Film-bekentenissen

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 feb 2006 17:36

En nou weer ontopic! }:

mr.G
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door mr.G » 17 feb 2006 17:38

Jusjuh schreef:
mr.G schreef:
Jusjuh schreef:Godver! Ik dacht EINDELIJK dat hij weg was... Ik haatte hem... Never before has any one dared utter the words of that tongue here in Imladris. Ja, sorry. Ik ben gewoon niet zo slim. Mijn hart ligt op mijn tong. Maar eh, niemand heeft gezegd dat ik hier ben he...
Háát je me? :(
Of course he does, he's a Filmtotaler, not some blockheaded Bracegirdle from Hardbottle.
Damn, je bent goed, ik móet het wel toegeven. Ik kan hier niets tegenin gooien.... Niet écht iets waar je je voor moet schamen hoor :P

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 17 feb 2006 17:45

mr.G schreef:
Jusjuh schreef:
mr.G schreef: Háát je me? :(
Of course he does, he's a Filmtotaler, not some blockheaded Bracegirdle from Hardbottle.
Damn, je bent goed, ik móet het wel toegeven. Ik kan hier niets tegenin gooien.... Niet écht iets waar je je voor moet schamen hoor :P
Jusjuh maakt een diepe buiging. My friend, you bow to no-one. Sorry...

Evertdv
Filmster
Filmster

Bericht door Evertdv » 16 apr 2006 22:02

Jusjuh schreef:
mr.G schreef:Jusjuh wil ook nog weleens op, volgens hem, toepasselijke momenten LotR quotes erbij halen...
Haha... Ik wist dat je mij hierbij ging betrekken... I know what it is you saw, for it is also in my mind. Maar je zegt toch niet dat ik te gemakkelijk doe, met mijn quotes? TOCH? Do not take me for some conjuror of cheap tricks.... PAK AAN! Is he going to die? Kut. Euhm, ja. Maar hij verdiende het. Many that live deserve death. Some that die deserve life. Can you give it to them, Frodo? Do not be too eager to deal out death in judgment. Even the very wise cannot see all ends. Eindelijk, hij is weg... No, Jusjuh. The spirit of Mr.G endured. Godver! Ik dacht EINDELIJK dat hij weg was... Ik haatte hem... Never before has any one dared utter the words of that tongue here in Imladris. Ja, sorry. Ik ben gewoon niet zo slim. Mijn hart ligt op mijn tong. Maar eh, niemand heeft gezegd dat ik hier ben he... Filmtotaal? Jusjuh? But that would lead them here! Kut, wat moet ik doen?? Run, you fools.... Wokeuj... Mazzel.

Met dit probleem zit ik ook heel erg. Te pas enm te onpas komen de LOTR quotes hier naar voren. Vooral als ik de films kijk met een paar vrienden en dat ik dan 2 zinnen voorloop op de film. Ik merkt het niet eens, maar soms krijg je opeens een paar bitterballen naar je hoofd :)

Verder: ik had vroeger Ants in the Pants en More Ants in the Pants op DVD, daar schaamde ik me heel erg voor dus heb ik ze weggegooid..... en nu komt het........... Soms baal ik daar nog van :oops:

Qaizer
Bijrol
Bijrol

Bericht door Qaizer » 17 apr 2006 21:55

Ik wil even van deze kostbare ruimte gebruik maken om hulde te brengen aan Colonel Kurz, die echt megaveel posts heeft geplaatst....mijn God....

Ga je nu ook een koninkrijk stichten in het oerwoud van Cambodja, zoals je naamgenoot _O_

Mijn grootste filmzonde is Conan, wat gewoon nooit een goede film kan worden maar onzettend leuk blijft. Enne...Neverending Story toch ook wel

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 28 dec 2006 01:18

ik moet bekennen stiekem enorme fan te zijn van de serie buffy the vampire slayer. jeugdsentiment I guess (Willow _O_ ), heerlijk ook om samen met mijn vriendin achteloos een dvd in de speler te kunnen stoppen en een aflevering (of 2) kijken, niet al te moeilijk, wel erg leuk.
't is zelfs zo erg dat mijn eerste grote aankoop van volgend jaar de box set zal worden met alle 7 seizoenen er in (ben ik in 1 keer van al die fame muntjes af)

ow, en nog heel veel erger :oops:
ik vond happy feet een van de leukste films van het jaar :oops: maar dat kan ik uitleggen (niet slaan)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 28 dec 2006 01:31

Herie schreef:ik moet bekennen stiekem enorme fan te zijn van de serie buffy the vampire slayer. jeugdsentiment I guess (Willow _O_ ), heerlijk ook om samen met mijn vriendin achteloos een dvd in de speler te kunnen stoppen en een aflevering (of 2) kijken, niet al te moeilijk, wel erg leuk.
't is zelfs zo erg dat mijn eerste grote aankoop van volgend jaar de box set zal worden met alle 7 seizoenen er in (ben ik in 1 keer van al die fame muntjes af)
Maar dat is helemaal geen zonde. Sterker nog, de serie is erg populair onder TV geleerden vanwege haar intelligente (vaak metaforische) verbeelding van het leven als tiener en vroege volwassene, en de briljante mix van genres. :)
En het leuke is dat ze gelijk hebben, alhoewel je de diepere lagen er niet eens hoeft uit te halen om er van te kunnen genieten. Dus, schaam je niet!

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 28 dec 2006 02:09

Colonel_Kurz schreef:
Herie schreef:ik moet bekennen stiekem enorme fan te zijn van de serie buffy the vampire slayer. jeugdsentiment I guess (Willow _O_ ), heerlijk ook om samen met mijn vriendin achteloos een dvd in de speler te kunnen stoppen en een aflevering (of 2) kijken, niet al te moeilijk, wel erg leuk.
Maar dat is helemaal geen zonde. Sterker nog, de serie is erg populair onder TV geleerden vanwege haar intelligente (vaak metaforische) verbeelding van het leven als tiener en vroege volwassene, en de briljante mix van genres. :)
En het leuke is dat ze gelijk hebben, alhoewel je de diepere lagen er niet eens hoeft uit te halen om er van te kunnen genieten. Dus, schaam je niet!
Dit ga ik nu vaker als argument aandragen als mijn vrienden weer eens zeuren over Buffy.. :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 28 dec 2006 02:10

Ik weet eigenlijk niet of ik hier mijn Lizzie McGuire-verhaal heb gemeld :D

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 28 dec 2006 02:22

als we op die tour gaan beginnen moet ik bekennen dat ik bijna alle afleveringen van beugelbekkie ken (gelukkig is dat compleet te wijten aan het bezit van een jonger broertje en zusje, cartoon junkies)

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 28 dec 2006 02:29

Fairly Odd Parents... :oops:

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 28 dec 2006 02:31

maar dat is van een hele andere klasse, dat programma is bij vlagen verdomd geniaal

Timmy, where did you got [insert random thing a person should not have]

well, err.. the internet

en zo wordt kinderen al vroeg uitgelegd hoe het leven nou echt in elkaar zit

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 28 dec 2006 02:39

Herie schreef:dat programma is bij vlagen verdomd geniaal
I knów, alleen jammer dat ik nog nooit de Engelse versie heb gezien..

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 28 dec 2006 14:09

dannyB schreef:Ik weet eigenlijk niet of ik hier mijn Lizzie McGuire-verhaal heb gemeld :D
Morgen weer op TV :T :D

fabbie
Bijrol
Bijrol

Bericht door fabbie » 31 jan 2007 13:45

hallo, ik ben fabienne (haaai) en ik moet iets bekennen.. (schaamt zich nu al)
ik moest huilen bij A Perfect Man. een film waar ik dus totaal niet van houd en zelfs een hekel aan heb, maar ik kon het niet tegenhouden.
en nu ik toch bezig ben. sinds mn zesde moet ik al iedere keer huilen als de papa van Simba doodgaat (Lion King).

Nu jullie t toch over Fairly Odd Parents hebben.. Cosmo is gestoord:
Wanda: Ik ben wagenziek
Cosmo: Ik ben Cosmo!!

haha geniaal

Plaats reactie