FilmTotaal-Uitje #4: SIN CITY

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 02 jun 2005 21:52

Pieternel schreef:
Zeurdoos schreef:Ok, ook voor de goede orde, hoe laat komen de mensen die per trein reizen op station Utrecht centraal aan? En word het weer onder het "grote-boze-tijdenbord" (tegenover het meetingpoint waar altijd al massa's mensen staatn) elkaar ontmoeten?
Ik ben er denk ik om ongeveer 17.40 uur..... ik ben die hele bleke, schichtig om zich heen kijkende oudere jongere... :)
Ik (waarschijnlijk samen met Konami) kom om 17:42 aan op CS. Ik ben dan weer die eh, nog niet echt gebruinde ijsberende/zoekende jongen met een "out of bed" kapsel ;) (of m'n 5-daags baard nog staat op dat moment kan ik nu nog niet zeggen). Konami mag zichzelf lekker omschrijven, hoewel ik het ook zou kunnen doen hehe. Maar 'k ben lui vandaag :P

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 02 jun 2005 22:07

Pieternel schreef:
Zeurdoos schreef:Ok, ook voor de goede orde, hoe laat komen de mensen die per trein reizen op station Utrecht centraal aan? En word het weer onder het "grote-boze-tijdenbord" (tegenover het meetingpoint waar altijd al massa's mensen staatn) elkaar ontmoeten?
Ik ben er denk ik om ongeveer 17.40 uur..... ik ben die hele bleke, schichtig om zich heen kijkende oudere jongere... :)
Zal er ook rond die tijd zijn.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 02 jun 2005 23:44

Ik draag een bril, heb een asymmetrische baard, ben een Nederlander met een Turks uiterlijk.
Tja… ik ben klein en maak veel slechte grappen.

Zie anders mijn foto op mijn weblog....

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 03 jun 2005 00:05

Zal de spanning er nog een klein beetje inhouden. Maar één van deze heren zal dus ook aanwezig zijn

Afbeelding

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 03 jun 2005 00:13

Ik was eigenlijk van plan om m'n tovenaarshoed op te zetten, dan zou ik zeker herkenbaar zijn. Helaas ben ik bang dat Rozo het geen goed idee vind om het dak van z'n auto af te zagen, en dan kreukt dat ding zo.

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 03 jun 2005 00:23

Maar dan neem je toch gewoon de cabrio?

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 03 jun 2005 00:32

Barthuz schreef:Maar dan neem je toch gewoon de cabrio?
Nu je het zegt, er staat in de kelder van ons kantoor nog een Kever Cabrio. Alleen mogen we dan morgen wel vertrekken, harder dan een gangetje van 80 wil dat ding niet, als ie uberhault al wil starten...

Quistnix
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Quistnix » 03 jun 2005 10:57

Zeurdoos schreef:
Pieternel schreef:
Ik (waarschijnlijk samen met Konami) kom om 17:42 aan op CS. Ik ben dan weer die eh, nog niet echt gebruinde ijsberende/zoekende jongen met een "out of bed" kapsel ;) (of m'n 5-daags baard nog staat op dat moment kan ik nu nog niet zeggen). Konami mag zichzelf lekker omschrijven, hoewel ik het ook zou kunnen doen hehe. Maar 'k ben lui vandaag :P
Als ik een fiets kan regelen kom ik lekker fietsend vanuit zeist (scheelt weer tussen de 6 en 8 strippen) en ga ik recht naar de bios, en anders zal ik de bus verlaten bij CS.

ik ben dat bebrilde bebaarde langharige werkschuwe tuig wat daar waarschijnlijk tegen een muur/paal leunend muziekluisterend staat te kijken waar de rest blijft..

edit: ik zal voor de herkenbaarheid een schoudertas met groot doodshoofd meenemen.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 jun 2005 11:37

S.O.S. Jacq vannacht je meteen een mail gestuurd, en ik zag dat die weer terug gekomen was, waarschijnlijk is je postbox van hotmail vol! Zal ik je vanavond maar bellen? Probeer straks evengoed wel een mailtje te sturen.

Wij zijn te herkennen als twee vrouwen die er totaal uitgeput uitzien, en waarschijnlijk ergens op een stoep zitten. :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 03 jun 2005 11:38

Gottegottegot, het gaat wel ECHT EEN FEEST WORDEN NIET ??? :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 jun 2005 11:40

Dr. Strangelove schreef:Gottegottegot, het gaat wel ECHT EEN FEEST WORDEN NIET ??? :lol:
JAWEL! Weet je nog niet waar vrouwen toe in staat zijn? :wink:

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 03 jun 2005 12:23

Dr. Strangelove schreef:Gottegottegot, het gaat wel ECHT EEN FEEST WORDEN NIET ??? :lol:
HOTMAIL LEEG (waarschijnlijk weer de verkeerde berichten weggegooid nou ja soit). Jaaa Dr. maar dan hebben we ook wel een dag achter de rug :P , zal waarschijnlijk onder de film in slaap vallen. Maar hij schijnt erg leuk te zijn dus wie weet boeit hij genoeg :)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 03 jun 2005 15:01

Heb jij 'm nog niet gezien dan ??? :P

Hotmailen moet je ook niet online doen maar gewoon vanuit Outlook (Express)...

of een andere email aanbieder uiteraard...

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 03 jun 2005 16:50

Ann McDunn schreef:S.O.S. Jacq vannacht je meteen een mail gestuurd, en ik zag dat die weer terug gekomen was, waarschijnlijk is je postbox van hotmail vol! Zal ik je vanavond maar bellen? Probeer straks evengoed wel een mailtje te sturen.

Wij zijn te herkennen als twee vrouwen die er totaal uitgeput uitzien, en waarschijnlijk ergens op een stoep zitten. :D
En ik ( 17 ) en Goaskalice ( 18 ) zullen er wel ergens in de buurt staan :D

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 03 jun 2005 17:03

Ik kan misschien een camera meenemen, als jullie er geen probleem er mee hebben, doe ik dat... :) (Als die camera komt, worden natuurlijk ook foto's gemaakt... :D )

Plaats reactie