FilmTotaal-Uitje #4: SIN CITY

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
rvg1983
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door rvg1983 » 13 mei 2005 18:23

En dan over het innerlijk en uiterlijk, het maakt op een gegeven moment niet uit, want dan gaat het licht uit en zie je het toch niet meer :P
Maar toch 1 tip, kijk wel even naast wie je gaat zitten, voor als het licht weer aan gaat, zodat je je niet gelijk de pleuris schrikt :D
(dit is gelijk een tip om niet naast mij te gaan zitten :wink: )

Napoleon Dynamite
Bijrol
Bijrol

Bericht door Napoleon Dynamite » 13 mei 2005 18:26

Is iedereen uitgenodigd of moet je een bepaald aantal posts hebben gepost?

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 13 mei 2005 18:26

rvg1983 schreef: :D en draai dan de stoel voor je om zodat je ook nog eens met je benen omhoog kan :P
Dan kom je al aardig in de buurt van je vorige entree :D
Wat is er vorige keer dan gebeurd?

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 13 mei 2005 18:30

Napoleon Dynamite schreef:Is iedereen uitgenodigd of moet je een bepaald aantal posts hebben gepost?
volgens mij kan iedreen mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde :D

Rozo
Filmster
Filmster

Bericht door Rozo » 13 mei 2005 18:42

PUMA schreef:...volgens mij kan iedreen mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde :D
Het is toch: "Hoe meer zielen, hoe zieliger..." :)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 14 mei 2005 00:19

Rozo schreef:
PUMA schreef:...volgens mij kan iedreen mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde :D
Het is toch: "Hoe meer zielen, hoe zieliger..." :)
Er zijn ook nog zalige zielen, maar die komen niet naar Sin City. :D Benedictus XVI komt ook niet, die heeft het druk om Popi-Jopie zalig te verklaren, maar ze kunnen geen wonderen vinden die hij verricht heeft, ik vind het al een heel wonder dat hij telkens in ieder land op z'n knieën ging liggen om een lijntje coke te snuiven, of gaf hij de grond toch een kusje :-?

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 14 mei 2005 14:37

Ik vraag me af wat voor beeld iedereen van elkaar heeft. Dit geldt natuurlijk alleen voor de mensen die nog niet eerder meegegaan zijn op zo'n filmuitje (zoals ik). Volgens mij wordt het heel komisch om vervolgens te zien dat het beeld wat je bij een bepaalde persoon had totaal niet in overeenstemming is met de werkelijkheid.

Hoe was dat bij uitje nr. 1, 2 en 3? En post anders eens het beeld dat je hebt bij mensen die meegaan. Kan best grappig worden. :D
Laatst gewijzigd door Jedimaster op 15 mei 2005 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Harry Mulisch
Bijrol
Bijrol

Bericht door Harry Mulisch » 14 mei 2005 22:25

Haha je hebt gelijk. Ik ben ook nieuw hier, je hebt een bepaald beeld van iemand gebasseerd op zijn posts, zoals die oT. Ik d8 eerst wat een blije gast, maar toen ik em laatst in real-life zag, was hij toch tot mijn verbazing een heel serieuze jongen en bovendien erg spontaan. Ik d8 dat zal vast wel een of andere internet nerd zijn met al zn posts :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 15 mei 2005 00:53

Harry Mulisch schreef:Haha je hebt gelijk. Ik ben ook nieuw hier, je hebt een bepaald beeld van iemand gebasseerd op zijn posts, zoals die oT. Ik d8 eerst wat een blije gast, maar toen ik em laatst in real-life zag, was hij toch tot mijn verbazing een heel serieuze jongen en bovendien erg spontaan. Ik d8 dat zal vast wel een of andere internet nerd zijn met al zn posts :lol:
Bovenste beste Harry, iemand die die serieus en spontaan is, waarom zou dat geen blij mens kunnen zijn? Natuurlijk hebben we allemaal een bepaald beeld van elkaar, en daar werken de avatars ook een handje aan mee, dus je komt altijd voor verrassingen te staan, ik ben dan ook erg benieuwd naar veel mensen. Je hebt trouwens een mooie nick, maar Harry doe je naam eer aan en gebruik hier geen breezertaal of hoe je het tegenwoordig ook maar noemt, geen aanmerking hoor, meer een opmerking. Harry Mulisch zal nooit en te nimmer d8, w8, verkr8 schrijven, vind je het zelf ook niet lullig staan? En welkom overigens. :Y

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 15 mei 2005 01:11

Klopt helemaal Ann, maar de echte Harry Mulisch zou ook nooit en te nimmer een kleine post kunnen maken die op een forum past. Hij gebruikt nogal uitgebreid taalgebruik en wil zichzelf nogal een ophemelen door al zijn "kennis" ten toon te stellen in dat wat hij schrijft. Dus misschien kan een combinatie van de Harry's een oplossing bieden

Harry Mulisch
Bijrol
Bijrol

Bericht door Harry Mulisch » 15 mei 2005 02:15

Mijn welgemeende excuses voor de door mijn gebruikte zogenaamde 'breezah-taal' :oops: . Heb hier verder niet aan gedacht toen ik zat typen, want ben dit nou eenmaal gewend geraakt door het medium msn. Mijn nick is een eerbetoon aan de grote Mr.Mulisch, ik zou het niet eens durven om hem proberen te evenaren.

Met blije gast doel ik op iemand die veel weg heeft van een 'nerd' of 'dork' hoe je het ook wil noemen, 'Waterboy' is heel toepasselijk voor deze situatie.

Harry Mulisch
Bijrol
Bijrol

Bericht door Harry Mulisch » 15 mei 2005 02:15

En volgens mij had oT ook een totaal ander beeld van mij totdat hij mij ontmoette. Ofniet oT 8)
Laatst gewijzigd door Harry Mulisch op 15 mei 2005 02:18, 2 keer totaal gewijzigd.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 15 mei 2005 08:25

Gohhh wat zijn er veel aanmeldingen, leuk :T Kurz dat is ergens ook een complimentje voor jou dat het de vorige keer dus erg geslaagd was :T

Leuk dat de Dr. ook meegaat. Maar het allerbenieuwst ben ik naar Bolo en Kurz. Daar kan ik me nl. geen voorstelling van maken. Bolo lijkt denk ik niet op Schwarzenegger, en Kurz daar heb ik wel een voorstelling van qua uiterlijk. In ieder geval donker en ik schat aziatisch bloed of zit ik nu weer helemaal fout?? Leuk die voorpret :D

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 15 mei 2005 10:00

Volgens mij gaan er die dag behoorlijk wat illusies aan diggelen...

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 15 mei 2005 10:02

AngelEyes schreef:Volgens mij gaan er die dag behoorlijk wat illusies aan diggelen...
:D :Y

Plaats reactie