Filmtotaal-uitje: IFFR 2005

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 25 jan 2005 12:16

Vanaf morgen lekker ander halve week vrij.
En omdat ik net de sleutel van mijn aangeschafte huis in rotterdam heb gekregen ga ik samen met een groep vrienden daar gewoon slapen. Het is nog wel helemaal leeg maar meer dan een matras heb ik toch niet nodig.
En dan lekker heel de week films gaan kijken.

Gods Lonely Man
Filmster
Filmster

Bericht door Gods Lonely Man » 25 jan 2005 20:43

ruben schreef:
Patvs schreef:Hij was trouwens erg verbaast dat ik direct reserveerde via belbios.nl/iffr2005. Het was kennelijk niet de bedoeling dat die link uitlekte..
shit. Heeft dat gevolgen dan?
Nee, het is gewoon de directe link. Je zou ook op precies de zelfde plek komen als je op de link in iffr-tickets.com zou klikken. Alleen deze was met een simpeljavascript afgeschermt. Het enigste waar je zo ie zo al aan zou kunnen zien dat het niet helemaal via de officiele weg is gaan is aan je http-referrer. Die zou leeg zijn, omdat je direct naar de webstie gaat. Maar dit zou ook kunnen komen door een bepaald programma's (proxytron, sommige browsers).

Waarschijnlijk zijn ze er zelf pas achter gekomen toen Patvs het zei, (of ze zagen het hier staan..). Lijkt me niets om me zorgen om te maken. Ik heb iig geen last gehad er door. Zo wel reserveringen en creditcard.

(in middels hebben ze het wat beter beveilig geloof ik, tenminste de link werkt niet meer)

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 30 jan 2005 00:43

Colonel_Kurz schreef:Howl's van 23:00? Misschien kunnen we nog een FT/IB meeting/uitje organiseren?
He, leuk

Ik ga ook o.a. naar Howl's moving castle om 23.00.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 feb 2005 16:34

Is er nou eigenlijk nog iemand naar Howl's Moving Castle geweest van 20:00? Wat was daar gebeurd? De mensen die eruit kwamen, keken allemaal zo bedrukt, terwijl ik een paar uur later toch met een grote glimlach op het gezicht de zaal uitliep. Zoals het hoort bij een Miyazaki!

Gods Lonely Man
Filmster
Filmster

Bericht door Gods Lonely Man » 06 feb 2005 16:55

Ik ben naar die van 23:00 geweest. Keek zelf ook niet al te vrolijk, voornamelijk een zeer groot slaap te kort (niet dat ik normaal erg vrolijk kijk). De film was wel erg prachtig en zorgde voor een brede glimlach. Op het iets wat zwakke en redelijk snelle einde na een meer dan prachtige film en een goede afsluiting van het festival. :)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 feb 2005 16:57

Gods Lonely Man schreef:Ik ben naar die van 23:00 geweest. Keek zelf ook niet al te vrolijk, voornamelijk een zeer groot slaap te kort (niet dat ik normaal erg vrolijk kijk). De film was wel erg prachtig en zorgde voor een brede glimlach. Op het iets wat zwakke en redelijk snelle einde na een meer dan prachtige film en een goede afsluiting van het festival. :)
Heb je toevallig iemand naast je aangesproken met een zin van de strekking: 'Hé vriend, wat jullie nu doen vind ik asociaal', waarna je uitgelegd werd dat het niet zo asociaal was als het leek? :)

Gods Lonely Man
Filmster
Filmster

Bericht door Gods Lonely Man » 06 feb 2005 17:15

Colonel_Kurz schreef:Heb je toevallig iemand naast je aangesproken met een zin van de strekking: 'Hé vriend, wat jullie nu doen vind ik asociaal', waarna je uitgelegd werd dat het niet zo asociaal was als het leek? :)
Nope, sorry not me. Ook niemand dat horen zeggen, klinkt als een erg funny gesprek :D. Ik had een bruine jas, rode trui en iets wat bruinige spijkerbroek aan, een bril en slordig zittend haar zonder gel. Nog geprobeerd te luisteren naar alle mensen om me heen of iemand de naam filmtotaal liet vallen ofzo maar heeft niet echt mogen baten.

Plaats reactie