat heeft het nog zin om hier te blijven, zoek dan je eigen soort genootjes op... die wel daar interresse in hebben.

sweetangel1989
Bijrol
Bijrol

Bericht door sweetangel1989 » 14 okt 2004 12:37

ik kan ook nederlands schrijven ik ben niets meer en niets minder dan jij }:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 14 okt 2004 12:39

sweetangel1989 schreef:ik kan ook nederlands schrijven ik ben niets meer en niets minder dan jij }:
Doe dat dan, dan maak je iedereen hier weer wat vrolijker. En doe dat ook alsjeblieft zonder dat kleurtje, dat leest irritant.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 14 okt 2004 12:39

sweetangel1989 schreef:ik kan ook nederlands schrijven ik ben niets meer en niets minder dan jij }:
Dat werd ook niet beweerd, er zijn bij enkele huisregels, daar moet aan gehouden worden, zoveel moeite is het niet.
Als ik bij jou thuis kom, zijn er ook regels, waar ik aan moet houden. Simple as that.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 14 okt 2004 12:40

Zullen we nu weer ontopic gaan? Dit duurt nu wel lang genoeg...

sweetangel1989
Bijrol
Bijrol

Bericht door sweetangel1989 » 14 okt 2004 12:42

Konami schreef:
Dat werd ook niet beweerd, er zijn bij enkele huisregels, daar moet aan gehouden worden, zoveel moeite is het niet.
Als ik bij jou thuis kom, zijn er ook regels, waar ik aan moet houden. Simple as that.
ik kap toch al ... jezus heej ... all1 NEEM MUH NIET KWALEK ALS IK PER ONGELUK TOCH EEN WOORD FOUT TYP OMDAT IK DAT NOU EENMAAL GEWEND BEN

}: }:

en d'r werd niet beweerd dat ik meer of minder ben, d'r werd met andere woorden beweerd dat ik geen nederlands kan, dus zeur niet alleen op mij

zie
Een pluspunt, ik kan tenminste nederlands schrijven...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 14 okt 2004 12:43

Konami schreef:
Konami en alle anderen natuurlijk :T Verder wil ik me er deze keer maar even niet mee bemoeien. :D

sweetangel1989
Bijrol
Bijrol

Bericht door sweetangel1989 » 14 okt 2004 12:47

Colonel_Kurz schreef:
Doe dat dan, dan maak je iedereen hier weer wat vrolijker. En doe dat ook alsjeblieft zonder dat kleurtje, dat leest irritant.
ik kap toch al met die woorden ... kleur staat er niet voor niets bij, zwart is zo saai!

Happyhenk
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Happyhenk » 14 okt 2004 12:54

Mister Pink schreef: Heeft deze film dan echt zo'n goede reputatie? Ik weet dat hij bij IMDb een 7,7 krijgt, maar 36,4 % van de stemmers geeft een 10, waardoor ik dit cijfer toch sterk in twijfel neem.
Laten we zeggen dat deze film een beetje de reputatie heeft van een Scarface (7.8, 29.8% een 10), Fucking Åmål (8.0, 41.1% een 10) of Pirates of the Carribean (8.0, 33.3% een 10). Er is een grote groep die de film echt aanspreekt en dus geweldig vindt. En de rest snapt niet echt wat er nou zo bijzonder is aan de film (geeft dan ook een 6 of 7).
Dit is dus echt een voorbeeld van een film die je aan moet spreken om hem goed te kunnen (of willen) vinden.

Mijzelf spreekt de film heel erg aan, omdat het een interessant concept is waar inderdaad de meningen over uiteenlopen. Toch is dit redelijk zware onderwerp luchtig en amusant gebracht met de nodige humor. Bovendien spreken de hoofdrolspelers mij ook erg aan.
Mister Pink schreef: Zelf heb ik slechts een gedeelte van de film gezien, maar het spelen met chronologie vond ik een beetje gekunsteld overkomen (beetje van Tarantino afgekeken).
Of het gekunsteld is weet ik niet. En natuurlijk zal het het niveau van de manier waar op Tarantino met chronlogie speelt niet halen, maar ik dnek ook niet dat dat de bedoeling is. Ik vind wel dat het spelen met chronlogie in deze film een toegevoegde waarde heeft. Vooral omdat Willem Dafoe (ben z'n naam in de film even kwijt) eerst gaat gissen hoe het voorafgaande gebeurd is.

[Off-topic]Die chat vind ik ook maar irritant en op een website dien je je gewoon aan de geldende huisregels te houden:
* Reacties graag in normaal en correct Nederlands schrijven. (geen SMS-taal etc...)
[/Off-topic]

sweetangel1989
Bijrol
Bijrol

Bericht door sweetangel1989 » 14 okt 2004 12:56

Happyhenk schreef:
Mister Pink schreef: Heeft deze film dan echt zo'n goede reputatie? Ik weet dat hij bij IMDb een 7,7 krijgt, maar 36,4 % van de stemmers geeft een 10, waardoor ik dit cijfer toch sterk in twijfel neem.
Laten we zeggen dat deze film een beetje de reputatie heeft van een Scarface (7.8, 29.8% een 10), Fucking Åmål (8.0, 41.1% een 10) of Pirates of the Carribean (8.0, 33.3% een 10). Er is een grote groep die de film echt aanspreekt en dus geweldig vindt. En de rest snapt niet echt wat er nou zo bijzonder is aan de film (geeft dan ook een 6 of 7).
Dit is dus echt een voorbeeld van een film die je aan moet spreken om hem goed te kunnen (of willen) vinden.

Mijzelf spreekt de film heel erg aan, omdat het een interessant concept is waar inderdaad de meningen over uiteenlopen. Toch is dit redelijk zware onderwerp luchtig en amusant gebracht met de nodige humor. Bovendien spreken de hoofdrolspelers mij ook erg aan.
Mister Pink schreef: Zelf heb ik slechts een gedeelte van de film gezien, maar het spelen met chronologie vond ik een beetje gekunsteld overkomen (beetje van Tarantino afgekeken).
Of het gekunsteld is weet ik niet. En natuurlijk zal het het niveau van de manier waar op Tarantino met chronlogie speelt niet halen, maar ik dnek ook niet dat dat de bedoeling is. Ik vind wel dat het spelen met chronlogie in deze film een toegevoegde waarde heeft. Vooral omdat Willem Dafoe (ben z'n naam in de film even kwijt) eerst gaat gissen hoe het voorafgaande gebeurd is.

[Off-topic]Die chat vind ik ook maar irritant en op een website dien je je gewoon aan de geldende huisregels te houden:
* Reacties graag in normaal en correct Nederlands schrijven. (geen SMS-taal etc...)
[/Off-topic]
wat heb ik nou net gezegd, ik kap toch al?! zeur er dan niet zo op door ja -_-

Plaats reactie