Deze wordt cool! - Anger management

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Deze wordt cool! - Anger management

Bericht door Tako » 17 feb 2003 14:48

http://www.apple.com/trailers/columbia/ ... /high.html

geniale trailer lag al helemaal in een deuk!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 feb 2003 15:08

Behalve Sandler een geweldige cast (Nicholson, Turturro, Reilly), maar ook Sandler zal het in deze film wel aardig doen denk ik.

Simon
Filmster
Filmster

Bericht door Simon » 17 feb 2003 17:16

Ik wacht hem geduldig af. De trailer belooft veel, maar na de laatste films van Sandler ben ik toch een beetje paranoïde geworden wat betreft zijn films.

King_Pulp
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Adam Sandler

Bericht door King_Pulp » 17 feb 2003 18:52

Adam Sandler is altijd wel lachuh, dus het zal deze ook zekers wel zijn. De trailer geeft idd al een aardig voorproefje. Ook Jack Nicholson kan humoristisch uit de hoek komen al zou je dit niet direct verwachten. Vooral in de film As Good As It Gets speelt hij echt geweldig.

De beste film van Adam Sandler vindt ik nog altijd Happy Gilmore. Ik denk dat het heel moeilijk is om deze film met Adam te overtreffen.

Voor de echte Adam Sandler fans zou ik de Saturday Night Live's die hij 'vroeger' gedaan heeft aanbevelen. Deze zijn wel te vinden via Kazaa of een dergerlijk programma.
[/img][/list][/list][/code][/quote]

Simon
Filmster
Filmster

Bericht door Simon » 17 feb 2003 19:33

Geen persoonlijke aanval, maar wat vond je in HEMELSNAAM aan Happy Gilmore? Ik heb niet de hele film gezien, maar wat ik heb gezegd was ontzettend flauw. Hij slaat een golfbal en die raakt iemand's hoofd. Hij start een auto en rijdt per ongeluk naar achteren en (Twee grappen in één!) rijdt vuilnisbakken om! Misschien ligt het aan het feit dat ik hem in het Duits heb gezien, toch niet de meest humoristische taal, of mischien ben ik niet intelligent genoeg voor deze humor.
Of misschien was jij lichtelijk onder invloed?

T2
Bijrol
Bijrol

cast

Bericht door T2 » 25 feb 2003 15:24

Ja, de trailer ziet er inderdaad veelbelovend uit: Nicholson als irritante kerel en Sandler als getreiterde, die uiteindelijk wel uit z'n vel moet schieten. En daar ook erg goed in is.
Ik keek overigens op IMDb voor trailers voor meer verschillende spelers.

Plaats reactie